Wyspa Irdorath - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Ataru Kold,
jeszcze ten palladyn co przychodzi jak wszyscy wchodza na pokład ale nie pamiętam jak sie nazywa
Ammon,
Dany, a jeśli nie grał w Gothic'a I?

Osoby, które możesz zabrać to: Diego, Milten, Gorn, Lester, Lares, Lee, Bennet, Vatras, Biff, Mario (zdrajca), Angar. Pewnie kogoś zapomniałem, ale ten spis powinien Ci wystarczyć. A jeśli nie będziesz mógł ich znaleźć to powiem tylko jedno: Nie jesteś stworzony do tej gry.
Dany,
Nie wiem czy wiesz, ale wszystko, co musisz zrobić, masz napisane w dzienniku. Poza tym, gdy się słucha rozmów z nimi i ich przełożonymi, też wszystkiego można się dowiedzieć.
Torlof chce, byś wpuścił orków do Zamku w Górniczej Dolinie (wszystko jest napisane w dzienniku).
Typ z klasztoru będzie mógł odejść, gdy załatwisz dla Pyrokara sprawę wieży Xardasa (napisane w dzienniku).
Na statek zabierasz dobrych znajomych z G1 i tej części.

P.S. Wyspa też nie jest tajemna. Nazywa się Dwór Irdorath (napisane w dzienniku).
Oginator,
Żebym nie zaśmiecał forum będe pisał tutaj w tym jednym poście (przepraszam za ortografie).
Kogo muszę zabrać na statek by wypłynąć na jakąś wyspe. Co musze zrobić aby mieć kapitana z Klasztoru jak co to ja jestem Arcy Magiem Ognia. Torlof powiedział mi że mam gdzieś wpuścić orki tylko nie wiem dokładnie gdzie a ten gościu którego imienia nie pamiętam z Klasztoru co mam zrobić aby został moim kapitanem.


Z góry Dziękuje
Wczytywanie...