trochę czasu minęło od ostatniego pojawienia się na game exe ale do rzeczy.
Mam pewien problem:
Ano nie mogę znaleźć żadnego znaku oprócz Arad i Yrden, i tu powstaje problem gdzie nauczę się nowych znaków??
Hmm... O ile dobrze rachuje, to nie masz 18 lat Ale to nie moja sprawa...
Nauka znaków jest dość prosta. Musisz trafić na kręgi żywiołów. Nie powiem ci, gdzie są, bo nie znam (jeszcze...) ich położenia na pamięć. Ale idąc głównym wątkiem oraz robiąc zadania poboczne skompletowałem wszystkie 5 znaków. Zawsze jest też oficjalny poradnik do gry, na bank jest gdzieś tam info o znakach.
EDIT: przypominałem sobie, że Igni nauczysz się w krypcie na podgrodziu, a Axii w wieży na bagnach.
Użytkownik Kafi dnia pią, 02 lis 2007 - 10:17 napisał
Czyli w Kaer Morhen można nauczyć się Igni? Dziwne trochę
[post="90318"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[EDIT]
Prolog: W Kaer Morhen uczysz się Aard
Podgrodzie (PO WYJŚCIU z KM): uczysz się Igni w Krypcie (albo później w podziemiach Wyzimy ale to na razie nie ważne)
Bagna: Queen, krąg w jaskini z wilkami
Bagna: Znak Axii w kręgu druidów
Bagna: W wieży maga mamy znak Yarden
Srebrne talenty z mikstury z Bestii, albo jak masz 15 lvl i wyżej.
Są obrzeża, ale wyraźnie widziałem też Podgrodzie gdzieś.
Dyskusja jałowa, jeśli masz problemy ze znalezieniem znaków, to może jeszcze poczekaj z grą dalej, bo jak zaczniesz pytać się o sefiry to będzie tragedia
Znak Aard - jest to znak, który poznasz jako pierwszy, jeszcze w ruinach Kaer Morhen. Jego działanie to tak naprawdę uderzenie telekinetycznej energii, bardzo pomocne w walce, ponieważ może powalić lub ogłuszyć przeciwnika, pozwalając na wykończenie go jednym ciosem. Ponadto Aard umożliwia oczyszczenie sobie przejścia z przeszkód.
Miejsce nauki: Labolatorium Kaer Morhen, Prolog
Znak Quen - tworzy wokół wiedźmina pole ochronne, nie pozwalając na zadanie mu obrażeń (przez określony czas). Jego działanie zostaje przerwane każdą ofensywna akcją z naszej strony.
Miejsce nauki: Jaskinia na bagnach, Akt II
Znak Yrden - magiczna pułapka. Geralt tworzy na ziemi okrąg czegoś w stylu ostrzy, które zadają obrażenia każdemu, kto nań wejdzie. Często pozwala spowolnić przeciwnika, zmuszając go do wycofania się.
Miejsce nauki: Gaj Druidów, Akt II
Znak Igni - wiedźmiński miotacz ognia. Baaardzo użyteczny znak, pozwala na podpalenie przeciwników. Dodatkowo płomień odrzuca wrogów, pozwala też zapalić ognisko przed medytacją.
Miejsce nauki: Krypta, Akt I
Znak Axii - książkowy Geralt korzystał z niego, gdy chciał uspokoić swojego konia. Tzn tego, na którym siedział. W grze zastosowanie tego znaku jest nieco bardziej zaawansowane - pozwala przejąć kontrolę nad przeciwnikiem, który albo będzie stał bezczynnie, albo nawet zacznie walczyć po naszej stronie.
Miejsce nauki: Wieża na bagnach, Akt II