Myślę, że to wszystko wyjaśni:
Cytat
Znak Aard - jest to znak, który poznasz jako pierwszy, jeszcze w ruinach Kaer Morhen. Jego działanie to tak naprawdę uderzenie telekinetycznej energii, bardzo pomocne w walce, ponieważ może powalić lub ogłuszyć przeciwnika, pozwalając na wykończenie go jednym ciosem. Ponadto Aard umożliwia oczyszczenie sobie przejścia z przeszkód.
Miejsce nauki: Labolatorium Kaer Morhen, Prolog
Znak Quen - tworzy wokół wiedźmina pole ochronne, nie pozwalając na zadanie mu obrażeń (przez określony czas). Jego działanie zostaje przerwane każdą ofensywna akcją z naszej strony.
Miejsce nauki: Jaskinia na bagnach, Akt II
Znak Yrden - magiczna pułapka. Geralt tworzy na ziemi okrąg czegoś w stylu ostrzy, które zadają obrażenia każdemu, kto nań wejdzie. Często pozwala spowolnić przeciwnika, zmuszając go do wycofania się.
Miejsce nauki: Gaj Druidów, Akt II
Znak Igni - wiedźmiński miotacz ognia. Baaardzo użyteczny znak, pozwala na podpalenie przeciwników. Dodatkowo płomień odrzuca wrogów, pozwala też zapalić ognisko przed medytacją.
Miejsce nauki: Krypta, Akt I
Znak Axii - książkowy Geralt korzystał z niego, gdy chciał uspokoić swojego konia. Tzn tego, na którym siedział. W grze zastosowanie tego znaku jest nieco bardziej zaawansowane - pozwala przejąć kontrolę nad przeciwnikiem, który albo będzie stał bezczynnie, albo nawet zacznie walczyć po naszej stronie.
Miejsce nauki: Wieża na bagnach, Akt II
Miejsce nauki: Labolatorium Kaer Morhen, Prolog
Znak Quen - tworzy wokół wiedźmina pole ochronne, nie pozwalając na zadanie mu obrażeń (przez określony czas). Jego działanie zostaje przerwane każdą ofensywna akcją z naszej strony.
Miejsce nauki: Jaskinia na bagnach, Akt II
Znak Yrden - magiczna pułapka. Geralt tworzy na ziemi okrąg czegoś w stylu ostrzy, które zadają obrażenia każdemu, kto nań wejdzie. Często pozwala spowolnić przeciwnika, zmuszając go do wycofania się.
Miejsce nauki: Gaj Druidów, Akt II
Znak Igni - wiedźmiński miotacz ognia. Baaardzo użyteczny znak, pozwala na podpalenie przeciwników. Dodatkowo płomień odrzuca wrogów, pozwala też zapalić ognisko przed medytacją.
Miejsce nauki: Krypta, Akt I
Znak Axii - książkowy Geralt korzystał z niego, gdy chciał uspokoić swojego konia. Tzn tego, na którym siedział. W grze zastosowanie tego znaku jest nieco bardziej zaawansowane - pozwala przejąć kontrolę nad przeciwnikiem, który albo będzie stał bezczynnie, albo nawet zacznie walczyć po naszej stronie.
Miejsce nauki: Wieża na bagnach, Akt II