[TESIII] Dagoth Ur, Śniący, Dwemerowie

1. Co się dzieje ze Śniącymi jeśli ich nie zabiłem ale zniszczyłem serduszko

2. Jak się dostać do Dagoth Ur'a jeśli nie przeszedłem głównego wątku (ktoś mówił że fajna jest z nim rozmowa) Wiem że się da dostać ale jak?

3. Czy maktoś link do jakiegoś poradnika jak przejść misje w Nutchreftling (czy jakoś tak) tam gdzie jest ojciec i córka i oni robią badania ruin dla gildii magów...późnie się okazuje że ich znajomy zginał...później trzeba dostarczyć raport do gildi magów...a dalej są już schody bo trzeba znaleźdź człowieka który zna język pierwszych elfów. Jak to przejść?

4. Ma ktoś może link do strony z tym jak przejść misje dla wielkich rodów?

5. Znacie jakieś ciekawe mody?

6. O co łazi z tym Treboniusem...wiem że daje zadanie by dowiedzieć się dlaczego dwemerowie znikneli i myślałem że to jakiś żart zrobiony przez twórców gry lecz niedawno zobaczyłe w CS'e obiekt który nazywa się "mikstura trebonius" więc zastanawiam się czy jest możliwe znaleźć jakieś informacje na ten temat aby zrobić tę misje...Pytałem się tego spaczonego dwemera lecz nie mam wpisu w dzienniku a trebonius nie daje nagrody...Wczoraj dowiedziałem się że jeden z głosów Telvanich daje zadanie by się kogośzapytać o to zniknięcie...może dziś lub jutro sprawdze...ale powiedzcie czy da się przejść tą misję?

Edit tematu
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
Witam!

1. Jeżeli odkryjesz jedną z ich ukrytych siedzib, to o ile pamiętam, nadal będą cię atakować. Ci zaś, którzy stoją w różnych miejscach exteriorów (krain), wypowiadają oni za każdym razem zagadkowy frazes ("Droga w ciemności jest prosta, bez zakrętów. Niech nadejdzie koniec wszystkiego." - czy jakoś tak) i nie da się rozwinąć z nimi rozmowy (po prostu szok psychiczny w moim odczuciu).

2.Wydaje mi się, że nie było problemu z dojściem do niego. Tyle tylko, że rozmowa nie kończyła się walką (wiem to tylko z od innych graczy).

3. Osobami, które znają ów starożytny dialekt są Yagram Bagarn (krasnolud z "pajęczym podwoziem" w Tel Fyr) oraz Baladas Demnevanni (mieszka w "wieży" w Gnisis - wejście wygląda jak wrota do krypty rodzinnej).

4.Link wysłany na priv (wg Regulaminu nie można linkować stron o tematyce podobnej do tematyki forum). Ale wystarczy pomęczyć trochę wujka Google i powinieneś znaleźć.

5. Używaj opcji Szukaj - jest już kilka tematów o modach.

6. Jeżeli znajdziesz 3 książki Dwemerów (poza tą którą znalazłeś przy zwłokach pomocnika archeologa, zapisane ich oryginalnym językiem - nie powiem na razie gdzie: spróbuj poszukać sam - jeśli naprawdę nie będziesz mógł ich znaleźć to napisz na priv) i zaniesiesz je do jednej z osób znających język Altmerów, ten ułoży z nich historię Dwemerów (dokładnie chyba ich zagłady - musisz go wypytywać o każdą po kolei). Z tymi informacjami udajesz się do Treboniusa - quest wykonany (chyba ). I znów powtórzę - odpowiedź na to pytanie także można znaleźć za pomocą Google.
Mikstura Treboniusa jest quest itemem w zadaniu "Przeprosiny" które otrzymujemy w Biurze Straży w Pałacu Sprawiedliwości w Dzielnicy Świątynnej. Żeby Yagram zaczął z rozmowę musisz znaleźć przynajmniej jedną z oryginalnych książek Dwemerów (o czym pisałem już w tym punkcie). Książka "Wiszące ogrody" jest tylko kluczem do odczytania języka Dwemerów (o ile pamiętam Yagram chyba jej nie potrzebował, potrzebna była Baladasowi - o ile pamiętam ). Głosem Telvanni dającym ów quest, o którym wspomniałeś, jest Mallam Ryon. Nie muszę chyba dodawać, że o tak tajemniczych sprawach jak zniknięcia Dwemerów mówi się tylko z NAPRAWDĘ dobrymi przyjaciółmi

Mam nadzieję, ze pomogłem choć trochę

Pozdrawiam

Goel

PS. Misję z punktu 6. da się przejść
Odpowiedz
W gnisis? Ten gość co mówią że jest magiem weteranem? Ten co ma u siebie centuriona energetycznego? Dawno tam nie byłem ale z tego co pamiętam to on nas atakuje. Więc jak ma nam przetłumaczyć książki skoro albo on umiera albo my umieramy?

A tak poza tym to może mi ktoś powie co i jak z tym wejściem do Dagoth Ur'a...wiem że większość osób wie o co chodzi lecz ja nigdy, ale to nigdy nie przeszedłem głównego wątku (zawsze wolałem chodzić po świecie i robić wszystko na własną ręke) więc nie wiem jak otworzyć dostęp...z tego co wiem to jest gdzieś korbka ale nie wiem gdzie. Więc ponawiam pytanie...Jak dojść do Dagoth Ur'a?
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
Pierwsza rzecz: sprawdź a później pytaj. Możliwe, że wykonałeś zadanie dla Legionu Cesarskiego, w którym należało uwolnić orczycę (legionistkę) uwięzioną przez Baladasa, w sposób bardziej "bezpośredni" - ja dałem mu "w łapę" i po sprawie (przydatna jest zdolność Glos Cesarza rasy Cesarskich czy też czary Uroku).
Specjalnie dla Ciebie sprawdziłem, czy atakuje - 1 poz. postać bez żadnych wykonanych zadań i z brakiem jakichkolwiek koneksji i nie zaatakował

Co do Dagoth Ura - jeżeli dotarłeś już do wejścia do jego cytadeli (krasnoludzkiej twierdzy - znajduje się ona w centrum wyspy przy kraterze wulkanu) idź dalej wzdłuż krawędzi (no dobrze - dolnej krawędzi jeżeli to pomoże) krateru - na jednej z wyrastających z ziemi rur powinna być korba.
Przekręcasz i wchodzisz do leża Diabła
Powtórzę raz kolejny - wszystko można znaleźć w Internecie

Pozdrawiam

Goel
Odpowiedz
Dzięki
A teraz mam kolejne pytanie...dotyczy spaczonych i CS'a
Nie jestem dobry w skryptach więc mam problem a mi się tych spaczonych żal zrobiło tak więc:
Jak (jeśli się da...ale ja uważam że się da) napisać skrypt który po użyciu jakiegoś czaru na spaczonym ustawiał na mapie zamiast spaczonego jakiegoś NPC'a?
Przypuszczam że da się coś takiego zrobić i tym razem nie mów "wszystko można znaleźć w internecie" bo tego akurat szukałem.
Wiem że miałem jeszcze jakieś pytanie ale zapomniałem jak mi się przypomni to zadam.
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
Proszę uprzejmie
Czy nie da się znaleźć w Internecie? Hm, nie byłbym taki pewien - musiałbyś skontaktować się z modderami (choć oni nie zawsze chcą pomóc... ) czy też pokopać dość długo w zasobach anglojęzycznych. Nie podejmę się jednak tego udowadniać - nie lubię zarywać nocy
Co do samego CS'a : swojego czasu próbowałem się nim bawić. Ograniczyłem się jednak do budowy własnych lochów. Nie próbowałem tworzyć czarów. Znam dość dobrze Morrowinda ale CS to dla mnie jeszcze "magia" . Wydaje mi się jednak, że jeśli zrobiłbyś taki czar (to będzie chyba jakiś generator NPC) to gra może zacząć się wieszać - spaczeni pojawiają się jak potwory, po każdym ponownym resecie obszaru. Po kilku resetach i akcjach miłosierdzia wobec spaczonych miałbyś armię NPC w danym obszarze. a to może (tak mi się wydaje ) spowolnić mocno grę. Przynajmniej Vvardenfell byłoby gęściej zaludnione (można by ustawić ich skrypt działania - tak to się chyba nazywa - jak u strażników w miastach i sami czyściliby obszary z mobów). Powtarzam jednak - nie znam właściwie CS'a Może ktoś z innych użytkowników forum jest obeznany z tym potężnym narzędziem. Z chęcią poznałbym odpowiedź na Twoje pytanie.
Czekam na kolejne pytanie i życzę powodzenia w odkrywaniu możliwości CS'a.

Pozdrawiam

Goel
Odpowiedz
ok a więc następne pytanie:
1. Dasz mi może link do strony z rasą dwemerów? wiem że taki plugin jest ale nie wiem skąd ściągnąc. Prosił bym raczej o skonwertowany do polskiej wersji.

2. Z jakiej strony BEZPIECZNIE ściągnąć program 3D max sutdio? Dlaczego wyróżniłem bezpiecznie? Odpowiedź jest prosta...w ostatnich miesiącach miałm wiele przykrości z powodu wirusów.

3. Czy da się jakoś porozmawiać z Sotha Sil'em? Wiem że Almexia go zabija w tribunalu ale czy jest jakiś sposób by znim porozmawiać w jakiej kolwiek części czy tylko można o nim przeczytać w książkach?

4. Czy po śmierci Almexi i Sotha Sil'a Vivek jakoś reaguje czy rozmowa z nim się nie zmienia?
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
Pytania o mody w temacie o modach.

Ad.1) http://www.mwmythicmods.com/dwemer.htm. W razie czego konwerter angielsko-polski jest tutaj.

Ad.2) Nie wiem.

Ad.3) Nie da się z nim porozmawiać (chyba, że jest na to jakiś mod, ale nie sądzę). Znajdujemy go już martwego i tyle. Przeczytać w książkach o nim oczywiście można - tytułu nie podam, ale coś o Trójcy z pewnością, Aedry i Daedry - tam także coś będzie.

Ad.4) Boi się Dowiaduje się o jej śmierci. Nie ma znaczenia jak zareaguje - najlepiej go zabić dla drugiej Upiornej Opoki
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
ale co do tej rasy dwemerów to trzeba się rejestrować ale gdzieś ktoś mi mówił że tam trzeba płacić czy to prawda?

co się dzieje jak się użyje źle czerpaka i brzytwy?
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz

Cytat

co się dzieje jak się użyje źle czerpaka i brzytwy?

Jeżeli nie założysz Upiornej Opoki i weźmiesz do ręki jeden z tych potężnych dwemerskich artefaktów, w krótki czasie zginiesz - będą się pojawiały komunikaty typu "Brzytwa zadała śmiercionośne pchnięcie" czy jakoś tak i będziesz tracił za jednym razem dużo punktów życia.

PS. Co do krasnali http://www.elricm.com/nuke/html/modules.php - może to to czego szukasz
Odpowiedz

Użytkownik Lordzio dnia nie, 21 paź 2007 - 16:47 napisał

ale co do tej rasy dwemerów to trzeba się rejestrować ale gdzieś ktoś mi mówił że tam trzeba płacić czy to prawda?

[post="89019"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Trzeba się rejestrować, ale płacić już niekoniecznie. Wybierasz pobieranie za free i bez problemów ściągasz bez potrzeby wykupywania abonamentu - wystarczy sam fakt logowania (logowanie też jest darmowe ).
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
o tym że bez opoki się zginie to wiem ale jak się użyje czerpaka (z opoką)...według pomysłu Kagneraka ( czy jakoś tak) po użyciu czerpaka powinienm korzystać z mocy serca...brzytwa natomiast służy do przerwania połączenia. Czyli według tego powinienem posiąść boską moc jeśli inaczej niż mi każą użyje narzędzi na sercu.
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
Cóż, kusząca perspektywa...
Ponieważ nie posiadasz wiedzy jaką posiadali Kagrenak i Nerevar może wykorzystać Narzędzia jedynie do zniszczenia Serca Lorkhana. Owszem, istnieją dokumenty Dwemerów, ukryte w cytadelach Czerwonej Góry, jednak to tylko niewielka cząstka wiedzy jaką posiadali krasnoludowie (czy też "posiadały krasnoludy" ). Może istnieją mody dzięki którym można kontrolować Serce...

Oczywiście mogę się mylić i może istnieć sposób na zostanie bóstwem - nie jestem wszak Chodzącą Encyklopedią Wiedzy o TES III: Morrowind

Pozdrawiam

Goel
Odpowiedz
a ma ktoś save'a z gry kiedy trzeba serce zniszczyć bo chce próbować wraz z kilkoma znajomymi którzy na CS'e sie znają zrobić skrypt który by pozwolił na korzystanie z serca. Ale ten pomysł narazie sobie zapamiętam bo aktualnie pracuję nad czymś innym.

Moje dzieło na CS'e które tworze to dom spaczonych w dwemerowych ruinach. Najlepsi alchemicy i magowie pracują nad wyleczeniem ludzi ze spaczenia. Badania są finansowane przez wielkie rody. Oprócz misji dla domu spaczonych pojawiają się dwemerzy. Czytałem kiedyś że dwemerzy mogli podróżować między światami (czy coś takiego). Będzie 3 czy czterech dwemerów którzy uciekli tuż przed bitwą pod czerwoną górą. Kiedy będziemy opowiadać o tym co się wydarzyło powiemy że 3 osoby użyły serca po zniknięciu dwemerów. Oni opowiedzą że ucieki ponieważ przed bitwą jedna osob użyła narzędzi i bali się niszczycielskiej mocy serca. Czyli sprawa się komplikuje. O dwemerach wie tylko dom spaczonych i i kilka osób z ostrzy. Starają sie zataić prawde o dwemerach ponieważ było by to niebezpieczne. Każdy z rodów chciałby na nich wpłynąć. A jeśli by się dowiedział o tym Septim to byłaby klęska. Z pewnością wysłał by całe legiony aby ich znaleźć. Starał by się ich przekupić. Mieli by poważny wpływ na politykę w morrowind ponieważ nik nic o nich nie wie i będzie się ich bała większość osób. Będzie wiele przeszkód na drodze wcielonego...nowe potwory, trudne zadania i czwarty który użył serca (czwarty jeśli nie liczyć kagneraka).

-Jak narazie bardzo rozległe ruiny
-wiele nowych npc'ów
-nowa klasa
-nowe bronie
-nowe zaklęcia

już wkrótce będzie więcej nowin na ten temat.

Mam nadzieję że mi pomożecie dostarczając mi informacji...to o co pytałem dotychczas bardzo mi pomogło i mam nadzieję że kiedy znacie mój cel to mi pomożecie.

narazie jest jedno pytanie (to samo co wcześniej):
Skąd ściągnąć bezpiecznie 3D max studio
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
Witam!

Co do 3d max studio: na legalu pełnej wersji za darmo raczej nie ściągniesz (chyba, że wcześniejsze wersje, ale wątpię - jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi). Oczywiście, możesz ściągnąć triala

Co do pomysłu na mod: Dom Spaczonych jeden już jest i jako tako działa (Divayth Fyr JEST najwybitniejszym alchemikiem i magiem w prowincji Morrowind oraz jednym z najpotężniejszych w całym Tamriel), a obecność tylko jednego, w dodatku umierającego Dwemera dodaje całej sprawie tejże rasy tajemniczości. Znajdujemy tylko szczątkowe informacje na temat krasnoludów, znamy hipotezy ich zniknięcia... Pojawienie się grupki rumianych brodaczy (wiem, wiem - w Morku byli szczuplejsi od tych powszechnie znanych, Tolkienowskich krasnali), przynajmniej w moim odczuciu, zniszczy ów "klimat" Dwemerów Ale nie prosiłeś o pomoc a nie o opinie więc na ile mogę - postaram się pomóc

Pierwsza sprawa: 3 osobami które użyły Serca po zniknięciu byli Vivek, Sotha Sil i Almalexia. Użył go też Lord Dagoth by przemienić się w Dagoth Ura. Mamy więc już 4 osoby po Zniknięciu. Piątą osobą, która wogóle użyła Serca jest oczywiście Kagrenak. Mamy więc już 5 osób. Poza wymienionym przywódcą niewielu posiadało wystarczającą wiedzę aby móc chociaż spróbować użyć Brzytwy i Czerpaka (nawet sam Yagram - o ile pamiętam - nie potrafił ich używać). Po użyciu Narzędzi nastąpiła zagłada rasy krasnoludów - jak więc owa tajemnicza postać mogła użyć Serca nie sprowadzając zagłady? Chyba, że użyła Serca i coś "sknociła" w nim - przez to uszkodzenie eksperyment Kagrenaka się nie udał... Osoba zaś, dzięki mocy którą posiadła, szybko "zmyła się" i teraz oto powraca...

Druga sprawa: jeśli ci trzej Dwemerzy uciekli TUŻ przed bitwą, to jak uchronili się przed podzieleniem losu swych pobratymców? Yagram był wtedy w dalekiej podróży - oddalenie od jakichkolwiek większych skupisk Dwemerów uchroniło go od anihilacji (a może przebóstwienia?...). Musieli by uciec jakimś magicznym sposobem albo z pomocą jednej z cudownych dwemerskich machin daleko od Vvarendfell (sprawa podróży międzyplanarnych - to tylko hipoteza. Jedyną przypuszczalną podróżą jest podróż odbyta po użyciu Serca - tyle tylko, że nikt z niej nie powrócił... Co prawda, Vivek mówi, że nie wyczuwa obecności Dwemerów nigdzie na planie istnienia istot nadprzyrodzonych, ale kto go tam wie... może kłamać ).

Trzecia sprawa: nie rozumiem do końca (domyślam się tylko) sensu 6 ostatnich linijek akapitu opisującego fabułę. Jeśli możesz, opisz trochę szerzej (kto miałby ten "wpływ" - Dwemerowie? Septim czy Wielkie Rody mający pod ręką krasnoludów? itd. ).

Stworzenie takiego moda może zająć dużo czasu (sam 3d max już jest dość czasochłonny). Nie podejmę się czuwania nad stroną merytoryczną dodatku - co najwyżej mogę trochę pomóc. Mam nadzieję, że Ty i twoi znajomi nie zniechęcicie się po 2 tyg pracy i stworzycie coś całkiem ciekawego

Pozdrawiam

Goel

PS. Widzę już kilka koncepcji rozwiązania problemów wymienionych przeze mnie powyżej - czekam jednak na waszą inwencję Może inni forumowicze też coś pomogą

PSS. Na ile starczy mi czasu (matura... ) postaram się znowu zatopić w świat Morka by móc służyć najświeższymi informacjami.
Odpowiedz
oj, nie zrozumieliśmy się

Po pierwsze
pomyliłem się o jedną osobę no ale Vivek nie jest zbyt ważny i mogłem o nim zapomnieć. Tak więc czemu miałby sprowadzić zagładę skoro trójca i dagoth nie sprowadzili? Tylko kagnerack ale on chyba coś źle musiał zrobić...nie powiedziałem kim był ten gość który użył serca przed kagnerackiem...może to był jego przyjaciel albo królik doświadczalny i wiedział jak to zrobić.

Po drugie:
Jak sam powiedziałeś Yagram był daleko od skupisk dwemerów tak więc z 3 dwemerów którzy byli daleko nie było większym skupiskiem dwemerów tak więc mogli nie zniknąć

trzecia sparawa:
Pomyśl że jesteś wieśniakiem pracującym na jakieś plantacji korkowca i nagle dowiadujesz się że Septim jest przyjaciele dwemerów- istot znanych z legend. Nikt nie wie jakie mają moce. Podobno są inteligentni i silni.
Tak mniej więcej myśli wsiok i wtedy wie że Septimowie muszą być mądrzy i potężni. To samo tyczy się rodów no jakby taki Redoran miał pod kontrolą dwemerów to Hlall bałby się i czułby respekt wobec redorańczyków.

Jak narazie prace trwają 3 miesiące i się nie znudziliśmy lecz mam spowolnienie z powodu iż grafik wyjechał za granice i ma wrócić w połowie listopada lecz na prawie 100% wyjazd mu się przedłużyć. Myślałem że mailem mi prześle grafiki ale chyba jeszcze nie zrobił bo ciągle mówi że coś mu się rozwala i nie może przesłać albo że ma na innym kompie.

to wszystko...napisałbym wcześniej ale mi błąd wyskakiwał kiedy chciałem dodać odpowiedź...jakieś 10 min temu skończyłem pisać odpowiedź którą pisałem ponad godzinę lecz właśnie mi błąd wyskoczył i już nie mam siły pisać od nowa tego samego.

No i jak to mam w zwyczaju to mam kolejne pytanie:
Czyżby w ruinach pod twierdzą smutku (bahadz- ahamz nie nie...to jakoś inaczej się nazywało ale nie wiem) znajdował się prawie gotowy Numidium? Jakoś nie kojarzę by w grze coś o tym było
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
No, teraz już rozumiem wszystko Dzięki za wskazanie luk w moim rozumowaniu (zagalopowałem się z Kagrenakiem i Zagładą - sory ).

Co do Dwemerów którzy uciekli: źle zrozumiałem znaczenie słowa "tuż" - myślałem, że zaczęli uciekać np. 3 godziny przed użyciem Serca. Zapomniałem też, że bitwa o Czerwoną Górę (czy też 'pod Czerwoną Górą nie był jednym brawurowym) rajdem ale mozolnym parciem naprzód - ale jeszcze sprawdzę w książkach dokładny opis. I tu także mam już jasność .

Co do Numidium: sprawdzę dokładnie, ale z informacji z tejże strony http://www.elderscrolls.phx.pl/forum/index...ter&f=25&t=8911 wynika, że Numidium tworzony był (on - golem) tylko pod Czerwoną Górą. W Tribunalu przypuszczam, ze znalazłeś wielkiego, niedokończonego, niedziałającego golema - to nie jest Numidium . Później będziesz walczył z Niedoskonałym (czy jakoś tak - gigantyczny golem) i będzie to ciężka walka...

Z niecierpliwością czekam na informacje o postępach w Waszym projekcie i nowe pytania (kilka razy dziennie wchodzę do tego tematu ) - trzymam kciuki! No i mam motywację do dalszej eksploracji Morka

Pozdrawiam

Goel
Odpowiedz
co do tej zagłady to nie musisz przepraszać
Jeśli chodzi o golema to on wygląda tak samo jak numidium (te same części)
A teraz mam pytanie:
gdzie jest sterowiec dwemerów i jak się nazywa bo widziałem screen'y i chciałem go obejrzeć
Drugie:
Co do tego numidium to nie uważasz że może Kagnerack zamawiał wykonanie części gdzie indziej albo chciał mieć drugiego nawypadek gdyby coś się skomplikowało i by mu się pod czerwoną górą rozwalił to ma drugiego. Czy nie uważasz że tak mogło by być?


[Dodano po chwili]

gdzie są ruiny Stros'Mkai (czy jakoś tak)
Na morrowind.pl jest pełno różnych zdjęć z użądzeniami dwemerów lecz nie jestem pewien co do istnienia statku powietrznego czy żuka oraz innych rzeczy które są tam pokazane. Co do tego Stros'Mkai to myślę że nie istnieją lecz skąd wzięły się screen'y z gry skoro ich nie ma

[Dodano po chwili]

O, nie
Włączyłem CS'a jakieś 10 minut temu i patrze a tam pokazują się tylko przedmioty które dodałem wczoraj i dzieje się tak tylko w pomieszczeniu które dodałem też wczoraj
co się dzieje?
No poprostu jest pusty interior tylko przedmioty tam są ale pomieszczenia i mebli nie ma tylko książki i potwory
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
Ja też byłem na tej stronie i chyba Stros'Mkai było w Daggerfallu lub Arenie ale nie jestem pewien

[Dodano po chwili]


W prowincji Hammerfell czyli w którejś z w/w gier
Odpowiedz
Przejdę od razu do odpowiedzi:
1. W dodatku Bloodmoon na wyspie Solstheim w obszarze Zguby Hrothmunda jest statek powietrzny (zadanie jego odnalezienia daje mag stojący przed Gildią Magów w Ald Ruhn) - nie wiem, czy dwemerski ale jest
2. Stros'Mkai odwiedza się w Daggerfallu - wnioskuję to z jakości screenów - też je znalazłem. Chyba, że pochodzą one z jakiegoś dodatku...
3. Numidia (chyba tak się odmienia) były dwa: oryginalne (oryginalny - to w końcu on - golem) zostało zniszczone/y w przeszłości (dłuższa historia, warto przeczytać). Drugim Numidium miał być Akhula-khan. Morzesz się mu przyjrzeć w finałowej scenie zniszczenia Serca Lorkhana, które miało być dla niego (golema) silnikiem. Możliwe, że zamawiał części w innych krasnoludzkich siedzibach. Wątpię jednak, aby tworzył drugiego (czyli teraz trzeciego) Numidium - trwałoby to za długo (Akhula-khan miał służyć jako broń przeciw Chimerom). Chociaż, kto tam wie co siedziało w głowie Kagrenaka...

Co do CS'a nie mogę pomóc - nie znam się

Pozdrawiam

Goel


Ach, drugi
Odpowiedz
← The Elder Scrolls

Dagoth Ur, Śniący, Dwemerowie - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...