droga_szamana_zamek_widmo

[GII] Coś o Gothic 2 Night of the Raven

Uwielbiam serię Gothic i prawdopodobnie jest to moja ulubiona gra RPG, ale jest jedna rzecz, której po prostu nie mogę zrozumieć w projektowaniu Gothic 2 NotR.

Jak więc zapewne wielu z Was wie, jedna z postaci z doków - imieniem Ignaz, z jakiegoś powodu sprzedaje bardzo potężne zwoje na początku gry https://19216801.onl/ https://routerlogin.uno/.

Przeczytałem wiele artykułów o "podwyższonym" poziomie trudności NotR i widziałem wiele wypowiedzi graczy o tym, jak trudna jest gra w porównaniu do Gothic 2.

Ale wszystko to traci sens, gdy możesz po prostu kupić zwój, a następnie zmienić go w smoczego skrobaka i przejść do całkowitego unicestwienia Khorinis (w rozdziale 1), jednocześnie zdobywając wystarczającą liczbę poziomów do jednego trafienia - zabij wszystko w późniejszych częściach gry.

Więc jaka jest Twoja opinia na ten temat? Czy uważasz, że był to nadzór deweloperów i powinien być traktowany jako błąd?

Dlaczego to rozszerzenie było reklamowane ze wzrostem trudności i każda recenzja o nim wspomina, kiedy można po prostu zrobić tę sztuczkę i skończyć z tym?

I - czy używasz tego w swoich rozgrywkach, czy traktujesz to jako usterkę i zwykle ją pomijasz?
Odpowiedz
Nie wiem kiedy ostatnio grałeś w czystego Gothica II, ale jest on bardzo łatwy. Noc Kruka znacząco zwiększa poziom trudności w porównaniu do podstawowej gry, ale też nie czyni gry jakoś niewiarygodnie trudną. Weterani serii i bardziej rozgarnięci gracze bez problemu sobie poradzą.
Jeśli zaś chodzi o zwoje, to pamiętam, że będąc np. pod postacią ognistego jaszczura nie dostawałem punktów nauki przy zdobywaniu poziomów. Dlatego nie da się przejść całej mapy na jednym zwoju, a jedynie korzystałem z nich w wyjątkowo trudnych walkach np. żeby wybić gildię złodziei w pierwszym rozdziale. Po za tym zwoje są dość drogie i jest ich mało.
Odpowiedz
← Gothic

Coś o Gothic 2 Night of the Raven - Odpowiedź

Wczytywanie...