![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-59300.jpg?t=1508266459)
Półtora miesiąca temu świat elektronicznej rozrywki obiegła elektryzująca wiadomość. Współzałożyciel i projektant większości gier Arkane Studios Raphaël Colantonio ogłosił otworzenie własnego studia – Wolfeye Studios i zapowiedział pracę nad nową produkcją z gatunku immersive sims. I tak po kilku tygodniach oczekiwania dowiedzieliśmy się czym jest gra, nad którą Raph tak skrycie pracował. Powitajcie Weird West izometrycznego immersive sima osadzonego w westernie, gdzie okultyzm i istoty z innych wymiarów są prawdziwe.
![weird west](https://gfx.gexe.pl/2019/12/13/183857.1576258737.1665m.jpg)
Na razie nie wiele wiadomo o fabule lub samym uniwersum. Oprócz wspomnianych wcześniej potworów i okultyzmu, w grze przyjdzie nam wziąć pod opiekę grupę nietypowych bohaterów, których historie poznamy podczas odkrywania spalonych ziem Dziwnego Zachodu. Oczywiście nie zapomniano o najważniejszym punkcie gry, naszych decyzjach, które zmienią otaczający nas świat oferując nam możliwość wielokrotnego przechodzenia gry.
![weird west](https://gfx.gexe.pl/2019/12/13/183927.1576258767.6313m.jpg)
Raphaël zebrał dość pokaźny zespół, cześć z zatrudnionych tam osób pracowała z nim wcześniej w Arkane Studios jak Joachim Daviaud, Emmanuel Petit, Christophe Carrier, Monte Martinez, Jouan Amate, Matthew Piersall oraz oczywiście mężczyzna pracujący Chris Avellone, który pisania do żadnej gry się nie boi.
![weird west](https://gfx.gexe.pl/2019/12/13/183912.1576258752.6569m.jpg)
![weird west](https://gfx.gexe.pl/2019/12/13/183939.1576258779.7832m.jpg)
![weird west](https://gfx.gexe.pl/2019/12/13/183948.1576258788.9948m.jpg)
![weird west](https://gfx.gexe.pl/2019/12/13/184017.1576258817.7705m.jpg)
![weird west](https://gfx.gexe.pl/2019/12/13/184026.1576258826.7427m.jpg)