No dobra szczury lądowe siadać i słuchać tego co stary wilk morski ma wam do powiedzenia. "Maritime Law" to gra pozwalająca wcielić się nam w kapitana statku na usługach korony Brytyjskiej lub Francuskiej w czasie tzw. Wielkich Odkryć Geograficznych. Przed nam stoi zadanie odkrycia i zdobycia nowych ziem dla naszego władcy oraz wyrżnię.... to znaczy zawarcia korzystnych umów z tubylcami. Za produkcją stoi rosyjskie studio Tiamat Games, dla którego będzie to pierwsze znacząca gra. Promykiem optymizmu napawa fakt, że pracę nad grą rozpoczęły się przed kickstarterową zbiórką.
class="lbox">Twórcy obiecują nam na prawdziwe, realistyczne marynarskie przeżycie. Nie ma żadnej minimapy ani automatycznej podróży, twoją jedyną nadzieją jest trzymanie się wybrzeża bądź wyczytanie twojej pozycji z położenia gwiazd. Załoga to nie jakieś bezimienne numerki, tylko postacie z krwi i kości z własnym pragnieniami i marzeniami. I zapamiętają jak ich traktowałeś... To samo dotyczy naszego bohatera, możemy mu wybrać przeszłość i motywacje do zostanie wilkiem morskim. Twój statek również może otrzymać przeróżne bonusy i ulepszenia. Pamiętaj o zabraniu ze sobą odpowiedniej ilości zapasów, bo głodna załoga to zła załoga, a bez amunicji zostaniesz ofiarą innych korsarzy. Możesz poprowadzić ekspedycję w głąb nieznanych lądów w celu zdobycia skarbów i pożywienia.
Pierwszym celem zbiórki jest zebranie 25000 euro w celu dodania Portugalii i Holandii (Hiszpania płacze gdzieś w kącie).
class="lbox" data-gallery="maritime-law"> class="lbox" data-gallery="maritime-law"> class="lbox" data-gallery="maritime-law"> class="lbox" data-gallery="maritime-law"> class="lbox" data-gallery="maritime-law"> class="lbox" data-gallery="maritime-law"> class="lbox" data-gallery="maritime-law"> class="lbox" data-gallery="maritime-law"> class="lbox" data-gallery="maritime-law"> class="lbox" data-gallery="maritime-law">