![](https://gfx.gexe.pl/avatars/defaultAvatar.png)
[BGII] druzyna i jej czlonkowie
![](https://gfx.gexe.pl/avatars/defaultAvatar.png)
Ja bym proponował tak:
1) Mag (zwykły, bo może używać wszystkich zaklęć)
2) Złodziej (do sztyletowania, otwierania zamków i pułapek)
3) Paladyn (ktoś musi dzierżyć Karsomira
)
4) Kapłan (oczywiście leczenie i wskrzeszanie)
5) Tutaj proponowałbym dowolnego wojownika
I z takim składem w zasadzie nie powinniśmy mieć problemów w grze. Można jeszcze stworzyć szóstą postać, ale w zasadzie nie ma to większego sensu. Ja przeszedłem z takim to właśnie składem większość cRPG w jakie dane mi było zagrać.
1) Mag (zwykły, bo może używać wszystkich zaklęć)
2) Złodziej (do sztyletowania, otwierania zamków i pułapek)
3) Paladyn (ktoś musi dzierżyć Karsomira
![](/view/images/emoticons/default/happy.gif)
4) Kapłan (oczywiście leczenie i wskrzeszanie)
5) Tutaj proponowałbym dowolnego wojownika
I z takim składem w zasadzie nie powinniśmy mieć problemów w grze. Można jeszcze stworzyć szóstą postać, ale w zasadzie nie ma to większego sensu. Ja przeszedłem z takim to właśnie składem większość cRPG w jakie dane mi było zagrać.
![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-2577.jpg)
A ja myślę że można nieco poprawić taką drużynę.Jeśli zamiast zwykłego maga damy jakiegoś specjalistę
( nieważne jakiego ) to będzie mógł rzucać więcej czarów.A jeśli dodamy też szóstą postać, a mianowicie barda, to będzie on mógł uczyć się czarów które dla naszego specjalisty są niedostępne.Więc nie tracimy nic, a czarów jest więcej.
Co do muzyki to nie mam pojęcia.
( nieważne jakiego ) to będzie mógł rzucać więcej czarów.A jeśli dodamy też szóstą postać, a mianowicie barda, to będzie on mógł uczyć się czarów które dla naszego specjalisty są niedostępne.Więc nie tracimy nic, a czarów jest więcej.
Co do muzyki to nie mam pojęcia.
![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-1921.jpg)
Jeśli to ma być trening to ok. Jak zaczniesz grać z NPC, przekonasz się że to dużo większa frajda.
![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-2904.jpg)
1) Człowiek, Kensai/Złodziej
2) Człowiek, Berserker/Kapłan
3) Elf, Dziki Mag albo Mistrz Przywołań (o ile można takiego u elfa)
4) Człowiek, Kawaler (Jemu daj Karsomira i zbroję z Firkraga)
Taką drużyną przejdziesz grę bez problemu o ile umiesz w dobrym momencie zduelować klasy. Nie polecam jednak, bo jest za łatwo.
2) Człowiek, Berserker/Kapłan
3) Elf, Dziki Mag albo Mistrz Przywołań (o ile można takiego u elfa)
4) Człowiek, Kawaler (Jemu daj Karsomira i zbroję z Firkraga)
Taką drużyną przejdziesz grę bez problemu o ile umiesz w dobrym momencie zduelować klasy. Nie polecam jednak, bo jest za łatwo.
![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-1006.jpg)
Użytkownik marian dnia wto, 07 sie 2007 - 23:03 napisał
taka ze w ten sposob niedoswiadczony gracz poznaje gre i jej tajniki. Tworzy postacie najlepiej odpowiadajace jego stylowi gry. Gdy pozna gre i przejdzie ja swoimi postaciami moze grac dolaczajac NPC co wg mnie jest trudniejszym sposobym jej przejscia.
[post="78305"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Ale najciekawszy i dopiero daje radość. Ja gram tworząc własną drużynę, ale pierwszym razem przeszedłem normalnie. Nie porównanie lepiej.
![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-3120.jpg)
z npc bez modów to w baldurze krucho...zwłaszcza jezeli gra się dobra drużyna..jakoś dobrych magów nie widać..a i ze złodziejami jakoś krucho...ja osobiscie tworzyłem w muliti dwie postaice i je importowalem później do singla i normalnie npc przyłączałem.Tworzyłem woj-złodziej baaardzo dobra postać zwłaszcza jak dostanie atut "używanie magicznch przedmiotów"....
i mag-woj i tutaj oprócz czarów jakiś dobry łuczek i był calkiem zabójczy..
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-1921.jpg)
Bierzesz Jana Jansena i masz maga i złodzieja charakterem pasującego do każdej drużyny.
![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-1921.jpg)
Z Jana złodziej przedni, ale zabójca słaby (ale i to można poprawić dając pas siły i jakąś dobrą katanę). A mag wystarczająco dobry, by używać wyłomu, rubinowego promienia odwrócenia, przeszywającej magii i innych niezbędnych czarów. Lepszego maga nie potrzeba, ale przyznaje, że Edwin jest najlepszy, tylko specjalizacje ma słabą.
![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-3120.jpg)
z tego co pamietam to Janek nie awansuje już jako złodziej..a jeżeli go oskubać ze sprzętu to złodziejem jest lichym w porównaniu z Yoshimo...ale postać Janka całkiem klimatyczna ale i tak uważam,że zanim wielkoklasowiec zdobędzie jakiś poteżny czar to duuuużo piasku upłynie w klepsydrze...a Edwin jak dostaje pierwszy raz czary z 8 poziomu to ma od razu chyba 4 wolne sloty na czary...więc kiepawo reszta magów troche przy nim wyglada...![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
[Dodano po chwili]
z tego co pamietam to Janek nie awansuje już jako złodziej..a jeżeli go oskubać ze sprzętu to złodziejem jest lichym w porównaniu z Yoshimo...ale postać Janka całkiem klimatyczna ale i tak uważam,że zanim wielkoklasowiec zdobędzie jakiś poteżny czar to duuuużo piasku upłynie w klepsydrze...a Edwin jak dostaje pierwszy raz czary z 8 poziomu to ma od razu chyba 4 wolne sloty na czary...więc kiepawo reszta magów troche przy nim wyglada...
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
[Dodano po chwili]
z tego co pamietam to Janek nie awansuje już jako złodziej..a jeżeli go oskubać ze sprzętu to złodziejem jest lichym w porównaniu z Yoshimo...ale postać Janka całkiem klimatyczna ale i tak uważam,że zanim wielkoklasowiec zdobędzie jakiś poteżny czar to duuuużo piasku upłynie w klepsydrze...a Edwin jak dostaje pierwszy raz czary z 8 poziomu to ma od razu chyba 4 wolne sloty na czary...więc kiepawo reszta magów troche przy nim wyglada...
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)