Jaktyl
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=4210
Jaktyl wersja polska@themodders.org
Oficjalny opis moda:
Kraina Jaktyl jest zagrożona przez czarnego maga. Budzisz się bez jakichkolwiek wspomnień w owej krainie i musisz spróbować przeżyć!
Mod oferuje:
- około 10 - 12 godzin gry;
- 4 rozdziały;
- fabuła nie związana z grą Gothic;
- kompletne udźwiękowienie dialogów (około 1500 dialogów);
- nowe skrypty wzbogacające grę:
- trucizna: strzały, bełty i bronie do walki wręcz mogą być nasączone rozmaitymi truciznami;
- najlepsze pociski są ładowane zawsze automatycznie;
- czasowe podwyżki cech;
- nowe czary i nowy amulet z innowacyjnym działaniem;
- nowe "Mobsis", czyli przedmioty, z które można użyć (na przykład przetapianie rudy);
- ... i wiele innych;
- wiele nowych umiejętności do opanowania;
- 2 gildie, do których możemy się przyłączyć (wojownik i mag Jaktylu);
- możliwość ustawienia trudności (3 stopnie);
- "lekki respawn" przeciwników, zależny od stopnia trudności;
- nowe przedmioty;
- około 100 NPC;
- trzy nowe światy: świat główny z lasem, kanionem, miastem, wieloma wieżami i jaskiniami oraz jeziorem, kopalnia i Miasto Nieumarłych.
Gemeinschaft des Grauens
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...&release_id=193
Wersja niemiecka* (1.0) i dialogi mówione w wersji niemieckiej@worldofgothic.de
http://lmviii.ifastnet.com/download/Bumshack_pol.rar
Polska łatka
Oficjalny opis moda:
Grupka najemników i bandytów uciekła przed oddziałami króla na wyspę. Tam mimo wzajemnej niechęci zmuszeni s± do wspólnej egzystencji w opuszczonym zamku. Jeste¶ nowy, musisz zorientować się w sytuacji i w końcu doł±czyć do jednej z grup. Tylko pamiętaj, nie wszystko jest takie jakie wydaje się na pierwszy rzut oka.
63
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...&release_id=294
63 wersja niemiecka@worldofgothic.de
Oficjalny opis moda:
Mod o krótkiej nazwie 63, posiada równie krótk± fabułę. Jesteśmy jednym z wojowników i musimy walczyć z przeciwnikami w wyznaczonych do tego celu kręgach. Ów kręgów jest 63 i pewnie stąd nazwa Nowością są klawisze skrótów, dla mikstury życia, many a także specjalnej umiejętności "SlowMotion" (oczywiście tylko wtedy gdy się jej nauczymy).
Możemy wybrać wojownika z po¶ród:
- Barbarzyńca (walka wręcz)
- Paladyn (walka wręcz + magia)
- Łowca (walka na odległo¶ć)
- Asasyn (walka wręcz + walka na odległo¶ć)
- Mag Ognia (magia ognia)
- Mag Wody (magia wody)
- Czarny Mag (magia mroku)
Bumshack
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...&release_id=100
Wersja niemiecka* (1.3)@worldofgothic.de
Trzeba poszukać polskiej łatki.
Oficjalny opis moda:
Bumhak jest modyfikacj± Gothica II + NK, rzucaj±c± inne ¶wiatło na wojnę pomiędzy orkami a ludĽmi. Historia toczy się po wyjeĽdzie bezimiennego na wyspę Irdorath. I opowiada losy młodego orka Bumshacka, który mimo młodego wieku zostaje wci±gnięty przez wir wojny.
Zaczyna jak każdy z tytułem ork szperacz następnie awansuje w hierarchii hordy aż do wysokich stanowisk! Bardzo ciekawa koncepcja, polecam...
________________________________________________________
1. Wymagania
Aby odpalić moda na swoim Gothicu musisz mieć:
Zainstalowanego Gothica
Zainstalowanego PlayerKit'a
Zainstalowanego Moda
Opcjonalnie zainstalowan± polonizację
Musisz też wiedzieć dla jakiego Gothica został stworzony mod.
2. Gothic I - tak na wszelki wypadek, jakby ktoś chciał instalować moda do jedynki.
Funkcje GothicStartera 1.08 dla Gothic I
1. W tym miejscy będ± ikony zainstalowanych modów.
2. Tutaj pojawi się informacja o wybranym w okienku 1, Modzie
3. A tutaj informacje na temat nazwy, wersji i twórcy modu.
4. Ten przycisk klikamy gdy chcemy zagrać w wybrany mod.
Gdy upewnimy się, że spełnili¶my wszystkie wymienione w punkcie 1. wymagania możemy przyst±pić do odpalenia moda.
W tym celu uruchamiamy GothicStarter, w polu 1 wybieramy moda w którego chcemy zagrać. Na koniec klikamy przycisk 4., mod zaczyna się uruchamiać.
3. Gothic II wraz z dodatkiem Noc Kruka
Funkcje GothicStartera 2.6a dla Gothic II + NK
1. W tym miejscy będ± ikony zainstalowanych modów.
2. Tutaj pojawi się informacja o wybranym w okienku 1, Modzie
3. A tutaj informacje na temat nazwy, wersji i twórcy modu.
4. Ten przycisk klikamy gdy chcemy zagrać w wybrany mod.
Gdy upewnimy się, że spełnili¶my wszystkie wymienione w punkcie 1. wymagania możemy przyst±pić do odpalenia moda.
W tym celu uruchamiamy GothicStarter, w polu 1 wybieramy moda w którego chcemy zagrać. Na koniec klikamy przycisk 4., mod zaczyna się uruchamiać. Podczas pierwszego uruchomienia każdego moda będzie "szła" taka sama kreska jak podczas pierwszego uruchomienia "Nocy Kruka".
Z wszelkimi pytaniami nie do mnie. Ja zebrałem tylko troche informacji.
http://www.gothicmods.info/index.php?optio...ntpage&Itemid=1
http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=4210
Jaktyl wersja polska@themodders.org
Oficjalny opis moda:
Kraina Jaktyl jest zagrożona przez czarnego maga. Budzisz się bez jakichkolwiek wspomnień w owej krainie i musisz spróbować przeżyć!
Mod oferuje:
- około 10 - 12 godzin gry;
- 4 rozdziały;
- fabuła nie związana z grą Gothic;
- kompletne udźwiękowienie dialogów (około 1500 dialogów);
- nowe skrypty wzbogacające grę:
- trucizna: strzały, bełty i bronie do walki wręcz mogą być nasączone rozmaitymi truciznami;
- najlepsze pociski są ładowane zawsze automatycznie;
- czasowe podwyżki cech;
- nowe czary i nowy amulet z innowacyjnym działaniem;
- nowe "Mobsis", czyli przedmioty, z które można użyć (na przykład przetapianie rudy);
- ... i wiele innych;
- wiele nowych umiejętności do opanowania;
- 2 gildie, do których możemy się przyłączyć (wojownik i mag Jaktylu);
- możliwość ustawienia trudności (3 stopnie);
- "lekki respawn" przeciwników, zależny od stopnia trudności;
- nowe przedmioty;
- około 100 NPC;
- trzy nowe światy: świat główny z lasem, kanionem, miastem, wieloma wieżami i jaskiniami oraz jeziorem, kopalnia i Miasto Nieumarłych.
Gemeinschaft des Grauens
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...&release_id=193
Wersja niemiecka* (1.0) i dialogi mówione w wersji niemieckiej@worldofgothic.de
http://lmviii.ifastnet.com/download/Bumshack_pol.rar
Polska łatka
Oficjalny opis moda:
Grupka najemników i bandytów uciekła przed oddziałami króla na wyspę. Tam mimo wzajemnej niechęci zmuszeni s± do wspólnej egzystencji w opuszczonym zamku. Jeste¶ nowy, musisz zorientować się w sytuacji i w końcu doł±czyć do jednej z grup. Tylko pamiętaj, nie wszystko jest takie jakie wydaje się na pierwszy rzut oka.
63
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...&release_id=294
63 wersja niemiecka@worldofgothic.de
Oficjalny opis moda:
Mod o krótkiej nazwie 63, posiada równie krótk± fabułę. Jesteśmy jednym z wojowników i musimy walczyć z przeciwnikami w wyznaczonych do tego celu kręgach. Ów kręgów jest 63 i pewnie stąd nazwa Nowością są klawisze skrótów, dla mikstury życia, many a także specjalnej umiejętności "SlowMotion" (oczywiście tylko wtedy gdy się jej nauczymy).
Możemy wybrać wojownika z po¶ród:
- Barbarzyńca (walka wręcz)
- Paladyn (walka wręcz + magia)
- Łowca (walka na odległo¶ć)
- Asasyn (walka wręcz + walka na odległo¶ć)
- Mag Ognia (magia ognia)
- Mag Wody (magia wody)
- Czarny Mag (magia mroku)
Bumshack
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...&release_id=100
Wersja niemiecka* (1.3)@worldofgothic.de
Trzeba poszukać polskiej łatki.
Oficjalny opis moda:
Bumhak jest modyfikacj± Gothica II + NK, rzucaj±c± inne ¶wiatło na wojnę pomiędzy orkami a ludĽmi. Historia toczy się po wyjeĽdzie bezimiennego na wyspę Irdorath. I opowiada losy młodego orka Bumshacka, który mimo młodego wieku zostaje wci±gnięty przez wir wojny.
Zaczyna jak każdy z tytułem ork szperacz następnie awansuje w hierarchii hordy aż do wysokich stanowisk! Bardzo ciekawa koncepcja, polecam...
________________________________________________________
1. Wymagania
Aby odpalić moda na swoim Gothicu musisz mieć:
Zainstalowanego Gothica
Zainstalowanego PlayerKit'a
Zainstalowanego Moda
Opcjonalnie zainstalowan± polonizację
Musisz też wiedzieć dla jakiego Gothica został stworzony mod.
2. Gothic I - tak na wszelki wypadek, jakby ktoś chciał instalować moda do jedynki.
Funkcje GothicStartera 1.08 dla Gothic I
1. W tym miejscy będ± ikony zainstalowanych modów.
2. Tutaj pojawi się informacja o wybranym w okienku 1, Modzie
3. A tutaj informacje na temat nazwy, wersji i twórcy modu.
4. Ten przycisk klikamy gdy chcemy zagrać w wybrany mod.
Gdy upewnimy się, że spełnili¶my wszystkie wymienione w punkcie 1. wymagania możemy przyst±pić do odpalenia moda.
W tym celu uruchamiamy GothicStarter, w polu 1 wybieramy moda w którego chcemy zagrać. Na koniec klikamy przycisk 4., mod zaczyna się uruchamiać.
3. Gothic II wraz z dodatkiem Noc Kruka
Funkcje GothicStartera 2.6a dla Gothic II + NK
1. W tym miejscy będ± ikony zainstalowanych modów.
2. Tutaj pojawi się informacja o wybranym w okienku 1, Modzie
3. A tutaj informacje na temat nazwy, wersji i twórcy modu.
4. Ten przycisk klikamy gdy chcemy zagrać w wybrany mod.
Gdy upewnimy się, że spełnili¶my wszystkie wymienione w punkcie 1. wymagania możemy przyst±pić do odpalenia moda.
W tym celu uruchamiamy GothicStarter, w polu 1 wybieramy moda w którego chcemy zagrać. Na koniec klikamy przycisk 4., mod zaczyna się uruchamiać. Podczas pierwszego uruchomienia każdego moda będzie "szła" taka sama kreska jak podczas pierwszego uruchomienia "Nocy Kruka".
Z wszelkimi pytaniami nie do mnie. Ja zebrałem tylko troche informacji.
http://www.gothicmods.info/index.php?optio...ntpage&Itemid=1