Gothic II: Noc Kruka - Modyfikacje - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_Gość*,
ten link z polską łatką nie działa
Gość_Matylda*,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik krisss dnia poniedziałek, 12 lipca 2010, 11:31 napisał

ale jak zainstalować te mody??



jak ściągniesz moda to tam gdzie go chciałeś mieć np na pulpicie tam jest...klikasz na t prawym przyciskiem pyszki i wybierasz rozpakuj tutaj.Później w zależności od moda są albo jegofoldery albo odrazu aplikacja.Jeśli odrazu jest aplikacja to wejdz w nią a jeśli nie to poszperaj za nią w folderach.Instalujesz i tam gdzie to umieściłeś...(Radze w folderze gothica)jest i go uruchamiasz.Jeśli masz oczywiście gothic starter to wyświetli ci się właśnie on i będziesz miał liste zainstalowanych modów...wybierasz ten w który chcesz zagrać i klikasz starten coś tam jeszcze(bo już niepamiętam)i gotowe
Gość_krisss*,
ale jak zainstalować te mody??
Gość_elak*,
mod do gotika po tytułem przygoda bende w burdelu oweruje 24 godziny pięknego sexu z nadią
Taramelion,
Jaktyl

http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=4210
Jaktyl wersja polska@themodders.org

Oficjalny opis moda:
Kraina Jaktyl jest zagrożona przez czarnego maga. Budzisz się bez jakichkolwiek wspomnień w owej krainie i musisz spróbować przeżyć!

Mod oferuje:

- około 10 - 12 godzin gry;
- 4 rozdziały;
- fabuła nie związana z grą Gothic;
- kompletne udźwiękowienie dialogów (około 1500 dialogów);
- nowe skrypty wzbogacające grę:

- trucizna: strzały, bełty i bronie do walki wręcz mogą być nasączone rozmaitymi truciznami;
- najlepsze pociski są ładowane zawsze automatycznie;
- czasowe podwyżki cech;
- nowe czary i nowy amulet z innowacyjnym działaniem;
- nowe "Mobsis", czyli przedmioty, z które można użyć (na przykład przetapianie rudy);
- ... i wiele innych;

- wiele nowych umiejętności do opanowania;
- 2 gildie, do których możemy się przyłączyć (wojownik i mag Jaktylu);
- możliwość ustawienia trudności (3 stopnie);
- "lekki respawn" przeciwników, zależny od stopnia trudności;
- nowe przedmioty;
- około 100 NPC;
- trzy nowe światy: świat główny z lasem, kanionem, miastem, wieloma wieżami i jaskiniami oraz jeziorem, kopalnia i Miasto Nieumarłych.



Gemeinschaft des Grauens
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...&release_id=193
Wersja niemiecka* (1.0) i dialogi mówione w wersji niemieckiej@worldofgothic.de

http://lmviii.ifastnet.com/download/Bumshack_pol.rar
Polska łatka

Oficjalny opis moda:
Grupka najemników i bandytów uciekła przed oddziałami króla na wyspę. Tam mimo wzajemnej niechęci zmuszeni s± do wspólnej egzystencji w opuszczonym zamku. Jeste¶ nowy, musisz zorientować się w sytuacji i w końcu doł±czyć do jednej z grup. Tylko pamiętaj, nie wszystko jest takie jakie wydaje się na pierwszy rzut oka.

63
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...&release_id=294
63 wersja niemiecka@worldofgothic.de

Oficjalny opis moda:
Mod o krótkiej nazwie 63, posiada równie krótk± fabułę. Jesteśmy jednym z wojowników i musimy walczyć z przeciwnikami w wyznaczonych do tego celu kręgach. Ów kręgów jest 63 i pewnie stąd nazwa Nowością są klawisze skrótów, dla mikstury życia, many a także specjalnej umiejętności "SlowMotion" (oczywiście tylko wtedy gdy się jej nauczymy).
Możemy wybrać wojownika z po¶ród:

- Barbarzyńca (walka wręcz)
- Paladyn (walka wręcz + magia)
- Łowca (walka na odległo¶ć)
- Asasyn (walka wręcz + walka na odległo¶ć)
- Mag Ognia (magia ognia)
- Mag Wody (magia wody)
- Czarny Mag (magia mroku)

Bumshack

http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...&release_id=100
Wersja niemiecka* (1.3)@worldofgothic.de

Trzeba poszukać polskiej łatki.

Oficjalny opis moda:
Bumhak jest modyfikacj± Gothica II + NK, rzucaj±c± inne ¶wiatło na wojnę pomiędzy orkami a ludĽmi. Historia toczy się po wyjeĽdzie bezimiennego na wyspę Irdorath. I opowiada losy młodego orka Bumshacka, który mimo młodego wieku zostaje wci±gnięty przez wir wojny.

Zaczyna jak każdy z tytułem ork szperacz następnie awansuje w hierarchii hordy aż do wysokich stanowisk! Bardzo ciekawa koncepcja, polecam...



________________________________________________________

1. Wymagania
Aby odpalić moda na swoim Gothicu musisz mieć:
Zainstalowanego Gothica
Zainstalowanego PlayerKit'a
Zainstalowanego Moda
Opcjonalnie zainstalowan± polonizację
Musisz też wiedzieć dla jakiego Gothica został stworzony mod.

2. Gothic I - tak na wszelki wypadek, jakby ktoś chciał instalować moda do jedynki.

Funkcje GothicStartera 1.08 dla Gothic I

1. W tym miejscy będ± ikony zainstalowanych modów.
2. Tutaj pojawi się informacja o wybranym w okienku 1, Modzie
3. A tutaj informacje na temat nazwy, wersji i twórcy modu.
4. Ten przycisk klikamy gdy chcemy zagrać w wybrany mod.

Gdy upewnimy się, że spełnili¶my wszystkie wymienione w punkcie 1. wymagania możemy przyst±pić do odpalenia moda.
W tym celu uruchamiamy GothicStarter, w polu 1 wybieramy moda w którego chcemy zagrać. Na koniec klikamy przycisk 4., mod zaczyna się uruchamiać.

3. Gothic II wraz z dodatkiem Noc Kruka
Funkcje GothicStartera 2.6a dla Gothic II + NK


1. W tym miejscy będ± ikony zainstalowanych modów.
2. Tutaj pojawi się informacja o wybranym w okienku 1, Modzie
3. A tutaj informacje na temat nazwy, wersji i twórcy modu.
4. Ten przycisk klikamy gdy chcemy zagrać w wybrany mod.

Gdy upewnimy się, że spełnili¶my wszystkie wymienione w punkcie 1. wymagania możemy przyst±pić do odpalenia moda.
W tym celu uruchamiamy GothicStarter, w polu 1 wybieramy moda w którego chcemy zagrać. Na koniec klikamy przycisk 4., mod zaczyna się uruchamiać. Podczas pierwszego uruchomienia każdego moda będzie "szła" taka sama kreska jak podczas pierwszego uruchomienia "Nocy Kruka".



Z wszelkimi pytaniami nie do mnie. Ja zebrałem tylko troche informacji.
http://www.gothicmods.info/index.php?optio...ntpage&Itemid=1
Wczytywanie...