[Torment] jak czarowac i czym

witam wszystkim
słuchajcie mam takie pytanie i propozycje
może najpierw pytanie. Jestem początkującym graczem mam 3 osoby w drużynie jestem bezimmienny ma 6 lev. reszta ma 5. jestem na etapie wykonywania zadań na placu szmaciazy ( wszystkie poprzednie wykonałem ) i wszystko było by ok gdyby nie sprawa że ta 3 postać w druzynie don kon ( niewiem jak sie pisze jego imie ) ma sporo czarów które dodałem do księgi czarów jakieś czary ( typu zbroja, lodowy sztylet oko v.... jakaś pieść kolorowa kula ) no wiecie o co chodzi i mam te czary ale nie wiem jak ich używać jak je dodać do tego interfejsu który włacza sie prawym klawiszy myszy i jak ich używać , które czary warto używac a które nie.
jeśli ktoś ma troche cierpliwości żeby mi odpowiedzieć to bardzo bym prosil

a co do propozycji to może dobże by było jak byście wypowiedzieli sie jakie kombinacje czarów są najbardziej skuteczne gdzie można zlaleść dobre czary i ogólnie tematy temu pochodne

pozdrawiam .

[Dodano po chwili]


aha i jeszcze jedna sprawa do tego mojego pyania ja chce użyć tych czarów tym drakonem czy dakonem i w tej ksiązce z czarami ja klikam na czary które sa po prawej stronie to one przeskakują na lewa strone ale są w takich szarawym kolorze jakbym przygaszonym nie takim żywym że tak powiem. to pewnie dlatego nie mozna ich użyć dlaczego tak sie dzieje ??
i nie jest to spowodowane tym że za cześto ich używam bo wcale nie były używane ani razu.
Odpowiedz
Primo to używaj słownika kolego, bo jak jakiś miły moderator spojrzy na twój post i byki typu "dobże", to zawału może dostać. Chcesz go mieć na sumieniu ? Po to mamy słownik forumowy by go używać.

Secundo gość nazywa się Dak'kon. To tak, żebyś zapamiętał