Trzydziestominutowa przejażdzka o mały włos cię nie uśpiła. Najwyraźniej ciśnienie daje o sobie znać. Tak jak myślałeś większość osób wysiadła na przystanku przy więzieniu.
Przechodzicie przez wysoką bramę i udajecie się osiatkowanym korytarzem do wejścia. Przechodząc przez wykrywacz (jakaś kobieta zostanie wzięta na bok w celu kontroli) dostrzegasz recepcje. Dwa stanowiska do których ustawiają się w kolejce osoby. Widzisz, że część z nich niesie ze sobą jakieś paczki i pakunki. Podchodząc do stanowiska wita cię młody mężczyzna (pestka słuchawki w uchu, na oczach monookular mikrovizarowy).
Dostajesz małą kopertkę wielkości karty kredytowej. W środku widzisz prostopadłościan memkryzu - obecnie najpowszechniejszego nośnika danych. Jest praktycznie kompatybilny ze wszystkimi możliwymi czytnikami.
(korzystasz z czytnika na miejscu, zawijasz się do domu czy robisz coś innego).
Powrót mija ci równie nudno jak podróż do więzienia. Tylko pogoda się pogarza i burza rozkręca się na całego. Raz po raz pioruny strzelają między chmurami.
Po powrocie do domu umieszczasz memkryz w czytniku i twoim oczom ukazuje się lista:
nazwisko i imię - kategoria - opcje
Abramowicz David James - pilot kategoria 3 - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
Baranowski Tomasz - pilot kategoria 5 - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
Buncz Witold - pilot kategoria 3 - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
Futrat Axel Mariusz - pilot kategoria 4a - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
Gdowska Monika - pilot kategoria 5 - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
Kondratowicz Siegiej - pilot kategoria 5 - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
Hnyts Sandra - pilot kategoria 4 - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
Stelcz Chris - pilot kategoria 3 - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
Zagańska Monika Maria - pilot kategoria 5 - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
Żar Karol - pilot kategoria 2 - WYROK/PRZEBIEG POBYTU/BIO
(BIO - to taki krotki opis/charakterystyka)
Kategorie pilotow:
kat VI - tak naprawdę nie ma nic wspólnego z pilotowaniem. Jest to rodzaj podstawowego przeszkolenia które musi przejść każdy zanim będzie mógł się znaleźć w przestrzeni kosmicznej.
kat V - zezwalająca na obsługę najlżejszych statków i automatów. Coś jak obłsuga wózka widłowego. Większość personelu technicznego na stacjacj i dużych statkach posiada taką kategorię
kat IV - to już zezwolenie na obłsugę statków zdolnych do lotów samodzielnych - transporterów, dokerów, patrolowców. podkategoria IVA oznacz, ze pilot ma uprawnienia do wykonywania lądowań na planecie
kat III - zezwolenie na pilotaż statkami o podwyzszonym tonażu - duże transportowce, frachtowce czasem piloci samodzielnych placówek naukowych.
kat II - zezwolenie na loty statkami kolonizacyjnymi i kolonizacyjno-transportowymi jako kopilot dodatkowo piloci eksperymentalni i wojskowi.
kat I - to zazwyczaj dowódcy i główni piloci powyższych statków. Często również głównodowodzący na najcięższych statkach wojskowych. Ze względu na swoje doświadczenie na emeryturze często zostają dowódcami w bazach orbitalnych.
- No to jedziemy z tym koksem, zaczniemy od najlepszych. Żar Karol, Stelcz Chris, Buncz Witold, Abramowicz David James - Przeglądamy bio, wyrok, i przebieg, popijam sok pomarańczowy. - Jeśli mam kogoś wsiąść to najlepszych.
WYROK: kara więzienia do 2634 15 lipiec. Winny podwójnego morderstwa popelnionego na pokładzie ORP Żbik.
PRZEBIEG WYROKU: Więzień stwarza liczne problemy. Agresywny w stosunku do współwięźniów i strażników. Przeszedł dwie próby samobójcze. Liczne ataki na wspólwięźniów.
BIO: U Żara zaobserowano zespół napięcia głebokiej przestrzeni. Stesy wywowaly u niego ataki depresji maniakalno-prześladowczej i w efekcie skłoniły do popełnienia zabójstwa. Wskazana izolacja i leczenie farmakologiczne. Licencja pilota zawieszona.
Stelcz Chris
WYROK: kara więzienie do 2607 17 lipiec. Winny kradzieży środków medycznych ze statku transportowego. Skazany wraz Davidem Abramowiczem
PRZEBIEG WYROKU: Więzień przebywa na terenie placówki dopiero tydzień. Nie stwierdzono nieprawidłowości. Utrzymuje dobre relacje ze strażnikami i współwięźniami.
BIO: Jednostka wyjątkowo społeczna, prawdopodbnie skłonił do kradzieży swojego wspólnika Abramowicza. Prawdopodbna przyczyna dokonania kradzieży: marna sytuacja majątkowa.
Buncz Witold
WYROK: kara więzienia do 2608 31 marzec. Winny zaniedbania w wyniku którego doszło do zniszczenia transportowca ORG Dromader 13-683.
PRZEBIEG WYROKU: Winny przebywa na terenie placówki od roku. Neutralne podejście do strażników. Wspólpracuje z grupą kontrolującej poczynania innych więźniów.
BIO: Buncz jest czlowiekiem niezorganizowanym i lekceważącym autorytety. Nie uznaje władzy zwierzchniej chyba, że to on sam ją posiada. Licencja pilota chwilowo w zawieszeniu.
Abramowicz David James
WYROK: kara więzienie do 2607 17 lipiec. Winny kradzieży środków medycznych ze statku transportowego. Skazany wraz Chrisem Stelczem
PRZEBIEG WYROKU: Więzień przebywa na terenie placówki dopiero tydzień. Nie stwierdzono nieprawidłowości. Utrzymuje neutralne relacje ze strażnikami i współwięźniami.
BIO: Abramowicz jest człowiekiem wyjątkowo skrytym, jest to typ outsidera. Posiada liczne nałogi. Prawdopodbne przyczyna dokonania kradzieży: niespełnione ambicje. Badania medyczne uniemożliwiły uzyskanie mu wyższej kategorii.
Stelcz Chris, Abramowicz David James. Oni się nadają. Muszę z nimi porozmawiać. Pierwszemu się obieca pieniądze, a drugiemu możliwość brania udziału w "przygodzie"
[czy ja mam jakieś pieniądze na kaucje? I jeszcze jedno, jesli pilot mam kat 3 to nie moze leciec statkiem kolonizującym? w tym wypadku tym którym jai "inni" polecą]
[jako, że statek porywacie to pełne uprawnienia nie są potrzebne. pilot niższej kategorii powinien sobie poradzić z zaprogramowaniem komputera statku kolonizującego. pieniądze jakieś masz ale chyba nie chcesz tego finansować z własnej kieszeni? ]