[Crudelis] Crudelis - recenzja gry


Nigdy nie miewam dużych oczekiwań w stosunku do gier wykonanych w RPG Makerze, więc uruchamiając "Crudelis" polskiego studia Whiskey Jack Games, nie miałem jakichś ogromnych nadziei na niesamowitą przygodę. Początkowo byłem zaskoczony, jak wysoki poziom prezentuje sobą produkcja, lecz później było już tylko gorzej.

crudelis

Zacznijmy od fabuły. Zostajemy wrzuceni do XIX-wiecznego miasteczka, a dokładniej do domu wynalazcy Henry'ego Shackeltona. Gra zaczyna się w piwnicy, gdzie naukowiec wprowadza ostatnie poprawki do swej tajemniczej maszyny, gdy nagle jego eksperyment zostaje przerwany dziwnymi hałasami na piętrze. Bohater niezwłocznie pędzi po schodach, by sprawdzić cóż to za odgłosy.

Czytaj dalej...

Odpowiedz
← Nowości

[Crudelis] Crudelis - recenzja gry - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...