![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-6236.jpg)
![drużyny](https://gfx.gexe.pl/2016/6/11/093559.1465630559m.jpg)
![drużyny](https://gfx.gexe.pl/2016/6/11/093559.1465630559m.jpg)
Dalszy ciąg poradnika poświęconego taktyce gry. W roli ilustracji Święty kwartet i Awangarda.
Diabeł podobno tkwi w szczegółach. Powodzenie wyprawy zależy w dużym stopniu od etapu planowania. Przeciwnicy wyposażeni w dobre schematy postępowania będą bezlitośnie wykorzystywali słabości. W poprawnym składzie (co zwykle wystarcza) wszystkie niezbędne funkcje muszą być (lepiej lub gorzej) wypełniane. W bardzo dobrym postacie potrafią wzajemnie wykorzystywać swoje umiejętności. Tu świadomość określa byt. Jeśli nie zdajemy sobie sprawy z tego, co i jak działa, jakie są braki różnych klas i jak je można skompensować, wpadamy w niebyt. Po kolei zatem.