[Tyranny] Rozwój bohatera w Tyranny


Studio Obsidian Entertainment podzieliło się kolejnymi informacjami na temat przygotowywanej przez firmę produkcji pt. "Tyranny". Drugi dziennik deweloperski skupia się na mechanice gry i wyjaśnia, jak działają umiejętności, atrybuty i – ogólnie rzecz ujmując – system rozwoju bohaterów.

tyranny class="lbox">tyranny

Najnowszy tytuł Obsidianu nie odda w nasze ręce klasycznego systemu klas postaci – będzie bardziej skierowany na rozwijanie konkretnych umiejętności, co pozwoli na dość swobodne kreowanie bohaterów. Warto przy okazji wspomnieć, że rozwój będzie wymagał korzystania z konkretnej umiejętności. Taki system zastosowano w ten czy inny sposób chociażby w "Morrowindzie" czy "Dungeon Siege". W "Tyranny" jednak posunięto się krok dalej i tym razem nic nie da sztuczne podnoszenie danej umiejętności. Rozwinie się ona dopiero, gdy skorzystamy z niej przy prawdziwym wyzwaniu. Podczas zabawy do dyspozycji będziemy mieli trzy drzewka, z których nasze umiejętności będą się wywodziły – mowa tu o Uzbrojeniu (walka bronią), Magii (tworzenie i kontrola magicznych znaków) i Wsparciu (uniki, skradanie się, wiedza).

Jeżeli chodzi o cechy bohaterów – atrybuty są dość podstawowe. Są to: Siła, Finezja, Szybkość, Spryt, Siła Woli i Witalność. Warto przy okazji wspomnieć, że każdy z atrybutów będzie miał wpływ na działanie umiejętności, jednak będzie to przeliczane w oparciu o dwie kategorie. Każda umiejętność będzie miała atrybut podstawowy (z przelicznikiem 150%) oraz dodatkowy (liczony za 50%).

tyranny class="lbox">tyranny

Gaduły też mogą poczuć się w "Tyranny" docenione, ponieważ doświadczenie będzie również przyznawane za rozwiązania pokojowe – aby awansować nie trzeba więc zabijać wszystkich i wszystkiego, co się rusza. Poza opisanym już rozwojem umiejętności, każdy dodatkowy poziom postaci będzie związany z wyborem nowego talentu, będącego konkretną aktywną zdolnością specjalną.

Nowy tytuł Obsidian Entertainment ukaże się na PC pod koniec 2016 roku.

Odpowiedz
Po rewelacyjnych Filarach wieczności daję Obsidianowi, za którym wcześniej średnio przepadałem (jedynie Fallout: New Vegas wciągnął mnie na dłużej), duży kredyt zaufania i czekam z niecierpliwością na kolejne gry tego studia. Pillarsy z White March mają już u mnie 60 godzin, końca nie widać, a ja dalej nie mam dość. Z izometrycznych erpegów tylko stary dobry Baldur tak mocno mnie wciągnął.
Odpowiedz
← Nowości

[Tyranny] Rozwój bohatera w Tyranny - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...