[Tyranny] Tyranny - nowe dziecko twóców Pillars of Eternity


Ostatnio informowaliśmy was, że studia Obsidian Entertainment i Paradox Interactive planują współpracę przy kolejnym tytule. Dziś wiemy już dokładniej o czym mowa. Podczas konferencji GDC zaprezentowana została bowiem produkcja cRPG pt. "Tyranny". Trzeba przyznać że dość mocno przypomina ona wcześniejsze dziecko tego duetu, czyli "Pillars of Eternity".

tyranny class="lbox">tyranny

O grze wiemy, że jej akcja będzie toczyła się w mrocznym świecie fantasy, w którym, w przeciwieństwie do większości produkcji, w odwiecznej walce dobra ze złem zwyciężyło to drugie. Fabuła "Tyranny" przeniesie nas do odległych czasów, po tym jak wiele lat wcześniej niejaki Kyros pokonał wszystkich bohaterów i przejął kontrolę nad krainą Tiers, rozpoczynając tym samym rządy tyrana. Jak zapowiadają twórcy, tym razem naszym celem nie będzie przezwyciężenie zła i występku, bo jest ono już na tyle rozwinięte, że pokonać się go po prostu nie da. Gracz wcieli się w oficera armii Kyrosa, którego zadaniem jest pilnowanie, by plan i wola władcy się spełniały.

Gracz będzie mógł oczywiście wybrać inną opcję niż katowanie i mordowanie niewinnych (chociaż będzie mógł obrać również taką drogę). Alternatywą będzie sprawowanie władzy w sposób absolutnie bezdyskusyjny, ale przy okazji sprawiedliwy. Autorzy gry zapowiadają też, że z racji wysokiej pozycji naszego głównego bohatera, wszelkie jego decyzje będą miały wpływ na otaczający nas świat oraz na jego mieszkańców.

tyranny class="lbox" data-gallery="tyranny">tyranny

Jeżeli chodzi o techniczne aspekty gry, najprawdopodobniej otrzymamy kolejnego cRPG z izometrycznym rzutem oraz możliwością kontrolowania nie jednego bohatera, a całej drużyny. O systemie walki nie wiemy póki co zupełnie nic, ciężko więc powiedzieć, czy – podobnie jak w "Pillars of Eternity" – będzie to rozgrywka w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą. Czas pokaże, ale oby szybko, bo brzmi to wszystko dość smakowicie i nieco inaczej, niż zazwyczaj.

tyranny class="lbox" data-gallery="tyranny">tyranny

Produkcja zadebiutuje jeszcze w tym roku i będzie dostępna wyłącznie w wersji na PC (Windows, OSX, Linux).

tyranny class="lbox" data-gallery="tyranny">tyranny tyranny class="lbox" data-gallery="tyranny">tyranny tyranny class="lbox" data-gallery="tyranny">tyranny tyranny class="lbox" data-gallery="tyranny">tyranny tyranny class="lbox" data-gallery="tyranny">tyranny
Odpowiedz
Mam nadzieję że obsidian zrobi Tyranne która dorówna NWN2:MoTB albo nawet przebije
Odpowiedz
Nareszcie po drugiej stronie barykady ; D. W niemal wszystkich grach bycie złym było albo nieopłacalne, albo niesatysfakcjonujące(NWN2) albo zwyczajnie się nie dało. Maska zdrady jako jedna gra fajnie to rozwiązała. Mam nadzieje że będę mógł wybrać jakaś potworną rasę.
Odpowiedz
Jak to? Dołączenie do bandziorów było cholernie satysfakcjonujące i zabawne.
Odpowiedz
Miałem na myśli finał z możliwością dołączenia do króla cieni. Skreślenie wszystkie na co się pracowało całą grę by zostać niewolnikiem. Gdyby ta opcja była w połowie gry to ok ale pod sam koniec kiedy król cieni jest praktycznie pokonany. Samo zakończenie było karykaturą potęgi i mrocznej glorii. W masce w złym zakończeniu staraliśmy się kimś naprawdę potężnym i kimś kto może rzucić wyzwanie bogom możliwość stania się Naprawdę potężnym mrocznym bytem. A co do złodziei to nigdy jakiś nie mogłem się do nich przemóc. Ich anarchia, obalanie władzy i zachowania mi nie leżały. Moja postać była raczej praworządna zła i miłowała surowy porządek jako przykładny wyznawca Bene'a
Odpowiedz
Ech.... po opisie można było spodziewać się jakiegoś ciekawego city sima a'la Majesty 1.
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Lionel dnia czwartek, 17 marca 2016, 12:56 napisał

A jak to jest w Beyond Divinity? Że niby tam jesteśmy połączeni duszą z Rycerza Śmierci, czy coś. Jak to wyglada ze strony bycia złym, niegdziwym itd.? Ktoś grał?

Patrząc na ss to wygląda na to że Rycerz Śmierci to po prostu towarzysz, który za nami łazi.


Brakuje takich gier poruszających wątki filozoficzne, oprócz P:T i NWN2:MoTB w ogóle nie ma innych tytułów o takiej głębi fabularnej :< Niby kotor 2 coś liznął, ale to jednak za mało.
Ciekawi mnie jak sprawa z PoE wygląda
Odpowiedz
Z PoE :3? Był potencjał ale za mało dopuszczono Chrisa Avellone'a
Odpowiedz
Ooo zapowiada się ekstra, na pewno znajdę chwilę czasu żeby zagrać w ten tytuł. Cały ten powrót do klasycznych RPGów to bardzo pozytywna sprawa.

Odpowiedz
A czego się spodziewałeś po rpg action który w BD poszedł jeszcze bardziej w strone h's ;D
Odpowiedz
← Nowości

[Tyranny] Tyranny - nowe dziecko twóców Pillars of Eternity - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...