Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Właściwości kart", znajdującym się w dziale "Wiedźmin 3: Dziki Gon". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
[Wiedźmin 3: Dziki Gon] Właściwości kart
Kontynuując czepianie się - "Warto pamiętać, że Wysokie morale nie występuje w taliach Cesarstwa Nilfgaardu i Potworów." a Kejran to co, pies? I co do Medyków: Menno Coehoorn a i owszem jest z urodzenia suczym chwostem, i trupem z stanu faktycznego, ale jako medyk się sprawdza.
PS. Czemu pod medykiem jest obrazek szpiega?
PS. Czemu pod medykiem jest obrazek szpiega?
Kejran przecież nie żyje... ale dodałem go Co do medyka - pokazuje go w stosie kart odrzuconych i jak przywracasz kartę, to zawsze daje ci wybór - tutaj wyborem jest akurat karta szpiega, co trudno pokazać, bo akurat tylko ta karta w rozgrywce na potrzeby artykułu została "zdjęta" z planszy.
Z tym szpiegiem jako medykiem to było czepianie się dla czepiania. Ważniejszy był fakt że Menno Coehoorn powinien zostać dodany do spisu Medyków.
A że kejran nie żyje - a bo to on jeden? Skellen i Coehoorn też już cesarskim powietrzem nie oddychają.
PS. Vattier de Rideaux jest wart punktów 4 nie 7.
A że kejran nie żyje - a bo to on jeden? Skellen i Coehoorn też już cesarskim powietrzem nie oddychają.
PS. Vattier de Rideaux jest wart punktów 4 nie 7.
Cytat
A jakie właściwości ma karta z krową?
Po zakończeniu rundy karta znika, ale pozostawia po sobie dodatkową jednostkę Bies (6 pkt, jednostka do walki w zwarciu, bez żadnych właściwości), która pozostaje na planszy po naszej stronie.
To wygląda tak, że w pierwszym rozdaniu używasz Krowy z ręki. Jeśli karta zostanie usunięta z pola, to pojawia się Bies. Zwykle wygląda to tak, że wrzucamy Krowę w pierwszym rozdaniu i w drugim od razu pojawia się Bies po naszej stronie. Może dojść do sytuacji, gdy Krowa zostanie usunięta (np. przy użyciu Pożogi) i wtedy na jej miejsce automatycznie wskakuje Bies.