Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Właściwości kart", znajdującym się w dziale "Wiedźmin 3: Dziki Gon". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
Drobna pomyłka się tu wkradł. Jaskier i owszem ma zdolność "rogu dowódcy" , która działa jak napisaliście, ale pozostałe mają umiejętność wysokie morale która dodaje jeden punkt każdej karcie w rzędzie prócz tej właśnie dołożonej.
Kontynuując czepianie się - "Warto pamiętać, że Wysokie morale nie występuje w taliach Cesarstwa Nilfgaardu i Potworów." a Kejran to co, pies? I co do Medyków: Menno Coehoorn a i owszem jest z urodzenia suczym chwostem, i trupem z stanu faktycznego, ale jako medyk się sprawdza.
PS. Czemu pod medykiem jest obrazek szpiega?
Kejran przecież nie żyje... ale dodałem go Co do medyka - pokazuje go w stosie kart odrzuconych i jak przywracasz kartę, to zawsze daje ci wybór - tutaj wyborem jest akurat karta szpiega, co trudno pokazać, bo akurat tylko ta karta w rozgrywce na potrzeby artykułu została "zdjęta" z planszy.
Z tym szpiegiem jako medykiem to było czepianie się dla czepiania. Ważniejszy był fakt że Menno Coehoorn powinien zostać dodany do spisu Medyków.
A że kejran nie żyje - a bo to on jeden? Skellen i Coehoorn też już cesarskim powietrzem nie oddychają.
PS. Vattier de Rideaux jest wart punktów 4 nie 7.
Po zakończeniu rundy karta znika, ale pozostawia po sobie dodatkową jednostkę Bies (6 pkt, jednostka do walki w zwarciu, bez żadnych właściwości), która pozostaje na planszy po naszej stronie.
To wygląda tak, że w pierwszym rozdaniu używasz Krowy z ręki. Jeśli karta zostanie usunięta z pola, to pojawia się Bies. Zwykle wygląda to tak, że wrzucamy Krowę w pierwszym rozdaniu i w drugim od razu pojawia się Bies po naszej stronie. Może dojść do sytuacji, gdy Krowa zostanie usunięta (np. przy użyciu Pożogi) i wtedy na jej miejsce automatycznie wskakuje Bies.