[Fallout 4] Fallout 4 - grzebanie w złomie jest opcjonalne


Niesamowicie rozwinięty system craftingu oraz opcja budowania postapokaliptycznego miasteczka. Nie ulega wątpliwości, że to szczególnie z tych elementów są wybitnie dumni pracownicy Bethesdy w kontekście "Fallout 4". Sęk w tym, że nie każdemu widzi się być MacGyverem pustkowi i zamiast grzebania w złomie, część graczy stawia na inne aspekty życia postnuklearnego. Powstaje więc pytanie – czy wspomniane segmenty produkcji są obligatoryjne i trzeba będzie wziąć młotek w dłoń, aby w ogóle myśleć o jej spokojnym ukończeniu?

fallout 4 class="lbox">fallout 4

Pete Hines odpowiada wprost – absolutnie nie.

"To totalnie opcjonalne, baw się tym, jeżeli masz taką ochotę. Jednak w przypadku, kiedy masz to gdzieś i najzwyczajniej w świecie chcesz zaliczyć wszystkie zadania poboczne, a także skończyć wątek główny, możesz to wszystko zignorować lub liznąć te elementy w niewielkim stopniu. Do niczego nie przymuszamy, to Twoja gra" – ucina vice-prezydent Bethesdy.

I dobrze.

Odpowiedz

Cytat

każdemu widzi się być MacGyverem pustkowi

Niech zgadnę że Tokarowi się nie widzi
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
Wydaję mi się, że zakończenie newsa to zdradzało
Odpowiedz
Ja prawdopodobnie się tym pobawię. Majsterkowanie, to jest to.
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
← Nowości

[Fallout 4] Fallout 4 - grzebanie w złomie jest opcjonalne - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...