[Game Exe] Toril - Tworzenie postaci i kolejne schreenshoty


Wiadomo już, jak będzie wyglądała karta postaci i rozwój bohatera w przeglądarkowym RPGu Toril target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">RPGu Toril. Potwórcy – autorzy gry – ujawnili kolejne screenshoty, które obrazują poszczególne elementy gry na przykładzie półorczycy Ches. Zobaczcie, jak wyglądają aspekty zielonoskórej Niezdary, pracującej jako drwal na wycince w Skraju i skrycie podkochującej się we właścicielu tamtejszej gospody.

toril class="lbox">toril

"Kiedy podjęliśmy temat postaci, tworzenia i ich rozwijania, pierwszą decyzją było odrzucenie standardowego zdobywania doświadczenia – czyli punktów wymienialnych na różnego rodzaju korzyści. Uznaliśmy, że storytelling nie powinien iść w parze z liczbami, którymi trudno odzwierciedlić postać będącą opowieścią samą w sobie. Z tego powodu postawiliśmy na aspekty zaczerpnięte z systemu FATE.

Te opisowe cechy są wszystkim tym, czym w D&D są atrybuty, umiejętności i atuty, a nawet czymś więcej. Aspekt może mówić o wadach i zaletach postaci, jej dziwacznych nawykach, niezwykłych talentach i zawartych znajomościach. W idealnej sytuacji aspekt zarówno daje, jak i zabiera..."

Zapraszamy do przeczytania artykułu na ten temat.

- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
Fajnie wygląda tworzenie postaci, mam nadzieję że wsiąknę w zapomniane krainy na dłużej
Odpowiedz
Też z chęcią się odwiedze Zapomniane Krainy a najbardziej ulubione Wrota Baldura
Odpowiedz
← Nowości

[Game Exe] Toril - Tworzenie postaci i kolejne schreenshoty - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...