Arcymag
Ilość postów: 2899
Klasa: Drow
Polecam trzymać Alotha w jak najlżejszej zbroi - dzięki szybszemu odzyskiwaniu gotowości można spokojnie bez strat na początku walki rzucić nim na siebie jakieś zaklęcie ochronne, które zwykle są bardzo pomocne. Ja w mojej rozgrywce zrobiłem Edera tankiem i dzięki odpowiedniemu doborowi atutów w kryzysowych sytuacjach latam nim na pomoc (ograniczyłem mu kary za odwrót).
Marszałek Wojny
Ilość postów: 1640
Klasa: Kosmiczny Marines
Prawdziwy mag nakur*ia kulę ognia w solidnej płytówce, a nie w jakichś szmatach;p
Licz
Ilość postów: 2868
Klasa: Nekromanta
Na początkowych etapach gry Aloth chodził u mnie w średnim pancerzu, później tylko tuniki. Na początku trochę odbicia się przydaje, kiedy mamy małą drużynę każdy musi być w stanie przyjąć trochę obrażeń z Ederem i Pellaginą można czuć się bezpieczniej na tyłach.
Ilość postów: 6
Nie czytałem całego tematu ale atakować mogą Alotha ze względu na duzy dmg który zadaje.
Jedyna kara to te całe -40% -50% itd do gotowości
CHOCIAŻ znalazłem tunike która miała -2 INT :v
Książę Demonów
Ilość postów: 1645
Klasa: Kosmiczny Marines Chaosu
MorningStar wewnątrz "naszego" prywatnego lochu znajdziesz przyjemną szatę dla naszego przyjaciela a do tego porządna różdżka. Tak 5-6 poziomowa drużyna powinna dać radę je odkryć.