![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-1191.jpg?t=1661627149)
Nie zastanawialiście się czasem, co też nowego dla danej serii można wymyślić w trzeciej części? "Jedynka" przeciera szlaki, sequel poprawia to, co poprzednio nie wyszło (przynajmniej w teorii i dziennikach developerów), zaś zamykająca trylogię odsłona musi mieć w sobie coś, co przyciągnie malkontentów i utrzyma zagorzałych fanów. Problem pojawia się w sytuacji, gdy upada twórca dwóch części, zaś wydawca od nowego zespołu żąda cudów.
![sacred 3](https://gfx.gexe.pl/2015/3/14/013218.1426293138m.jpg)
![sacred 3](https://gfx.gexe.pl/2015/3/14/013218.1426293138m.jpg)
Panie i Panowie, przed wami recenzja "Sacred 3", czyli trochę smutna opowieść o tym, jak pragnąc sobie polepszyć, tylko psujemy wszystko to, co dobre.