To co... Let's rock?
Wasze oczekiwania względem Pillars of Eternity? :)
Przez ostatnie dni naczytałem się zagranicznych zapowiedzi i moje oczekiwania są bardzo duże, w końcu ma to w teorii być BG3 w przebraniu - twórcy nawet przywłaszczyli sobie jeden z kursorów ;p W zasadzie to swoje oczekiwania rozdmuchałem do takiego stopnia, że postanowiłem zainwestować w kolekcjonerską zawartość - drukowany poradnik, około 500 stron lektury Dorwałem go w preorderze, trochę poniżej więc (sam siebie oszukuje) była to pewnego rodzaju okazja. Razem z grą poczeka sobie do końca Maja - koniec mojego roku akademickiego w UK, przyjdzie więc pora na porządny odpoczynek przy ostrych sesją z grą, o ile oczywiście wszystko na uczelni się uda
http://grimuar.pl/pil...ity/towarzysze
Towarzysze w PoE. Kto nie chce, ten niech nie czyta
0
Pamiętajcie ludzie, że baldura robiło bioware, a PoE obsidian. Gry będą zupełnie inne, więc nie oczekujcie wszystkiego na wzór baldura.
Towarzysze w PoE. Kto nie chce, ten niech nie czyta
Użytkownik Niblla dnia wtorek, 3 marca 2015, 21:53 napisał
Ciekawe ilu gnomów z rzepą czy olbrzymów z chomikiem pojawi się w całej produkcji...
0
Pamiętajcie ludzie, że baldura robiło bioware, a PoE obsidian. Gry będą zupełnie inne, więc nie oczekujcie wszystkiego na wzór baldura.
O, tylko 8? I nie będzie romansów?
To w takim razie wstępnie w mojej drużynie pojawią się: Kana Rua, Pallegina, Hiravias, Aloth Corviser i Sagani.
Szyfrant rasą? A nie klasą?
A tak patrząc na rasy, pewnie wybiorę Boskiego
To w takim razie wstępnie w mojej drużynie pojawią się: Kana Rua, Pallegina, Hiravias, Aloth Corviser i Sagani.
Użytkownik Mikeal dnia piątek, 20 lutego 2015, 13:10 napisał
Nie to jedna z ras dostępnych w grze( a dokładniej ten wesoły pan w moim avatarze) :-)
Szyfrant rasą? A nie klasą?
A tak patrząc na rasy, pewnie wybiorę Boskiego
Znalazłem w Internecie takie info:
Optymistyczna? To, całe szczęście, cytat z dość starej wypowiedzi, także mam nadzieję, że gra zajmie odrobinę więcej... come on.
[Dodano po 6 minutach]
Z drugiej strony, trochę późniejsza wypowiedź:
Cytat
Optymistyczna wydaje się prognoza, według której ukończenie gry zajmie nam „ponad 20 godzin”.
Optymistyczna? To, całe szczęście, cytat z dość starej wypowiedzi, także mam nadzieję, że gra zajmie odrobinę więcej... come on.
[Dodano po 6 minutach]
Z drugiej strony, trochę późniejsza wypowiedź:
Cytat
Wrota Baldura miały ich około 100–110; Wrota Baldura II ponad 200. W naszym przypadku jest ich 150, a więc też dość dużo. To długa gra, nawet jeżeli interesuje was tylko wątek główny. Jeżeli planujecie zajrzeć pod każdy głaz, będzie to długa przeprawa.
Ilość map to trochę zwodniczy wyznacznik - nie ich ilość a rozmiar się liczy, chyba ;p Nie mówi to na nam też nic o ich zawartości.
Poziom trudność hmm tutaj chyba nie będzie skalowania, zamiast tego typ potworków ma się zmieniać hm można więc faktycznie zaryzykować wysoki poziom.
Mnie najbardziej ciekawi możliwość przechodzenia gry na wiele sposobów, w tym unikanie walki - klasy typu złodziej mogą tutaj być bardzo ciekawe do grania.
Poziom trudność hmm tutaj chyba nie będzie skalowania, zamiast tego typ potworków ma się zmieniać hm można więc faktycznie zaryzykować wysoki poziom.
Mnie najbardziej ciekawi możliwość przechodzenia gry na wiele sposobów, w tym unikanie walki - klasy typu złodziej mogą tutaj być bardzo ciekawe do grania.
Nie ilość, ale jakość, moi drodzy. W "Planescape: Torment" można było przyłączyć tylko 7 towarzyszy (w tym mieć 5 aktywnych w swojej drużynie), lecz była to tak świetnie przemyślana i genialnie rozpisana paczka nietuzinkowych postaci, że dodatnie kogokolwiek innego byłoby totalnie zbędne - nikt nie czuł tutaj niedosytu. Liczę, że w "Pillars of Eternity" będzie podobnie. Tym bardziej, że na pokładzie jest Chris Avellone, a o jego pracę jestem spokojny