Mam problem w III akcie w Dolinie Merdelain . Jestem po bitwie o Warownie na Rozstajach i teleportowałem się do jakiejś lokacji. Wybijam wszystko co napotykam po drodze i dochodzę do tytułowej dziwnej czarnej mgły. Ta przenosi mnie w inne miejsce tej lokacji. Z tego miejsca nie ma możliwości zejścia, a jedyne co mam sensownego przed sobą to drzwi, które są zamknięte na amen Co robić?. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
[NWN2] Dziwna czarna mgła
No właśnie wchodzę w tą pierwszą możliwą do osiągnięcia czarną mgłe a dalej przenosi mnie na jakieś podwyższenie z którego nie ma zejścia a do drugiej mgły nie mogę się narazie dostać. Są tam jedynie drzwi których nie jestem w stanie otworzyć i nie wiem czy to nie jest bynajmniej wina tego, że nikt w u mnie w drużynie nie umie otwierać zamków . Dlaczego to właśnie Neeshka musiała zostać zabrana
Gość_luuuuuuu*
#7Użytkownik Heliocentryk dnia czwartek, 14 czerwca 2007, 00:22 napisał
Mam problem w III akcie w Dolinie Merdelain . Jestem po bitwie o Warownie na Rozstajach i teleportowałem się do jakiejś lokacji. Wybijam wszystko co napotykam po drodze i dochodzę do tytułowej dziwnej czarnej mgły. Ta przenosi mnie w inne miejsce tej lokacji. Z tego miejsca nie ma możliwości zejścia, a jedyne co mam sensownego przed sobą to drzwi, które są zamknięte na amen Co robić?. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.