posiadlosc

[NWN2] Dziwna czarna mgła

Mam problem w III akcie w Dolinie Merdelain . Jestem po bitwie o Warownie na Rozstajach i teleportowałem się do jakiejś lokacji. Wybijam wszystko co napotykam po drodze i dochodzę do tytułowej dziwnej czarnej mgły. Ta przenosi mnie w inne miejsce tej lokacji. Z tego miejsca nie ma możliwości zejścia, a jedyne co mam sensownego przed sobą to drzwi, które są zamknięte na amen Co robić?. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Odpowiedz
Musisz wchodzić właśnie w te mgły, gdyż są one teleportami. Można nie bić się z tym dzikim tłumem nieumarłych, ale biec po prostu do teleportów

Gdzie indziej jestem znany jako "farfel" więc jakby coś nie ukradłem komuś sygnatury
Odpowiedz
No właśnie wchodzę w tą pierwszą możliwą do osiągnięcia czarną mgłe a dalej przenosi mnie na jakieś podwyższenie z którego nie ma zejścia a do drugiej mgły nie mogę się narazie dostać. Są tam jedynie drzwi których nie jestem w stanie otworzyć i nie wiem czy to nie jest bynajmniej wina tego, że nikt w u mnie w drużynie nie umie otwierać zamków . Dlaczego to właśnie Neeshka musiała zostać zabrana
Odpowiedz
Nigdy nie wyważałeś drzwi? o_0
Odpowiedz
Nie zalogowalem sie i napisalem X_x
Ale uważaj, są zapułapkowane, kiedy walniesz, oberwiesz i to mocno

Gdzie indziej jestem znany jako "farfel" więc jakby coś nie ukradłem komuś sygnatury
Odpowiedz
← Neverwinter Nights

Dziwna czarna mgła - Odpowiedź

Wczytywanie...