Dziwna czarna mgła - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_luuuuuuu*,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Heliocentryk dnia czwartek, 14 czerwca 2007, 00:22 napisał

Mam problem w III akcie w Dolinie Merdelain . Jestem po bitwie o Warownie na Rozstajach i teleportowałem się do jakiejś lokacji. Wybijam wszystko co napotykam po drodze i dochodzę do tytułowej dziwnej czarnej mgły. Ta przenosi mnie w inne miejsce tej lokacji. Z tego miejsca nie ma możliwości zejścia, a jedyne co mam sensownego przed sobą to drzwi, które są zamknięte na amen Co robić?. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Heliocentryk,
Dzięki za pomoc panowie
Wasabi,
Nie zalogowalem sie i napisalem X_x
Ale uważaj, są zapułapkowane, kiedy walniesz, oberwiesz i to mocno
Gość_Guest*,
Nigdy nie wyważałeś drzwi? o_0
Heliocentryk,
No właśnie wchodzę w tą pierwszą możliwą do osiągnięcia czarną mgłe a dalej przenosi mnie na jakieś podwyższenie z którego nie ma zejścia a do drugiej mgły nie mogę się narazie dostać. Są tam jedynie drzwi których nie jestem w stanie otworzyć i nie wiem czy to nie jest bynajmniej wina tego, że nikt w u mnie w drużynie nie umie otwierać zamków . Dlaczego to właśnie Neeshka musiała zostać zabrana
Wasabi,
Musisz wchodzić właśnie w te mgły, gdyż są one teleportami. Można nie bić się z tym dzikim tłumem nieumarłych, ale biec po prostu do teleportów
Heliocentryk,
Mam problem w III akcie w Dolinie Merdelain . Jestem po bitwie o Warownie na Rozstajach i teleportowałem się do jakiejś lokacji. Wybijam wszystko co napotykam po drodze i dochodzę do tytułowej dziwnej czarnej mgły. Ta przenosi mnie w inne miejsce tej lokacji. Z tego miejsca nie ma możliwości zejścia, a jedyne co mam sensownego przed sobą to drzwi, które są zamknięte na amen Co robić?. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Wczytywanie...