No to ja, tak jak wszyscy, stawiam 4. Gra jest bardzo dobra, jak dodasz fabułę to będzie super, a w ogóle to pierwszy raz w życiu widzę minigrę, w której można zrobić save'a w dowolnym momencie. Zaskoczyło mnie to, i to bardzo pozytywnie

I jeszcze coś: w jednej planszy tłem są kolorowe gwiazdki, i nie wiem czy to było twoim celem, ale te kolory strasznie rozpraszają i słabo widać na nich duchy i ostrza

Chociaż to całkiem pomysłowe utrudnienie

I w tej planszy dobrze zsynchronizowałeś ruch ostrzy, bo startując w odpowiednim momencie w dół i nie zatrzymując się można dojechać do dolnego brzegu planszy, a przynajmniej do tego niższego zbioru ostrzy, który już łatwo pokonać

I taka mała sugestia: zrób jakieś animacje, gdy duch ginie, bo to trochę głupio wygląda, jak wleci w jakąś przeszkodę, a tu nagle wszystko się zatrzymuje i jest tylko opis, co się stało

Tylko żeby te animacje nie były zbyt uciążliwe, bo jak gracz zabije się po raz n-ty i znowu będzie musiał zużyć kilka sekund na oglądanie śmierci swojego ducha to sobie napsuje cierpliwości

Kurde, ale ja wymagania stawiam

I można by przenieść temat do subforum "Wasza twórczość"