Duch Diamentu - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Raphagorn,
No to ja, tak jak wszyscy, stawiam 4. Gra jest bardzo dobra, jak dodasz fabułę to będzie super, a w ogóle to pierwszy raz w życiu widzę minigrę, w której można zrobić save'a w dowolnym momencie. Zaskoczyło mnie to, i to bardzo pozytywnie I jeszcze coś: w jednej planszy tłem są kolorowe gwiazdki, i nie wiem czy to było twoim celem, ale te kolory strasznie rozpraszają i słabo widać na nich duchy i ostrza Chociaż to całkiem pomysłowe utrudnienie I w tej planszy dobrze zsynchronizowałeś ruch ostrzy, bo startując w odpowiednim momencie w dół i nie zatrzymując się można dojechać do dolnego brzegu planszy, a przynajmniej do tego niższego zbioru ostrzy, który już łatwo pokonać I taka mała sugestia: zrób jakieś animacje, gdy duch ginie, bo to trochę głupio wygląda, jak wleci w jakąś przeszkodę, a tu nagle wszystko się zatrzymuje i jest tylko opis, co się stało Tylko żeby te animacje nie były zbyt uciążliwe, bo jak gracz zabije się po raz n-ty i znowu będzie musiał zużyć kilka sekund na oglądanie śmierci swojego ducha to sobie napsuje cierpliwości
Kurde, ale ja wymagania stawiam
I można by przenieść temat do subforum "Wasza twórczość"
Diego158,
Gra nawet wporzo. Kiedyś ja sobie zrobie minigierke.
Mistrz Krezysztof,
Sorki za opóźnienia ale mam tyle roboty...
Przewidywana premiera 29 czerwca.
Będę dawać screeny z testów.
Verthogh,
Ściąganie gry? Naciskasz FREE, potem przepisujesz kod z obrazka do pola, które jest pod nim, a potem klikasz "Download via coś-tam" (przycisk; nic nie zmieniaj w tej liście, gdzie się coś zaznacza). Zaczyna się ściąganie.
ziomek,
Jest problemik-wytłumacz te ściąganie bo trochę po chinsku no bo tu FREE i różne bzdety no i wkońcu przeglądarka sie zawiesza :<
Mistrz Krezysztof,
Tylko będziecie musieli trochę dłużej poczekać bo 2 będzie w 2d (BG, DIABLO)
Verthogh,

Użytkownik Mistrz Krezysztof dnia nie, 27 maj 2007 - 13:14 napisał

Okej. Zabieram się za robienie.

[post="67190"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


No to czekamy Ale fabuła będzie, tak?

Użytkownik Mistrz Krezysztof dnia nie, 27 maj 2007 - 13:14 napisał

(zdradzę wam ostatnią rzecz. Zamiast poziomów będą rozdziały takie jak np w BG albo NWN)

[post="67190"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Trochę krótkie te rozdziały będą

Użytkownik Mistrz Krezysztof dnia nie, 27 maj 2007 - 13:14 napisał

Acha pomyliłem się, zamiast strzelania będą magiczne kule.

[post="67190"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Ufff... A już się bałem...



Tak więc - już nie mogę się doczekać
Mistrz Krezysztof,
Chodzi ci o Game markera 7.0
kliknij po prostu na przycisk z czerwonym X.
Będziesz mieć wersje LITE
ziomek,
pobrałem ten twój program ale tam potrzebuje jakiegoś klucza
Mistrz Krezysztof,
Okej. Zabieram się za robienie.
(zdradzę wam ostatnią rzecz. Zamiast poziomów będą rozdziały takie jak np w BG albo NWN)
Acha pomyliłem się, zamiast strzelania będą magiczne kule.
Verthogh,
Sugestie?

FABUŁA! Tak! To jest to! (zresztą sam o tym pisałeś ) Fabuła, fabuła i jeszcze raz fabuła.

I ciekawa. I wyjaśniająca wszystko.

Np.:

Ktoś cię kiedyś zaciukał nożem, ty zabiłeś tego gościa, teraz chcesz odzyskać swój diament. Problem w tym, że ten drugi też chce go odzyskać. Żeby dostać się do magicznej sfery (lub do normalnego świata, pozostałe levele to zaświaty), gdzie jest ten diament, musisz zebrać ileś-tam innych, magicznych. Z ich pomocą robisz rytuał, który przenosi cię do normalnego świata. Na miejscu okazuje się, że ten drugi też tam dotarł. Rozpoczyna się wyścig... Podczas gry jeszcze pokazują się informacje, że ten drugi (może go jakoś nazwać? Co prawda podobało mi się "pokonałeś złego gościa i przeszedłeś grę", czy jakoś tam ) używa magii, żeby przyzwać inne duchy, które mają ci przeszkodzić...

No, to by był pokrótce mój pomysł na fabułę
Mistrz Krezysztof,
OK. Poprawie to w najbliższym up daterze
A może byście dali jakieś sugestie (morze nowy level)
Acha od 16 poziomu będzie opcja strzelanie...
W najnowszym będzie 20.
Verthogh,
Aha, jeszcze przy śmierci powinno być "Twój duch się rozpłynąŁ", a nie "Twój duch się rozpłynĄ".
Strażnik,
Gra ma u mnie 4 Sympatyczna, prosta, ale ma kilka błędów. Tak jak powiedział Tril, w sam raz na zabicie czasu w oczekiwaniu na coś innego...
Dany,
Muszę przyznać, że ostatnia plansza pierwszej wersji jest trudna No ale przeszedłem. Fajna gierka, tylko po śmierci zapamiętuje kierunek ruchu i niebieskie duchy znikają po uderzeniu w ścianę Nowa wersja udana
Tril Khaerin,
Ja też daję 4. Nie podoba mi się że jak rąbniesz w ogień to zapamiętuje kierunek w jakim się ostatnio poruszałeś... W pewnym momencie miałem kierunek "w górę" i pół sek po naciśnięciu "OK" władowywał się znowu w ogień...

Gdyby nie to byłoby 5

Gierka w sam raz na umilenie jakiegoś 5 min oczekiwania.
Verthogh,
To mógłbyś dać jakieś readme, żeby można było się zorientować w klawiszach I w ogóle we wszystkim innym
Mistrz Krezysztof,
Używaj F5 (Save) a F6(load)
Pamiętaj możesz mieć jednego save)
A przy zapisywaniu nic się nie pojawia ( i to jest zaleta mojej gry)
Verthogh,
Za pierwszym razem czekałem. I zmienił. Za drugim razem też czekałem. I czekałem. I czekałem. I [Esc].
Wczytywanie...