Filozofia Dnia Siódmego #34


felietony, filozofia dnia siódmego

Powszechność formuł magicznych wynika z zakorzenionego w kulturze przekonania o sile sprawczej słowa. Jest to również wynik dawnych wierzeń i przekonań społecznych. Funkcja magiczna języka wykorzystywana jest w celu silniejszego oddziaływania na odbiorcę i dotarcia do jego uczuć, emocji oraz utrwalonych kulturowo przekonań. Tym samym odegrała decydującą rolę w perswazji, a obecnie w reklamie.

Reklama tekstu o magii w reklamie. Takie ciekawe zadanie przypadło mi tym razem. Audrey wyruszyła w podróż po kanałach (telewizyjnych) i portalach (internetowych) by przesiąknąć współczesną magią. Łupy skonfrontowała z eksponatami pochodzącymi z dawnej epoki kurzącymi się w bibliotecznych półkach. Należy sprawdzić rezultaty. Jest magia (w reklamie też).

Odpowiedz
← Nowości

Filozofia Dnia Siódmego #34 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...