droga_szamana_5

[Turniej] HoM&M3 3, czyli odgrywka

Tak jak w poprzednim temacie, a także jak i w newsie na stronie głównej, sprawa jest jasna dla każdego, kto wie, co i dlaczego Zgłaszamy się poniżej, obok nicku wpisując preferowany zamek i herosa. Wszelkie parlamentarne przytyki, uszczypliwości, polemiki i ideologiczna indoktrynacja w trakcie - mile widziane

---------------------------------------------------------------------
Herosi:


Costly - Lochy - Jeddit
noceo- Lochy- Gunnar
Shaveras - Bastion- Mephala
Tamc. - Nekropolis- Moandor
Trzeci Kur - Cytadela- Tazar
Ty Cruelsufferer - Twierdza- Yog
Wiktul - Inferno- Rashka
zurikata - Zamek- Loynis


Zasady:


1. Wszystkie pojedynki ligowe toczymy w na losowo generowanych mapach:
a) rozmiaru L
b) z nieaktywnymi podziemiami
c) z losową powierzchnią wody
d) ze słabą początkową siłą potworów
e) na poziomie trudnym (130%)
f) bez graczy komputerowych
g) z dedykowanymi zamkami, herosami i premią początkową (wedle deklaracji zgłoszeniowych)

2. Ograniczenie czasowe tury (do ustawienia przy wyborze zamków) wynosi 15 minut. Ograniczenie nie obejmuje czasu trwania bitew i nie odlicza się go od czasu trwania tury.

3. Gracz wymieniony w danej rundzie jako pierwszy występuje w roli gospodarza - hostującego grę, zapisującego ją na początku swej tury, zaczynającego grę jako pierwszy gracz (czerwony).

4. Wszelkie nieprawidłowości, błędy gry, naruszenia lub niejasności regulaminowe i inne problemy należy zgłaszać bezzwłocznie w tym temacie lub dowolnemu moderatorowi forum GE.

5. Zwycięstwo oznacza ostateczne unicestwienie przeciwnika lub jego kapitulacja, zgłoszona w tym temacie.

6. Gracze wytypowani do pojedynku w danej rundzie muszą wedle własnego uznania uzgodnić termin, w którym rozegrają swoją rozgrywkę do ostatniego dnia tygodnia włącznie.

7. W wypadku nieobecności któregoś z graczy / nie zgłoszenia się go do środy włącznie każdego tygodnia / braku możliwości stawiennictwa jednego z graczy, gracz, który rozegrał już swój pojedynek lub posiadający wolny los może rozegrać awansem pojedynek w zastępstwie nieobecnego.

8. Pojedynki, które nie odbędą się / nie zostaną rozstrzygnięte z powodu nieobecności obu graczy lub braku możliwości wyłonienia zwycięzcy zostaną uznane za remisowe. W wypadku braku poddania się jednego z graczy, przy obu graczach pozostających w grze, zawodnik - gospodarz zobowiązany jest nadesłać zapis gry na adres konkurs@gameexe.pl . W ten sposób, przy sytuacji spornej (brak zgodności obu graczy co do zwycięstwa / remisu ) nie biorący udziału w rozgrywkach moderator GameExe rozstrzygnie sporną sytuację.

9. Wszyscy gracze proszeni są o podanie dogodnych terminów rozgrywek danej rundy w niniejszym temacie oraz o zgłoszenie ustalonego dowolnym sposobem ostatecznego terminu pojedynku. Pojedynki, za obopólną zgodą grających, mogą toczyć się przez kilka dni, w zakresie tygodnia obejmującego daną rundę.

10. Każdemu graczowi przysługuje jednorazowa pauza - zwolnienie z rozgrywek danej rundy i przeniesienie jej na inny termin. Podobnie każdy gracz może raz w ciągu trwania rozgrywek ligowej zmienić początkowego bohatera.

Tabela punktowa


SPOILER

Mecze:....Punkty:....Zwycięstwa:...Porażki:....Remisy:

1. --------5--------------12-----------------4---------------1-------------0 Shaveras
2. --------5---------------9-----------------3---------------2-------------0 Tamc.
3. --------2---------------6-----------------2---------------0-------------0 Wiktul
4. --------2---------------3-----------------1---------------1-------------0 Trzeci Kur
5. --------4---------------6-----------------2---------------2-------------0 zurikata
6. --------5---------------6-----------------2---------------3-------------0 Ty Cruelsufferer
7. --------3---------------0-----------------0---------------3-------------0 noceo
8. --------X---------------X-----------------X---------------X-------------X Costly (DQ)




Pary do rundy 1 (03 - 09. XI. 2014)
SPOILER



Tamc. - Nekropolis - Moandor vs. Ty Cruelsufferer - Twierdza - Yog

noceo - Lochy - Gunnar vs. zurikata - Zamek - Loynis

Shaveras - Bastion - Mephala vs. Trzeci Kur - Cytadela - Tazar (Przeniesiony na 12.XI)

Wiktul - Inferno - Rashka vs. Costly - Lochy - Jeddit (Dyskwalifiakcja)



Pary do rundy 2 (10 - 17. XI. 2014)

SPOILER

Tamc. - Nekropolis - Moandor vs. zurikata - Zamek - Loynis

Ty Cruelsufferer - Twierdza - Yog vs. noceo - Lochy - Gunnar

Shaveras - Bastion - Mephala vs. Wiktul - Inferno - Rashka


Wolny los:

Trzeci Kur - Cytadela - Tazar


Walki bonusowe:

Trzeci Kur - Cytadela - Tazar vs. Ty Cruelsufferer - Twierdza - Yog



Pary do rundy 3 (17 - 24. XI. 2014)

SPOILER

noceo - Lochy - Gunnar vs. Wiktul - Inferno - Rashka (przeniesiono na rundę 5)

Tamc. - Nekropolis - Moandor vs. Trzeci Kur - Cytadela - Tazar

Shaveras - Bastion - Mephala vs. zurikata - Zamek - Loynis


Wolny los:

Ty Cruelsufferer - Twierdza - Yog


Walki bonusowe:

Tamc. - Nekropolis - Moandor vs. noceo - Lochy - Gunnar

Tamc. - Nekropolis - Moandor vs. Shaveras - Bastion - Mephala



Pary do rundy 4 (24. XI - 1. XII. 2014)

SPOILER


Ty Cruelsufferer - Twierdza - Yog vs. zurikata - Zamek - Loynis

Trzeci Kur - Cytadela - Tazar vs. Wiktul - Inferno - Rashka (przeniesiono na rundę 5)

noceo - Lochy - Gunnar vs. Shaveras - Bastion - Mephala


Wolny los:

Tamc. - Nekropolis - Moandor



Pary do rundy 5 (2. XII - 9. XII. 2014)



Ty Cruelsufferer - Twierdza - Yog vs. Shaveras - Bastion - Mephala

Trzeci Kur - Cytadela - Tazar vs. zurikata - Zamek - Loynis

Wiktul - Inferno - Rashka vs. Tamc. - Nekropolis - Moandor


Wolny los:

noceo - Lochy - Gunnar



Walki bonusowe:

Wiktul - Inferno - Rashka vs. Ty Cruelsufferer - Twierdza - Yog
Odpowiedz
Zgłaszam się!

zurikata - Zamek - Loynis
Odpowiedz
Zgłaszam się!

Tamc. - Nekropolis - Moandor
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
No to żeby nie było:

Wiktul - Inferno - Rashka

[Dodano po 3 dniach]

Ej no, kurczaki, nie chować się! Stawać!
Odpowiedz
Zapisałeś się i teraz wszyscy się cykają.
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
Mogę się wypisać
Odpowiedz
Lepiej kogoś ściągnij siłą.
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
*Sniff sniff* Ktoś mnie wywołał? Tak miałem ostatnio mało czasu, że nie zauważyłem turnieju. Zaraz kompa przygotuję pod turniej i:

Twierdza - Yog
Odpowiedz
Nigdy w sumie nie grałem "na poważnie" w multi w Herosa i pewnie zostanę zmasakrowany jak ten przysłowiowy lewak przez Korwina, ale trudno!

Shaveras - Bastion - Mephala
Odpowiedz
Dobrze, dobrze! Więcej, więcej!

[Dodano po 17 godzinach]

Dziś ostatni dzień, by zgłosić się do stawania w szranki
Odpowiedz
Zgłaszam się w odpowiedzi na zaproszenie przez jednego z możnych tego serwisu, Tamca! Chciałbym się przy okazji ze wszystkimi przywitać i pogratulować prężnego serwisu. Aż budzi się we mnie dawny geek zafascynowany D&D, a łza napływa do oka...

Do rzeczy: na wstępie zaznaczam, że graczem HoMMa 3 jestem raczej od przypadku do przypadku, ale że ponoć szybko pojmuję i lubię też żyć na krawędzi to wchodzę w to.

Noceo - Lochy - Gunnar
Odpowiedz
Cudownie Jeśli nie będzie więcej chętnych, formułę i wstępny terminarz rozgrywek podamy możliwie najszybciej.

[Dodano po godzinie]

Dobrze, panowie i panowie, oto finalna lista uczestników:

noceo - Lochy - Gunnar
Shaveras - Bastion - Mephala
Ty Cruelsufferer - Twierdza - Yog
Wiktul - Inferno - Rashka
zurikata - Zamek - Loynis
Trzeci Kur - Cytadela - Tazar
Tamc. - Nekropolis - Moandor


W związku z nieparzystą liczbą uczestników, pod rozwagę poddajemy Wam formułę rozgrywek. Czy wolicie pozostać przy opcji pucharowej, opisanej w newsie (1 runda - walki 1 na 1 na gotowych mapach, system play-off + 1 wolny los do finału lub konfrontacja z komputerem), czy też spróbujemy opcji ciekawszej, acz bardziej rozłożonej w czasie - rozgrywek ligowych (system każdy z każdym - jeden wolny los w każdej rundzie - podsumowanie punktów - awans do finałów najlepszej trójki). Czekam na głosy do jutra
Odpowiedz
Skoro każdy z nas gra innym zamkiem, to ja byłbym za zabawą w ligę: każdy z każdym, bo może być wesoło. Tylko wydaje mi się, że wygodniej dla wszystkich byłoby narzucić ramy czasowe, w których trzeba się zmieścić z rozegraniem wszystkich spotkań, a nie wskazywać dokładnie, kiedy kto z kim konkretnie ma grać. Wtedy będzie można dostosowywać się do swego wolnego czasu i swobodnie wybierać dogodne dla siebie pory.
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
Też uważam ligę za ciekawszą, tym bardziej, że mamy reprezentację praktycznie wszystkich możliwych zamków i strategii. Ramy czasowe rozegrania spotkań - proponowałbym tydzień. Pod koniec każdego tygodnia losujemy nowe pary. Każdy gracz miałby prawo do jednego przełożenia terminu rozgrywki i pauzowania w danej rundzie rozgrywkowej.

[Dodano po 5 godzinach]

Panowie i Panowie, mamy już pary do pierwszej rundy oraz regulamin! Wszystko w aktualizacji pierwszego postu. Proszę o zapoznanie się, deklaracje terminów i ewentualne pytania.

[Dodano po godzinie]

Otrzymałem jeszcze jedno, telefoniczne zgłoszenie. Ponieważ termin zgłoszeń upływa dziś o północy, chętny uzupełni listę graczy do liczby parzystej, dzięki czemu nikt nie będzie cierpiał zmarnowanej rundy, oraz poziom umiejętności owego gracza jest mi dobrze znany i poważany, postanowiłem się przyjąć go w nasze szeregi Jeszcze dziś opowie się sam, zgłaszając zamek. Tymczasem drobnej zmianie ulega treść regulaminu w punkcie 7.
Odpowiedz
Doszły mnie wieści, iż jeszcze uda mi się dokoptować na ostatnią chwilę. Nimniejszym z okazji korzystam.

- Costly
- Lochy
- Jeddite
Odpowiedz
Osz Ty przebrzydły, zatęchły, górniczy reanimatorze...

Dopisanyś

[Dodano po 46 minutach]

Dodano tabelę punktową.

Wiktul - Costly: start jutro o 9 rano
Odpowiedz
Strategie? Huehue. Moja strategia to "Urrrraaaaa! Wpieriod na gorod!";p

Rozgrywka ligowa będzie trwała wieki, zwłaszcza, gdy weźmie się pod uwagę to, że można trafić na jakieś problemy z połączeniem na GameRangerze.

W przypadku pojedynków 1 vs. 1 proponowałbym mapy S (z podziemiami) lub od biedy M (bez podziemi), żeby pojedyncze rozgrywki nie trwały po 10 godzin. Ja z reguły mam czas w tygodniu od jakiejś 17ej do 22ej, w weekendy więcej (choć nie każdy weekend mam wolny).

Co do mapek - planujesz randomowe, które czasem są naprawdę od czapy, czy może turniejowe ściągane z netu?


Eee, zignorujcie to powyżej, nie doczytałem regulaminu;p

@Shaveras - Jeśli chodzi o mnie, w tym tygodniu mam czas wyłącznie 4, 5 i 6 listopada w godzinach od 17 do 22-ej max. 7 będę jechał pociągiem do domu, a od 8 do 11 nie będę miał zbyt dobrego dostępu do kompa. Dasz radę w któryś z tych trzech dni?
Odpowiedz
W odpowiedzi na Twoje skreślone pytania:

- będzie trwała długo, w tym upatrujemy jakość zabawy. Daje to też relatywnie więcej szans na rozegranie gry, niż jednorazowy turniej w narzuconym terminie, gdzie X graczy nie może, Y ma jednocześnie problem z połączeniem i wychodzi z tego wielkie G.

- mapy M rozważałem, stwierdzam jednak, że to wciąż wymuszanie szybkich rozwiązań w ciągu miesiąca - dwóch. Jeśli jednak większość graczy uznaje mapy L za zbyt duże, jestem skłonny zmienić ten punkt regulaminu.

- zamierzałem wyznaczyć kilka gotowych map jako przechodnie "stadiony" rozgrywkowe, te jednak rzadko kiedy przewidziane są dla dwóch graczy, rozciągając czas rozgrywki na pokonywanie kilku botów lub wprowadzają ograniczenia zamków i / lub bohaterów. Map internetowych nie znam tak dokładnie, a nie chcę tracić czasu na ich sprawdzanie pod kątem grywalności. W wypadku problemów z generatorem (horda arcymagów pod zamkiem itp.) zgodnie z treścią punktu 4, za obopólnym porozumieniem lub decyzją forumowego arbitra, można powtórzyć generację.
Odpowiedz
← Gry ogólnie

[Turniej] HoM&M3 3, czyli odgrywka - Odpowiedź

Wczytywanie...