walizka

[NWN2] NWN2 - tworzenie magicznych przedmiotów przez NPC

Witam,

Zaczynam grę w NWN2, jak zwykle w takich przypadkach - co dwa dni zmieniam koncepcję postaci i zaczynam od nowa... Interesuje mnie robienie magicznych przedmiotów oraz broni i pancerzy. Dołączając Qarę, wziąłem dla niej atut "tworzenie magicznych przedmiotów" i nawet na próbę zrobiłem jakieś karwasze +4 KP. Planowałem atut "tworzenie magicznych broni i pancerzy" dla Sanda, ale gdy przyłączyłem paladyna Casimira zauważyłem, że on już ma ten atut "wykupiony". Usiłowałem nim zrobić pancerz +2, do którego potrzeba rzucić na warsztat maga czar "światło" i... Przecież ten paladyn NIE MA tego czaru! Sprawę załatwiło kupno jakiegoś pierścienia z rzeczonym czarem, ale teraz mam pytanie: jak będzie dalej? Czy Casimir będzie w stanie robić wszystko? Czy braki odpowiednich zaklęć da się załatwić zwojami (Sand ma atut "pisanie zwojów" od razu po przyłączeniu...). Czy warto w ogóle bawić się w te rzemiosła??
Doszedłem do aktu II, mam czas na uzupełnienie wiedzy, Proszę o (w miarę) wyczerpujące wyjaśnienie problemu rzemiosła ze szczególnym uwzględnieniem tych "magicznych". Może link jakiś, pewnie ten temat był.. Jestem świeżo po zabiegu operacji cieśni nadgarstka, stukam jedną (lewą!) ręką, więc i tak wezmę rozbrat z grami komputerowymi na parę tygodni, ale jak się w końcu dorwę do kompa... Pozdrawiam.
Odpowiedz
Nie musisz się w to bawić. Spokojnie dasz radę bez, ale skoro masz ochotę, to czemu nie. Zabawa jest, ale nie wszyscy to lubią. Informacje GE
Odpowiedz
← Neverwinter Nights

NWN2 - tworzenie magicznych przedmiotów przez NPC - Odpowiedź

Wczytywanie...