Przepisy

20 minut czytania

Zbroje

Odporność na kwas:

Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Ulepszona Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja ziemi
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Większa Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja ziemi
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Odporność na zimno:

Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja wody
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Ulepszona Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja wody
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Większa Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja wody
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Odporność na elektryczność:

Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja powietrza
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Ulepszona Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja powietrza
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Większa Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja powietrza
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Odporność na ogień:

Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja ognia
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Ulepszona Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja ognia
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Większa Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja ognia
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Odporność na dźwięk:

Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja mocy
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Ulepszona Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja mocy
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Większa Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja mocy
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Odporność na zaklęcia:

Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 14
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja ognia
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Odporność na Zaklęcia na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Ulepszona Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 18
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja mocy
- Rozjarzona esencja ognia
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Odporność na Zaklęcia na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Zaklęte zbroje:

Podstawowe Zaklinanie Zbroi +1: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +1
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja ziemi
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Podstawowe Zaklinanie Zbroi +2: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +2
Wymagania: Poziom czarującego 6, atut: Rzemiosło: magiczna Broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja ziemi
- Diament
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów. Aby używać tych receptur do tworzenia przedmiotów, musisz dysponować odpowiednimi umiejętnościami i atutami.

Podstawowe Zaklinanie Zbroi +3: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +3
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja ziemi
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów. Aby używać tych receptur do tworzenia przedmiotów, musisz dysponować odpowiednimi umiejętnościami i atutami.

Podstawowe Zaklinanie Zbroi +4: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +4
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja ziemi
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Podstawowe Zaklinanie Zbroi +5: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +5
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja mocy
- Promienista esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Zbroje Cienia:

Zbroja Cienia: premia za biegłość +5 do testów Ukrywania się
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja wody
- Ognisty opal
Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Ulepszona Zbroja Cienia: premia za biegłość +10 do testów Ukrywania się
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Większa Zbroja Cienia: premia za biegłość +15 do testów Ukrywania się
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja wody
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Zbroje Ciszy:

Zbroja Ciszy: premia za biegłość +5 do testów Skradania
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja wody
- Ognisty opal
Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Ulepszona Zbroja Ciszy: premia za biegłość +10 do testów Skradania
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Większa Zbroja Ciszy: premia za biegłość +15 do testów Skradania
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja wody
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Zbroja Szybkości:

Zbroja Szybkości: Stały efekt Przyspieszenia
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja mocy
- Wątła esencja powietrza
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Przyspieszenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Inne magiczne zbroje:

Wzmocniona Zbroja: Odporność na trafienia krytyczne i ataki z zaskoczenia
Wymagania: Poziom czarującego 13, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja mocy
- Rozjarzona esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Wygnanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów. Aby używać tych receptur do tworzenia przedmiotów, musisz dysponować odpowiednimi umiejętnościami i atutami.

Zbroja Odbicia Strzał: Dodaje Odbicie strzał jako atut premiowy
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja powietrza
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Zbroja Niewrażliwości: Redukcja obrażeń 10/magia
Wymagania: Poziom czarującego 18, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Rozjarzona esencja ognia
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Kamienna Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Magiczne Bronie

Płonąca Broń: +1k6 obrażeń od ognia
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja ognia
- Rubin
Rzuć zaklęcie Ognista Kula lub Uderzenie Płomieni na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów. Aby używać tych receptur do tworzenia przedmiotów, musisz dysponować odpowiednimi umiejętnościami i atutami.

Broń Wstrząsowa: +1k6 obrażeń od elektryczności
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja powietrza
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Wezwanie Błyskawic lub Błyskawica na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Zatruta Broń: Trucizna (ST 14, 1k2 obrażeń Kondycji) przy trafieniu
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja ziemi
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Trucizna na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Kwasowa Broń: +1k6 obrażeń od kwasu
Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja ziemi
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Kwasowa Strzała Melfa na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Mroźna Broń: +1k6 obrażeń od zimna
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Lodowa Nawałnica na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Broń Anarchii: +2k6 do obrażeń przeciw istotom praworządnym
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja powietrza
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Broń Pewności: +2k6 do obrażeń przeciw istotom chaotycznym
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Święta Broń: +2k6 do obrażeń przeciw istotom złym
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja wody
- Diament
Rzuć zaklęcie Leczenie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Bezbożna Broń: +2k6 do obrażeń przeciw istotom dobrym
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja ognia
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Broń Łowiecka: +2k6 do obrażeń przeciw bestiom
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Broń Rozerwania: Nieumarły musi wykonać rzut obronny na Siłę Woli ST 14 albo zostanie zniszczony
Wymagania: Poziom czarującego 14, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Promienista esencja mocy
- Promienista esencja wody
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Śmierć Nieumarłych na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Broń Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 1
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja mocy
- Wątła esencja ognia
- Rubin
Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Broń Ulepszonej Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 3
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Promienista esencja mocy
- Promienista esencja ognia
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Broń Potężniejszej Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 5
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Rozjarzona esencja mocy
- Rozjarzona esencja ognia
- Beljuril
Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Zaklinanie Broni:

Podstawowe Zaklinanie Broni +1
Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja powietrza
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki

Podstawowe Zaklinanie Broni +2
Wymagania: Poziom czarującego 6, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja powietrza
- Diament
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Podstawowe Zaklinanie Broni +3
Wymagania: Poziom czarującego 9, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja powietrza
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Podstawowe Zaklinanie Broni +4
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja powietrza
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Podstawowe Zaklinanie Broni +5
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Promienista esencja mocy
- Promienista esencja powietrza
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Przedmioty

Magiczne Płaszcze:

Płaszcz Elfów: premia +5 do testów Ukrywania się
Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Słaba esencja wody
- Ognisty opal
Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki

Płaszcz Przemieszczenia: Pozwala rzucić zaklęcie Przemieszczenia trzy razy dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Wątła esencja powietrza
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Przemieszczenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Płaszcz Nimfy +4: premia do Charyzmy +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Płaszcz Nimfy +6: premia do Charyzmy +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Promienista esencja wody
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Płaszcz Odporności +1: premia +1 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Słaba esencja ziemi
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Płaszcz Odporności +2: premia +2 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 6, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Słaba esencja ziemi
- Diament
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Płaszcz Odporności +3: premia +3 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 9, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Wątła esencja ziemi
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Płaszcz Odporności +4: premia +4 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Promienista esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki

Płaszcz Odporności +5: premia +5 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Rozjarzona esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Magiczne Pierścienie:

Pierścień Czarodziejstwa 1: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 1. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja powietrza
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pierścień Czarodziejstwa 2: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 2. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja powietrza
- Diament
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pierścień Czarodziejstwa 3: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 3. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja powietrza
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pierścień Czarodziejstwa 4: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 4. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja powietrza
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pierścień Boskiej Mocy 1: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 1. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja ognia
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pierścień Boskiej Mocy 2: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 2. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja ognia
- Diament
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pierścień Boskiej Mocy 3: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 3. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja ognia
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pierścień Boskiej Mocy 4: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 4. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja ognia
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Magiczne Buty:

Buty Elfów: premia +5 do testów Skradania
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Słaba esencja wody
- Ognisty opal
Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki

Buty Wędrowca +4: premia do Kondycji +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Wątła esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Niedźwiedzia Wytrzymałość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Buty Wędrowca +6: premia do Kondycji +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Promienista esencja ziemi
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Magiczne Pasy:

Pas Zwinności +2: premia +2 do Zręczności
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Słaba esencja powietrza
- Diament
Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki

Pas Zwinności +4: premia do Zręczności +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Wątła esencja powietrza
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pas Zwinności +6: premia do Zręczności +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Promienista esencja powietrza
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pas Siły Lodowego Olbrzyma +4: premia do Siły +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Wątła esencja ognia
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pas Siły Kamiennego Olbrzyma +6: premia do Siły +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Promienista esencja ognia
- Beljuril
Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Magiczne Amulety:

Amulet Naturalnego Pancerza +1: premia do KP +1
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja ziemi
- Szafir
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Amulet Naturalnego Pancerza +2: premia do KP +2
Wymagania: Poziom czarującego 6, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja ziemi
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Amulet Naturalnego Pancerza +3: premia do KP +3
Wymagania: Poziom czarującego 9, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja mocy
- Promienista esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Amulet Naturalnego Pancerza +4: premia do KP +4
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Amulet Naturalnego Pancerza +5: premia do KP +5
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Rozjarzona esencja ziemi
- Beljuril
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Amulet Mądrości +2: premia do Mądrości +2
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja wody
- Diament
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Amulet Mądrości +4: premia do Mądrości +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Amulet Mądrości +6: premia do Mądrości +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Promienista esencja wody
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Medalion Myśli: Niewrażliwość na zaklęcia i efekty działające na umysł
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Wątła esencja wody
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Magiczne Bransolety:

Bransolety Zbroi +1: premia do KP +1
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Słaba esencja ziemi
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Bransolety Zbroi +2: premia do KP +2
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Słaba esencja ziemi
- Diament
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Bransolety Zbroi +3: premia do KP +3
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Wątła esencja ziemi
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Bransolety Zbroi +4: premia do KP +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Wątła esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Bransolety Zbroi +5: premia do KP +5
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Promienista esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Bransolety Zbroi +6: premia do KP +6
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Promienista esencja ziemi
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Bransolety Zbroi +7: premia do KP +7
Wymagania: Poziom czarującego 14, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Rozjarzona esencja ziemi
- Beljuril
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Bransolety Zbroi +8: premia do KP +8
Wymagania: Poziom czarującego 16, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Rozjarzona esencja ziemi
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Inne:

Klejnot widzenia: Pozwala rzucić zaklęcie Prawdziwe Widzenie raz dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Wątła esencja powietrza
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Prawdziwe Widzenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Skarabeusz Większej Ochrony: Odporność na zaklęcia 20, niewrażliwość na efekty śmierci i wyssania energii
Wymagania: Poziom czarującego 18, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Rozjarzona esencja mocy
- Rozjarzona esencja ognia
- Rozjarzona esencja wody
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Osłona przed Śmiercią na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Większa Opończa Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 21
Wymagania: Poziom czarującego 9, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Rozjarzona esencja mocy
- Rozjarzona esencja ognia
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Zaklęcia na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Pochwa Ostrych Krawędzi: Pozwala rzucić zaklęcie Ostra Krawędź raz dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Drewniana deska
- Słaba esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Ostra Krawędź na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Magiczne Opaski:

Opaska Intelektu +2: premia +2 do Inteligencji
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Słaba esencja ognia
- Diament
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Opaska Intelektu +4: premia do Inteligencji +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Wątła esencja ognia
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Opaska Intelektu +6: premia do Inteligencji +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Promienista esencja ognia
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.

Alchemia

Butelka kwasu: Rzucona broń zadaje 1k6 obrażeń od kwasu
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Gruczoł jadowy
- Rtęć
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Ulepszona butelka kwasu: Rzucona broń zadaje 1k8 obrażeń od kwasu
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 gruczoły jadowe
- 2 rtęci
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Butelka potężniejszego kwasu: Rzucona broń zadaje 1k10 obrażeń od kwasu
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 gruczoły jadowe
- 3 rtęci
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Butelka udoskonalonego kwasu: Rzucona broń zadaje 2k6 obrażeń od kwasu
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 gruczoły jadowe
- 4 rtęci
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Ogień alchemika: Rzucona broń zadaje 1k6 obrażeń od ognia albo powleka broń ogniem, dodając 1k4 obrażeń od ognia do ataków
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Pył wróżek
- Destylowany alkohol
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Ulepszony ogień alchemika: Rzucona broń zadaje 1k8 obrażeń od ognia albo powleka broń ogniem, dodając 1k6 obrażeń od ognia do ataków
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 pyły wróżek
- 2 wydestylowane alkohole
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Potężniejszy ogień alchemika: Rzucona broń zadaje 1k10 obrażeń od ognia albo powleka broń ogniem, dodając 1k6 obrażeń od ognia do ataków
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 pyły wróżek
- 3 wydestylowane alkohole
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Udoskonalony ogień alchemika: Rzucona broń zadaje 2k6 obrażeń od ognia albo powleka broń ogniem, dodając 1k10 obrażeń od ognia do ataków
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 pyły wróżek
- 4 wydestylowane alkohole
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Duszący pył: Stwarza efekt Cuchnącej Chmury trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Czosnek
- Belladona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów.

Ulepszony duszący pył: Stwarza efekt Cuchnącej Chmury trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 czosnki
- 2 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Potężniejszy duszący pył: Stwarza efekt Cuchnącej Chmury trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 czosnki
- 3 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Udoskonalony duszący pył: Stwarza efekt Cuchnącej Chmury trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 czosnki
- 4 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Woda święcona: Rzucona broń zadaje nieumarłym 2k4 obrażeń od świętych przedmiotów
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Ametyst
- Sproszkowane srebro
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Ulepszona woda święcona: Rzucona broń zadaje nieumarłym 2k6 obrażeń od świętych przedmiotów
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 ametysty
- 2 sproszkowane srebra
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Potężniejsza woda święcona: Rzucona broń zadaje nieumarłym 2k8 obrażeń od świętych przedmiotów
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 ametysty
- 3 sproszkowane srebra
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Udoskonalona woda święcona : Rzucona broń zadaje nieumarłym 2k10 obrażeń od świętych przedmiotów
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 ametysty
- 4 sproszkowane srebra
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Torba nogosplotu: Stwarza efekt Oplątania trwający 2 rundy
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Rtęć
- Belladona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Ulepszona torba nogosplotu: Stwarza efekt Oplątania trwający 3 rundy
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 rtęci
- 2 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Potężniejsza torba nogosplotu: Stwarza efekt Oplątania trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 rtęci
- 3 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Udoskonalona torba nogosplotu: Stwarza efekt Oplątania trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 rtęci
- 4 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Gromokamień: Rzucona broń odbiera celowi słuch na 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Diamentowy pył
- Ametyst
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów.

Ulepszony gromokamień: Rzucona broń odbiera celowi słuch na 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 diamentowe pyły
- 2 ametysty
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów.

Potężniejszy gromokamień: Rzucona broń odbiera celowi słuch na 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 diamentowe pyły
- 3 ametysty
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Udoskonalony gromokamień: Rzucona broń odbiera celowi słuch na 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 diamentowe pyły
- 4 ametysty
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Jady

Łagodny jad olbrzymiej stonogi: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 18, obrażenia Inteligencji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Gruczoły jadowy olbrzymiej stonogi
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Średni jad olbrzymiej stonogi: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 20, obrażenia Inteligencji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 gruczoły jadowe olbrzymiej stonogi
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Silny jad olbrzymiej stonogi: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 22, obrażenia Inteligencji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 gruczoły jadowe olbrzymiej stonogi
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Śmiertelny jad olbrzymiej stonogi: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 26, obrażenia Inteligencji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 gruczoły jadowe olbrzymiej stonogi
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Łagodny jad olbrzymiej pszczoły: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 18, obrażenia Kondycji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Gruczoły jadowy olbrzymiej pszczoły
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Średni jad olbrzymiej pszczoły: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 20, obrażenia Kondycji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 gruczoły jadowe olbrzymiej pszczoły
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Silny jad olbrzymiej pszczoły: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 22, obrażenia Kondycji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 gruczoły jadowe olbrzymiej pszczoły
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Śmiertelny jad olbrzymiej pszczoły: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 26, obrażenia Kondycji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 gruczoły jadowe olbrzymiej pszczoły
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Łagodny jad olbrzymiego skorpiona: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 18, obrażenia Siły 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Gruczoł jadowy olbrzymiego skorpiona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Średni jad olbrzymiego skorpiona: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 20, obrażenia Siły 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 gruczoły jadowe olbrzymiego skorpiona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Silny jad olbrzymiego skorpiona: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 22, obrażenia Siły 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 gruczoły jadowe olbrzymiego skorpiona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Śmiertelny jad olbrzymiego skorpiona: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 26, obrażenia Siły 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 gruczoły jadowe olbrzymiego skorpiona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.

Komentarze

0
·
a jak sie tworzy esencje ??? bo tego nigdzie nie ma
0
·
Przepis na buty wędrowca + 6 jest sieknięty. Zamiast czaru Kocia Zwinność powinien widnieć Niedźwiedzia Wytrzymałość
0
·
na wampiryczną broń 5 niedziała
0
·
na wampiryczną broń 5 należy dać Kanarkowy diament, z kolei na 3 daje się rubin
0
·
Skąd zdobyć niedźwiedzi pazur lub róg gargulca?
Potrzebny mi jest do zrobienia wątłej esencji ziemi.
0
·
Zaklinanie przyspieszenia wcale nie daje stałego przyspieszenia, tylko daje możlwość 3 razy dziennie rzucać przyspieszenie ze zbroi

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...