Atuty Unikalne

5 minut czytania

Portowiec

Pochodzisz z rolniczej wioski Zachodni Port, położonej na podmokłych obrzeżach Bajora Umarłych. Mieszkańcy Zachodniego Portu, nazywani potocznie portowcami, żyją w obliczu stałego zagrożenia ze strony Bajora i są znani z twardego charakteru, zaradności i samodzielności.

Wymagania: automatycznie na początku rozgrywki

Błogosławieństwo Waukeen

Dzięki błogosławieństwu Waukeen, bogini monet i bogactwa, masz delikatną złotą aureolę nad głową.

Działanie Specjalne: premia +1 do wszystkich rzutów obronnych, niektórzy kupcy rozpoznają błogosławieństwo i proponują specjalne przedmioty

Wymagania: dostępne w limitowanej edycji gry lub w łatce 1.05

Przyjaciel Kupca

Gdy twój przybrany ojciec był młodszy, często najmował się do eskortowania kupców podróżujących po Wybrzeżu Mieczy. Reputacja Daeghuna towarzyszy ci w drodze, umożliwiając handel z kupcami na specjalnych warunkach.

Działanie Specjalne: 10% zniżki u kupców, a także dostęp do rzadkich i egzotycznych przedmiotów oferowanych przez jednego konkretnego sprzedawcę

Wymagania: dostępne tylko w produktach pre-order

Kalach-Cha

I. Nie wiesz czym jest „Kalach-Cha”, ale najeźdźcy, którzy przybyli do Zachodniego Portu, tego właśnie szukają... i chyba im się wydaje, że właśnie ty to masz!
II. Wygląda na to, że to ty jesteś „Kalach-Cha”, którego szukają najeźdźcy z innego świata. Wciąż nie jest jasne, czym jest „kalach-cha” i jak udało ci się nim zostać.
III. Zeeaire powiedziała ci, że „Kalach-Cha” to ktoś, kto ukradł święty Srebrny Miecz. Okruchy, które posiadasz, czynią z ciebie złodzieja w oczach githyanki.

Wymagania: I. automatycznie po walce w Gospodzie pod Płaczącą Wierzbą
II. automatycznie po przyłączeniu się Elanee
III. automatycznie po rozmowie z Zeeaire

Giermek Neverwinter

Udało ci się zdobyć najniższą rangę szlachecką Neverwinter. Chociaż większość szlachty będzie wciąż zadzierać przed tobą nosa, przynajmniej nie usłyszysz już określenia „wieśniak” skierowanego pod twoim adresem.

Wymagania: po zakończeniu „czuwania” w akcie II

Rycerz Królestwa

W uznaniu zasług dla Neverwinter lord Nasher nadał ci tytuł rycerza.

Wymagania: automatycznie po uratowaniu lorda Nashera w akcie III

Kapitan Warowni na Rozstajach

W nagrodę za zasługi dla Neverwinter oddano ci pod dowództwo Warownię na Rozstajach. Zamek oraz jego mieszkańcy są do twojej dyspozycji.

Wymagania: po zdobyciu warowni w akcie II

Obrońca Warowni

Dzięki twojemu niezrównanemu przywództwu Warownia na Rozstajach została przygotowana na najgorszą ewentualność. Gdy wokół twierdzy rozpętało się piekło, twoi podwładni wcielali w życie twoją mistrzowska taktykę i brali przykład z twojej niezłomnej odwagi.

Wymagania: po odparciu oblężenia i utracie małej ilości Szarych Płaszczy i sojuszników

Postrach Warowni

Nieporządek i zło panują w murach Warowni na Rozstajach. Pod twoim dowództwem znalazło się miejsce tylko dla najbardziej bezwzględnych podwładnych, a w Warowni próżno szukać uprzejmości czy moralności.

Wymagania: uprzejmość Szarych Płaszczy musi być na niskim poziomie, wybudowanie Wieży Maga, rekrutacja Uncusa oraz Caelryny, brak Joy i Światła Niebios, brak Świątyni Tyra, wymagany charakter Zły

Zarządca Warowni

Dzięki twojemu szlachetnemu przywództwu Warownia na Rozstajach stała się miejscem pełnym uprzejmości i honoru.

Wymagania: uprzejmość Szarych Płaszczy musi być na wysokim poziomie, wybudowanie Świątyni Tyra, rekrutacja Joy oraz Światła Niebios, brak Uncusa i Caelryny, brak Świątyni Tyra, wymagany charakter Dobry

Strażnik Miejski

Szeryf Cormick przyjął się w szeregi Straży Miejskiej Neverwinter. Masz stać na straży prawa i bronić miasta – o tych obowiązkach zapomina wielu strażników miejskich.

Wymagania: automatycznie po wstąpieniu do Strażników Miejskich

Złodziej Cienia z Amn

Złodzieje Cienia przekonali się o twojej wartości i przyjęli cię do swych szeregów.

Działanie Specjalne: ten przydomek jest jednym z warunków przystąpienia do klasy prestiżowej Złodziej Cienia z Amn

Wymagania: po okazaniu Axlowi swojej przydatności dla organizacji

Rzeźnik z Emberu

Ludność Emberu została wymordowana, a Luskańczycy twierdzą, że to twoja wina. Chociaż ich oskarżenia są nieprawdziwe, Luskańczycy bez oporów rozpowszechniają to kłamstwo... i wiele osób zaczęło w nie wierzyć.

Wymagania: automatycznie na początku aktu II

Ofiara Oszczerstw

Jeżeli chodzi o sprawę masakry w Emberze, twoja niewinność została udowodniona ponda wszelką wątpliwość. Dźwięk twojego imienia nie będzie już wzbudzał strachu ani odrazy... w każdym razie nie z tego powodu.

Wymagania: automatycznie po wygraniu rozprawy sądowej

Mistrzostwo Oracji

W kręgach prawniczych Neverwinter głośne stały się twoje popisy oratorskie na sali sądowej. Miejscowi adwokaci będą przez lata studiować zapisy twojego procesu i porównywać swoje występy z twoimi.

Wymagania: wygranie procesu poprzez kilkukrotny sukces w testach na Dyplomację, Zastraszanie, Blef itp.

Konszachty z Diabłem

Po zawarciu z tobą kilku umów, Mefasm przekonał się, że odznaczasz się dostateczną siłą woli (lub pogardą dla wiecznego cierpienia), by targować się z diabłami i dostać to, co chcesz.

Wymagania: przyzwanie Mefasma w warowni i trzykrotna wymiana towaru

Mistrzostwo Ognia/Powietrza/Wody/Ziemi

Udało ci się ukończyć Sprawdzian Duszy Ognia. W czasie tej próby twoja dusza osiągnęła stan harmonii z energiczną i zabójczą esencją ognia/z żywą i niewidzialną esencją powietrza/z płynną i zmienną esencją wody/z żywotną i wieczną esencją ziemi.

Działanie Specjalne: odporność na ogień/elektryczność/zimno/kwas

Wymagania: tylko dla Mnichów, którzy wybudowali klasztor w warowni i po zakończeniu zadania dla Rolana

Mistrzostwo Żywiołów

Udało ci się ukończyć Sprawdzian Duszy Ognia. W czasie tej próby twoja dusza osiągnęła stan z kilkoma żywiołami.

Działanie Specjalne: odporność na wszystkie żywioły

Wymagania: tylko dla Mnichów, którzy wybudowali klasztor w warowni i po zakończeniu zadania dla Rolana, powiedzieli mu, że pragnęli mocy, by służyła ona innym

Mistrzostwo Duszy Słońca

Udało ci się ukończyć Sprawdzian Duszy Słońca. W czasie tej próby twoja dusza nie osiągnęła stanu harmonii z żadnym z żywiołów. Wybór ten wiąże się dla ciebie z większym poczuciem samodzielności i spokoju.

Wymagania: tylko dla Mnichów, którzy wybudowali klasztor w warowni i po zakończeniu zadania dla Rolana, powiedzieli mu, że pragnęli mocy dla samej idei

Wielkie Mistrzostwo Duszy Słońca

Rolan zmarł spokojnie ze starości. W związku z tym Wielkie Mistrzostwo Duszy Słońca należy do ciebie.

Wymagania: po tym, jak Rolan postanowi odejść i przekazać tytuł głównej postaci

Mistrzostwo Połamanego Miecza

Udało ci się przekuć Srebrny Miecz Gith. Możesz teraz używać tej legendarnej broni.

Wymagania: automatycznie po wykuciu miecza

Należy do Dziewiątki z Neverwinter

Przyjęto cię w szeregi Dziewiątki z Neverwinter i jesteś teraz jednym z najbardziej zaufanych agentów lorda Nashera.

Działanie Specjalne: ten przydomek jest jednym z warunków przystąpienia do klasy prestiżowej Członek Dziewiątki z Neverwinter

Wymagania: automatycznie po uratowaniu lorda Nashera w akcie III

Własna Ścieżka

Guyven cieszy się, że idąc w jego ślady, zajmujesz się zgłębianiem tajemnic Wybrzeża Mieczy.

Wymagania: po odkryciu jednej z kilku ciekawych lokacji

Odkrywca

Niestrudzone zgłębianie tajemnic Wybrzeża Mieczy zaskarbiło ci szacunek Guyvena.

Wymagania: przyjęcie Guyvena do twierdzy i odnalezienie kilku ciekawych lokacji

Zguba Orków

Z twojej ręki zginęło wielu orków. Opowieści o twoich bitwach szybko się rozniosły, a rozbite resztki orkowych plemion walczących o Studnie Szarej Sowy przeklinają dzień twoich narodzin.

Wymagania: pokonanie Logramam

Zguba Smoków

Udało ci się pokonać jednego z najstraszliwszych potworów Wybrzeża Mieczy: smoka!

Wymagania: zabicie Tholapsyx w akcie III

Komentarze

0
·
Co trzeba zrobic by dostac atuty dla mnicha? Rolac ciągle mówi że musi nad tym pomedytowac...
0
·
Nigdy nie grałem mnichem, wiec odkładnie nie wiem. Wykonałeś zadanie Rolanda? Jeśli tak, to poczekaj jeszcze trochę, może się to zmieni.
0
·
Dlaczego Ammon nie chce ze mną mówić na temat Mefasma? Rozmawiałem z nim kilka razy i taka opcja nie pojawiła się w rozmowie.
0
·
Musisz być w akcie III, by przyzwać Mefasma.
0
·
czemu nie moge zrobić żeby kelgar był mnichem ?????? pls o szybką odpowiedz :):):)
0
·
W akcie pierwszym musisz odwiedzić Kościół Tyra i zagadać do mnicha o tym że Khelgar chce zostać mnichem.Dostaniesz 3 próby. 2 z nich będziesz mógł wykonać w trakcie trwania aktu pierwszego, a ostatnią próbę przejdziesz w czasie trwania aktu drugiego.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...