Gość_heady*
Mam pytanie czy po zabiciu Miraka można dalej podąrzać za hermeusem morą czy sie nie da?
Gość_Zielarz*
Dokończę, bo może komuś kiedyś się jeszcze przyda. Działa mój pomysł. Po wszystkim , czyli po unicestwieniu Miraaka przez Zmore, odczytaniu księgi 2x - pierwsze uaktywnia dostęp do modyfikacji umiejętności, 2 do powrotu do Soltsheim- smok nr 3 dalej lata jako wróg. Przez to nie można nic w umiejętnościach namieszać A tym bardziej wrócić na wyspę. Wlazłem więc do sadzawki z tą dziwną wodą, zzieleniałem aż padłem i ... zrespiłem się na wyspie A dokładnie w wiosce Skalów skąd przenosilem się do Apokryfu. Szybki przegląd potwierdził że mam w inwentarzu cały zestaw Miraka, księgę Sny na Jawie A także naumiany w Apokryfie krzyk od Smoczego Aspektu. W dodatku Frea dziekuje mi za zakończenie żywota Miraaka. I pojawią się info o zakonczeniu zadania.
Wracam do Czarnej księgi Sen na Jawie i przenosi mnie do Apokryfu gdzie była bitwa z Miraakiem, smok nie lata A księga działa jak trzeba- przenosi ponownie na wyspę, a mieszać w umiejętnościach można do woli , o ile ma się nakitranych smoczych dusz.
Gość_BiałyRozpruwacz*
Dzięki za tipy wszystko poszło zgodnie z planem
Gość_Gość*
Mi po wchłonięciu dwóch dusz mirak znika a mój smok na którym przyleciałem lata w kółko nie mogę skończyć misji