![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-8406.jpg?t=1620853323)
Wszystko wskazuje na to, że konsolowy Diablo III jest lepszy od wersji na komputery osobiste. Blizzard wprowadził potrzebne zmiany i usprawnił grę w tak duży sposób, że zabawa jest o wiele przyjemniejsza. Szkoda, że w podobny sposób nie ulepszono produkcji na PC.
![diablo iii](https://gfx.gexe.pl/2013/8/29/29124638m.jpg)
Pierwsze recenzje, jakie wpadły do Internetu, są głównie pozytywnego charakteru. Chwali się sterowanie za pomocą pada, które daje graczowi większą władzę nad bohaterem. Bronie i zbroje zajmują po jednym slocie, nie zaś po kilka, jak ma to miejsce na PC, co sprawia, że nie trzeba się męczyć z rozmieszczeniem przedmiotów, aby wszystko pomieścić. A największą popularnością cieszą się szczególnie dwie zmiany: brak upierdliwego Battle.net – nie trzeba więc się rejestrować, a już tym bardziej być stale podłączonym do sieci oraz brak domu aukcyjnego. Można? Można.
![diablo iii](https://gfx.gexe.pl/2013/8/29/29124659m.jpg)
Nie zapominajmy również, że w przypadku wersji na konsole możemy grać w "Diablo III" wspólnie z kolegami na jednym urządzeniu. I oczywiście kolejna, także pozytywna zmiana – dodano możliwość uniku. Żeby jednak nie było tak pięknie, są też i minusy grania na platformach Microsoftu i Sony. Przede wszystkim porównywanie przedmiotów przez nowe okienko ekwipunku zajmuje więcej czasu niż na komputerze. Następną wadą jest jego otwieranie w trybie kooperacji – wtedy dla każdego uczestnika rozgrywki gra się zatrzymuje.
A to zbiór niedawno wystawionych ocen:
- OPM – 8/10
- GameInformer – 9,25/10
- Eurogamer – 9/10
- GameSurf – 9/10
- GamesVillage – 8,9/10