Elo, mam pytanie odnosnie lukow i kusz ktore nurtuje mnie od bg1. Jak licza sie obrazenia od lukow i kusz. Czy zrecznosc zwieksza obrazenia od luku i kuszy , czy sila zwieksza kusze ?
[BGII] luki i kusze
Najogólniej mówiąc - tak.
A trochę bardziej szczegółowo: TraK0 - TRAfienie Klasy pancerza 0 (trochę głupi skrót, ale ma względnie przypominać angielski THAC0 - To hit Armor Class 0).
Nie wiem, czy zwracałeś kiedykolwiek większą uwagę na mechanikę gry (np. czy włączałeś wyświetlanie rzutów na trafienie w oknie dialogowym), ale wszelkie rzuty na trafienie są przeprowadzane przez komputer wirtualnymi kośćmi do gry (20-ściennymi) - obecna wartość TraK0 danej postaci pokazuje, jaka minimalna liczba musi zostać wyrzucona, by postać trafiła przeciwnika o KP 0.
A trochę bardziej szczegółowo: TraK0 - TRAfienie Klasy pancerza 0 (trochę głupi skrót, ale ma względnie przypominać angielski THAC0 - To hit Armor Class 0).
Nie wiem, czy zwracałeś kiedykolwiek większą uwagę na mechanikę gry (np. czy włączałeś wyświetlanie rzutów na trafienie w oknie dialogowym), ale wszelkie rzuty na trafienie są przeprowadzane przez komputer wirtualnymi kośćmi do gry (20-ściennymi) - obecna wartość TraK0 danej postaci pokazuje, jaka minimalna liczba musi zostać wyrzucona, by postać trafiła przeciwnika o KP 0.