New rule: nie można krytykować artykułu nie podpisując się imieniem i nazwiskiem. Ok.
"Budżet sięgnął 2 mln, to raz"
Yep. A takie rzeczy jak prowizja amazonu, prowizja kickstartera, nieudane wpłaty, koszt wyprodukowania,
zakupienia i rozesłania fizycznych nagród to wytwór mojej wyobraźni. Dochód z kickstartera ponandto nie
podlega opodatkowaniu. Oczywiście.
"Nie przypominam sobie, żeby cały Baldur był czytany. Ani Torment"
No miały częściowy voice acting. Szkoda tylko, że miały jednocześnie kilka razy większy budżet od SR.
Taki Fallout 1 miał budżet 3 m$ (w 1997, w dzisiejszych dolarach jakieś 4,3 mln.). Jaki budżet mógł mieć
dużo większy od pierwszego fallouta baldur's gate? Coś mi mówi, że nie 1 mln
"Zresztą, jeśli robione przez fanów mody do Skyrima (2 tysiące godzin pracy, 25 godzin rozgrywki, voice acting i animacja twarzy miejscami lepsza od oryginału) mogą mieć pełne udźwiękowienie, to gra z budżetem ponad miliona dolarów mogłaby mieć częściowe udźwiękowienie tym bardziej. Nikt nie mówi, że głosy podkładać ma Harrison Ford, albo inne wielkie gaże."
Porównywanie darmowego moda do gry o bardzo ograniczonym budżecie i krótkim czasie produkcji, gdzie
dodatkowo część kasy poszłą na stworzenie edytora o możliwościach prawdopodobnie niewiele mniejszych niż ten od NVN 1, jest
troszkę nieodpowiednie.