Oj, masz szczęście, że mam chwilkę wolnego czasu (ostatnio bywa to cudem
). Tak więc po kolei:
AKT II, zadania poboczne:
Nazawa -
zleceniodawaca
1. Zepsuty kostur Tylwis - Tylwis w Aman'lu.
2. Mroczny Ohm - Lyssanore (dom zaklinacza w Aman'lu).
3. Duchy Aranny - jeden z 18 duchów.
4. Pazur Zmii - Emenidie (w Aman'lu).
5. Legendarny kostur Arintha - Eolanda (Aman'lu).
6. Arinth Szalony - po uwolnieniu Arintha i wykonaniu poprzedniego zadania.
7. Mythrilowy rogacz - Galeron (Aman'lu).
8. Rodzinna pamiątka cz. II - Athelas (gospoda Aman'lu, po wykonaniu tego samego zadania w akcie I).
9. Niewinny Lothar - Roland (gospoda Aman'lu + Lothar w drużynie).
10. Deru szuka skarbów - Prospector Albain (Aman'lu, trzeba mieć Deru w ekipie).
11. Znak skrytobójcy - po podniesieniu pewnego kamienia w jednym z domków w Aman'lu.
12. Arena Aman'lu - barman a Aman'lu, następnie Daesthai.
13. Duch sługi - Eldoriath (dom za płd. wyjściem z Aman'lu).
14. Duch sługi cz. II - duch Trenitha.
15. Wizja Armena - uaktywnia się przy wizycie jednego z kręgu grzybów (oczywiście Armen w drużynie).
16. Nienawiść Finali - mając Finalę w drużynie wracamy do pierwszego aktu, do miejsca, gdzie była zepsuta winda. Zjeżdzamy do ukrytej wieży Mordenów i zaczynamy zadanie.
17. Klątwa Rahvana - Rahvan.
18. Bład Evangeline - Myridril (rozbita karawana, obowiązkowo Eva w drużynie).
AKT III, zadania poboczne:
Nazawa -
zleceniodawaca
1. Krasnoludzka pieśń górników - Leonthia (Kalrathia).
2. Wiedza Aranny - Telgrey (Kalrathia).
3. Zaginione klejnoty Soranitha - Kevarre (gospoda w Kalrathii).
4. Legendarny buzdygan Agarrusa - Bersebus (Kalrathia).
5. Czeladnik maga - Boden (Kalrathia).
6. Węzeł Kalrathiański - Nora (Kalrathia).
7. Podejrzenia Sartana - Feltan (Kalrathia - gospoda + Sartan w drużynie).
8. Mordeńscy jeźdźcy - Noraks na wsch. od Darthrul.
9. Zemsta Viksa - przy zmkniętych drzwiach w kopalniach Kaderak + Viks w drużynie.
W Kalrathii jeden duch jest na murach, drugi w podziemiach.