walizka

[DS] Zadania poboczne DSII

No więc jak w temacie...JKest pewien problem.Jestem juz w połowie 3 aktu ale brakuje mi 4 zadań pobocznych(w ogole nie znalezione) z 2 aktu i 3 z 3 aktu. chcialbym prosic kogos o zamieszczenie w tym poście ewentualnie przeslanie na mail socol@o2.pl liste zadań i od kogo można je dostać(gdzie znależć)

Podejrzewam że można dostać jedno zadanie od pijaczka w mieście 3 aktu gdyż ma zielony wykrzyknik nad głową jednak on nie chce mi nic powiedzieć. Może musze zagadac odpowiednia postacia(jak np.Taar do Arianny w pierwszym miescie jesli chodzi o zadanie z bestią?)

I jeszcze jedno...Duchy
poszukuję ducha w mieście 3 aktu na "K" ale nie wiem gdzie go szukać Proszę o pomoc:D

Z GÓRY ThX
Odpowiedz
Oj, masz szczęście, że mam chwilkę wolnego czasu (ostatnio bywa to cudem ). Tak więc po kolei:

AKT II, zadania poboczne:

Nazawa - zleceniodawaca

1. Zepsuty kostur Tylwis - Tylwis w Aman'lu.
2. Mroczny Ohm - Lyssanore (dom zaklinacza w Aman'lu).
3. Duchy Aranny - jeden z 18 duchów.
4. Pazur Zmii - Emenidie (w Aman'lu).
5. Legendarny kostur Arintha - Eolanda (Aman'lu).
6. Arinth Szalony - po uwolnieniu Arintha i wykonaniu poprzedniego zadania.
7. Mythrilowy rogacz - Galeron (Aman'lu).
8. Rodzinna pamiątka cz. II - Athelas (gospoda Aman'lu, po wykonaniu tego samego zadania w akcie I).
9. Niewinny Lothar - Roland (gospoda Aman'lu + Lothar w drużynie).
10. Deru szuka skarbów - Prospector Albain (Aman'lu, trzeba mieć Deru w ekipie).
11. Znak skrytobójcy - po podniesieniu pewnego kamienia w jednym z domków w Aman'lu.
12. Arena Aman'lu - barman a Aman'lu, następnie Daesthai.
13. Duch sługi - Eldoriath (dom za płd. wyjściem z Aman'lu).
14. Duch sługi cz. II - duch Trenitha.
15. Wizja Armena - uaktywnia się przy wizycie jednego z kręgu grzybów (oczywiście Armen w drużynie).
16. Nienawiść Finali - mając Finalę w drużynie wracamy do pierwszego aktu, do miejsca, gdzie była zepsuta winda. Zjeżdzamy do ukrytej wieży Mordenów i zaczynamy zadanie.
17. Klątwa Rahvana - Rahvan.
18. Bład Evangeline - Myridril (rozbita karawana, obowiązkowo Eva w drużynie).


AKT III, zadania poboczne:

Nazawa - zleceniodawaca

1. Krasnoludzka pieśń górników - Leonthia (Kalrathia).
2. Wiedza Aranny - Telgrey (Kalrathia).
3. Zaginione klejnoty Soranitha - Kevarre (gospoda w Kalrathii).
4. Legendarny buzdygan Agarrusa - Bersebus (Kalrathia).
5. Czeladnik maga - Boden (Kalrathia).
6. Węzeł Kalrathiański - Nora (Kalrathia).
7. Podejrzenia Sartana - Feltan (Kalrathia - gospoda + Sartan w drużynie).
8. Mordeńscy jeźdźcy - Noraks na wsch. od Darthrul.
9. Zemsta Viksa - przy zmkniętych drzwiach w kopalniach Kaderak + Viks w drużynie.


W Kalrathii jeden duch jest na murach, drugi w podziemiach.

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz

Użytkownik Rincewind dnia Oct 4 2006, 12:59 PM napisał

Oj, masz szczęście, że mam chwilkę wolnego czasu (ostatnio bywa to cudem ). Tak więc po kolei:

AKT II, zadania poboczne:

Nazawa - zleceniodawaca

1. Zepsuty kostur Tylwis - Tylwis w Aman'lu.
2. Mroczny Ohm - Lyssanore (dom zaklinacza w Aman'lu).
3. Duchy Aranny - jeden z 18 duchów.
4. Pazur Zmii - Emenidie (w Aman'lu).
5. Legendarny kostur Arintha - Eolanda (Aman'lu).
6. Arinth Szalony - po uwolnieniu Arintha i wykonaniu poprzedniego zadania.
7. Mythrilowy rogacz - Galeron (Aman'lu).
8. Rodzinna pamiątka cz. II - Athelas (gospoda Aman'lu, po wykonaniu tego samego zadania w akcie I).
9. Niewinny Lothar - Roland (gospoda Aman'lu + Lothar w drużynie).
10. Deru szuka skarbów - Prospector Albain (Aman'lu, trzeba mieć Deru w ekipie).
11. Znak skrytobójcy - po podniesieniu pewnego kamienia w jednym z domków w Aman'lu.
12. Arena Aman'lu - barman a Aman'lu, następnie Daesthai.
13. Duch sługi - Eldoriath (dom za płd. wyjściem z Aman'lu).
14. Duch sługi cz. II - duch Trenitha.
15. Wizja Armena - uaktywnia się przy wizycie jednego z kręgu grzybów (oczywiście Armen w drużynie).
16. Nienawiść Finali - mając Finalę w drużynie wracamy do pierwszego aktu, do miejsca, gdzie była zepsuta winda. Zjeżdzamy do ukrytej wieży Mordenów i zaczynamy zadanie.
17. Klątwa Rahvana - Rahvan.
18. Bład Evangeline - Myridril (rozbita karawana, obowiązkowo Eva w drużynie).
AKT III, zadania poboczne:

Nazawa - zleceniodawaca

1. Krasnoludzka pieśń górników - Leonthia (Kalrathia).
2. Wiedza Aranny - Telgrey (Kalrathia).
3. Zaginione klejnoty Soranitha - Kevarre (gospoda w Kalrathii).
4. Legendarny buzdygan Agarrusa - Bersebus (Kalrathia).
5. Czeladnik maga - Boden (Kalrathia).
6. Węzeł Kalrathiański - Nora (Kalrathia).
7. Podejrzenia Sartana - Feltan (Kalrathia - gospoda + Sartan w drużynie).
8. Mordeńscy jeźdźcy - Noraks na wsch. od Darthrul.
9. Zemsta Viksa - przy zmkniętych drzwiach w kopalniach Kaderak + Viks w drużynie.
W Kalrathii jeden duch jest na murach, drugi w podziemiach.

[post="48855"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]






a moglbys podac z pierwszego aktu, prosze!!! i jeszcze jesli jest to mozliwe to opisac je, prosze blagam
Odpowiedz
Może jeszcze przystroić powycinanymi kiwi i pomarańczami .


AKT I

1. Czeladnik zbrojmistrzyni - Telinu w Eirulan.
2. Maść Lumilli - Zaklinacz Lumilla w Eirulan.
3. Rozpacz Lelani - Lelani w Eirulan (płd. część).
4. Tajemnice elfickiej kapliczki - Laenne w Eirulan (nad sklepem ze zwierzakami).
5. Rój Kithraya - Tamari w Eirulan (koło wodospadów).
6. Hak'u - Morain w Płn. Dżungli Greylin.
7. Hak'u cz. II - Hesla w Eirulan (po cz. I).
8. Upiorny Wilk - Neda, handlarz zwierzakami w Eirulan.
9. Dochodzenie Taar - Arianne w Eirulan (Taar w ekipie).
10. Feldwyr zbrojmistrz - Feldwyr w podziemiach jaskini we wsch. dżungli Greilyn.
11. Rodzinna pamiątka - Mistrz Thestrin na Pustyni Azunitów (koło teleportu).
12. Uwięziony półolbrzym - uwięziony Sartan w Fortecy Kamiennych Wichrów.
13. Zaginiony oddział - kpt. Dathry lub jeden z 3 szeregowych w Fortecy Kamiennych Wichrów.
14. Tajemnice Świątyni Xerii - dziadek w gospodzie w Eirulan.



A co do dokładniejszego opisu... to może jakieś sprecyzowane życzenie, co do jednego, dwóch questów?

Nie zapomnij podać numeru konta Rince na które można dokonywac 'dobrowolnych' wpłat na rzecz teamu moderacyjnego GE. Jakby były jakieś problemy to skrzykniemy chopakuf .

O właśnie! Dobrze Ekh, że mi przypomniałeś . Tak więc zapłata tylko w ariarach, wydział AIG na Madagaskarze, numer konta 9863496000012310123 . Może uzbierze się sumka na jakąś waniliową działeczkę .

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
prosilbym o numer 4 nie moge znalezc dzwigni
P.S pomarancze tez moga byc:DD
Odpowiedz


Jak już jesteś w Kapliczce Elfów i idziesz nią, to w pewnym miejscu zjeżdżasz windą na dół. Po zjechaniu, w pomieszczeniu, w którym się znajdujesz, na zachodniej ścianie jest przycisk, który otwiera przejście.

BTW taka mała rada. Patrz na mapkę i wszystko, co jest na niej zaznaczone na niebiesko, da się z reguły podnieść lub wcisnąć.

Ps. U góry masz numer konta . I pomarańczek nie będzie .

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz

Użytkownik Rincewind dnia Dec 19 2006, 08:44 PM napisał



Jak już jesteś w Kapliczce Elfów i idziesz nią, to w pewnym miejscu zjeżdżasz windą na dół. Po zjechaniu, w pomieszczeniu, w którym się znajdujesz, na zachodniej ścianie jest przycisk, który otwiera przejście.

BTW taka mała rada. Patrz na mapkę i wszystko, co jest na niej zaznaczone na niebiesko, da się z reguły podnieść lub wcisnąć.

Ps. U góry masz numer konta . I pomarańczek nie będzie .

[post="51774"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]





dziekuje, bede mogl sie zglosic jak bede mial jeszcze problem?? chyba po to jest to forum

Jasne, śmiało - Rince.
Odpowiedz
potrzebuje 1 i 4 miejsca z wizji Amrena bo to nigdzie opisane nie jest, oraz prosilbym o miejsce znajdowania sie skarbow ktore szuka Deru
z gory dziekuje
Odpowiedz
Co to za zabawa mieć wszystko podane na tacy? Właśnie to jest fajne w wizjach Amrena, że trzeba ich poszukać.
Odpowiedz
Święte słowa Ekh. Ale jak Maciek chce mieć na talerzu...




Kręgi grzybów (dokładnych lokacji nie podam, tyle przynajmniej sie pomęcz ):

1. Wschodnia Dżungla Greilyn,
2. Południowy Las Vai'lutra,
3. Ogród Pradawnych,
4. Wschodnia Równina Łez.


Co do Deru, to ta misja jest chyba prostsza (masz wskazówki i Deru sama się odzywa, gdy przechodzi sie koło odpowiedniego miejsca).


1. Południowa Dżungla Greilyn (Ruiny Razki),
2. Wąwóz Arintha (Zamarznięta Jaskinia),
3. Północna Równina Łez (Magiczna Oaza).

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
dziekuje
Odpowiedz
to znowu ja... jakby ktos byl tak mily moglby mi podac gdzie jest brama do gnijacego lasu, z gory dzieki
Odpowiedz

Użytkownik Rincewind dnia czw, 28 gru 2006 - 13:13 napisał

Święte słowa Ekh. Ale jak Maciek chce mieć na talerzu...
Kręgi grzybów (dokładnych lokacji nie podam, tyle przynajmniej sie pomęcz ):

1. Wschodnia Dżungla Greilyn,
2. Południowy Las Vai'lutra,
3. Ogród Pradawnych,
4. Wschodnia Równina Łez.
Co do Deru, to ta misja jest chyba prostsza (masz wskazówki i Deru sama się odzywa, gdy przechodzi sie koło odpowiedniego miejsca).
1. Południowa Dżungla Greilyn (Ruiny Razki),
2. Wąwóz Arintha (Zamarznięta Jaskinia),
3. Północna Równina Łez (Magiczna Oaza).

[post="52074"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



siemka...potrzebuje lokalizacja Arintha szalonego...z gory dzieki...pzdr
Odpowiedz
Siema

Męczę się już długo nad jedną sprawą...

Nienawiść Finali:

Jak wejść do Ukrytej Mordeńskiej Wieży w południowej części lasu Greylin?
Proszę o pomoc i z góry dzięki



Czarny
Odpowiedz
Chyba wiem o którą wieże chodzi. Trzeba pójść kawałek na wschód od teleportu. Natrafisz na małe ruiny. Na prawej ścianie jest wejście- Finala powinna je wyczaić. Tam jest zaginiony tunel, którym dostaniesz się do wieży.
Odpowiedz

Użytkownik Racuch dnia sob, 05 sty 2008 - 20:07 napisał

Chyba wiem o którą wieże chodzi. Trzeba pójść kawałek na wschód od teleportu. Natrafisz na małe ruiny. Na prawej ścianie jest wejście- Finala powinna je wyczaić. Tam jest zaginiony tunel, którym dostaniesz się do wieży.

[post="100620"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Już dawno nacisnąłem jakiś przycisk po prawej stronie, i drugi po drugiej stronie drogi, ale nie wiem co one niby dały...
Nie widzę żadnego tunelu...
Jedynie po lewej stronie jest wejście do podziemi schodami a tam znalazłem jedno ukryte przejście po przekręceniu kielicha na filarze... do małego pomieszczenia. Są jeszcze jedne ukryte drzwi, ale nie wiem jak je otworzyć a spędziłem na to dużo czasu.
Chyba, że to nie o nie chodzi...
Odpowiedz
Właśnie w pomieszczeniu z kielichem na prawej ścianie patrząc od wejścia. Nie pamiętam jak się otwiera to tajne przejście, wydaje mi się, że wystarczy finala. Dla ścisłości to są opuszczone ruiny.
Odpowiedz

Użytkownik Racuch dnia nie, 06 sty 2008 - 11:55 napisał

Właśnie w pomieszczeniu z kielichem na prawej ścianie patrząc od wejścia. Nie pamiętam jak się otwiera to tajne przejście, wydaje mi się, że wystarczy finala. Dla ścisłości to są opuszczone ruiny.

[post="100712"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Finala nie starcza...
Odpowiedz
A masz zrobioną resztę zadania? Wiem, że do czegoś była potrzebna mapa.
Odpowiedz

Użytkownik Racuch dnia nie, 06 sty 2008 - 16:08 napisał

A masz zrobioną resztę zadania? Wiem, że do czegoś była potrzebna mapa.

[post="100785"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Reszta zadania zrobiona.
Tylko z tą jedną głupią wieżą w południowej części lasu mam problem.
Może mam jakiś błąd gry?
A może niepotrzebnie nacisnąłem którąś z dźwigń?
Odpowiedz
← Inne cRPGi

Zadania poboczne DSII - Odpowiedź

Wczytywanie...