[BGII] Chowaniec
Mój chowaniec (chyba baśniowy smok) na chaotycznym dobrym dawał całkiem sensowne rady. Np. w lochach Ireniqusa coś w stylu: panie, wydostańmy się stąd, nie podoba mi się tutaj. Albo później: panie, zbieraj pieniądze na wykupienie swojej siostry Imoen itd. Ale o zadzie nigdy nic nie wspominał .
W każdym bądź razie później i tak schowasz go w torbę (podróżną, żeby nie było ), bo mały z niego będzie pożytek, a szkoda punktu kondycji, no i stworka .
W każdym bądź razie później i tak schowasz go w torbę (podróżną, żeby nie było ), bo mały z niego będzie pożytek, a szkoda punktu kondycji, no i stworka .
Co do chowańców to nie można wiele liczyć na nie. Ja przywołuje je głównie żeby zwiększył mi ilość PŻ, a także korzystam trochę jako zwiadowca. Złe chowańce z tego co wiem nigdy nie nabiorą szacunku dla swego pana. Przydają sie chowańce dobrych magów, z nimi można pogadać i wogóle. Mój ulubiony chowaniec to pseudosmok!
Hem, spróbujcie ciągle przywoływać chowańca i go zabijać, może jak kondycja spadnie poniżej 0 (o ile się da) to kolejny bug zwiększy z poziomem naszą liczbę PŻ na monstrualną.
Ja miałem też mefita, ale przydawał się w walce, a jak byłem dla niego miły udzielił mi rad. Wogóle śmieszne miał teksty. Jak go biłem to uciekał i nie chciał rozmawiać. Mój ulubiony chowaniec to kot, baśniowy pseudosmok też jest niezły.
A jakie jeszcze można? Ja chyba miałem wiewiórkę, czy coś podobnego
Jak wiadomo chowaniec zależy od charakteru maga.
PSEUDOSMOK:
Praworządny Dobry, Neutralny Dobry
KP: -2
PŻ: 24
Odporność na magię: 50%
Zdolności specjalne: 2 ataki na rundę z Trak0: 13 za 1-3 pkt. obrażeń. Ofiara musi wykonać rzut obronny albo pada nieprzytomna na 2 tury.
FRETKA: (podejrzewam, że to właśnie ją miałeś Quessirze)
Praworządny Neutralny
KP: 0
PŻ: 24
Odporność na magię: 50%
Zdolności specjalne: 75% kradzież kieszonkowa, 40% ciche chodzenie/krycie się i 20% wykrywanie pułapek.
CHOCHLIK:
Praworządny Zły
KP: 2
PŻ: 18
Odporność na magię: 25%
Zdolności specjalne: może rzucać czar Polimorfowanie siebie.
KRÓLIK:
Neutralny
KP: -4
PŻ: 24
Odporność na magię: 75%
Zdolności specjalne: 50% Wykrywanie pułapek i 30% Ciche chodzenie/Krycie się.
MEFIT PYŁU:
Neutralny Zły
KP: 6
PŻ: 24
Odporność na magię: 10%
Zdolności specjalne: dwa razy dziennie może rzucać czar Błyszczący pył.
BAŚNIOWY SMOK:
Chaotyczny Dobry
KP: 4
PŻ: 24
Odporność na magię: 32%
Zdolności specjalne: Może rzucać czary Lustrzane odbicie i Niewidzialność, promień 3 m.
KOT:(mój ulubiony )
Chaotyczny Neutralny
KP: 0
PŻ: 24
Odporność na magię: 50%
Zdolności specjalne: 99% Ciche chodzenie/Krycie się.
QUASIT:
Chaotyczny Zły
KP: 2
PŻ: 24
Odporność na magię: 25%
Zdolności specjalne: Może rzucać czary Groza i Rozmycie.
Mi najbardziej przypadły do gustu zwierzęta (fretka, królik, kot).
PSEUDOSMOK:
Praworządny Dobry, Neutralny Dobry
KP: -2
PŻ: 24
Odporność na magię: 50%
Zdolności specjalne: 2 ataki na rundę z Trak0: 13 za 1-3 pkt. obrażeń. Ofiara musi wykonać rzut obronny albo pada nieprzytomna na 2 tury.
FRETKA: (podejrzewam, że to właśnie ją miałeś Quessirze)
Praworządny Neutralny
KP: 0
PŻ: 24
Odporność na magię: 50%
Zdolności specjalne: 75% kradzież kieszonkowa, 40% ciche chodzenie/krycie się i 20% wykrywanie pułapek.
CHOCHLIK:
Praworządny Zły
KP: 2
PŻ: 18
Odporność na magię: 25%
Zdolności specjalne: może rzucać czar Polimorfowanie siebie.
KRÓLIK:
Neutralny
KP: -4
PŻ: 24
Odporność na magię: 75%
Zdolności specjalne: 50% Wykrywanie pułapek i 30% Ciche chodzenie/Krycie się.
MEFIT PYŁU:
Neutralny Zły
KP: 6
PŻ: 24
Odporność na magię: 10%
Zdolności specjalne: dwa razy dziennie może rzucać czar Błyszczący pył.
BAŚNIOWY SMOK:
Chaotyczny Dobry
KP: 4
PŻ: 24
Odporność na magię: 32%
Zdolności specjalne: Może rzucać czary Lustrzane odbicie i Niewidzialność, promień 3 m.
KOT:(mój ulubiony )
Chaotyczny Neutralny
KP: 0
PŻ: 24
Odporność na magię: 50%
Zdolności specjalne: 99% Ciche chodzenie/Krycie się.
QUASIT:
Chaotyczny Zły
KP: 2
PŻ: 24
Odporność na magię: 25%
Zdolności specjalne: Może rzucać czary Groza i Rozmycie.
Mi najbardziej przypadły do gustu zwierzęta (fretka, królik, kot).
Miałem raz fretkę, raz kota Te zwierzaczki są rzeczywiście najfajniejsze, sympatyczne i zdolne
Zwierzątka domowe są najlepsze. Nadają się do wszystkiego. To kolejna zaleta tej gry. Ludzie i ich zwierzęta nie są dyskryminowani. Zwierzęta wręcz przeciwnie.
Myślę jednak, że chowańce powinny być bardziej rozwinięte. Czy znacie jakieś mody na więcej chowańców?
A Boo, chomik Minsca?? Czemu on mu w niczym nie pomaga, a zajmuje cenne miejsce w ekwipunku.
Czy jest jakiś mod pozwalający mieć innego chowańca, niż zezwala nam na to charakter?? np. Mając Chaotyczny Dobry, chciałbym mieć fretkę.
Tak sobie myślę i myślę, ale może nie każdy to wie, ale jest pewna sztuczka.Jeśli moderatorzy uznają ten temat za nie pasujący bądź cokolwiek i się nie spodoba to proszę go usunąć nie dając mi upomnień.
Któż z was nie marzył o własnym chowańcu? Łowca, Kapłan, Wojownik, Paladyn. Każdemu się łezka kręciła w oku na myśl o własnym milusińskim, którego można by pogłaskać, przytulić czy może zwyczajnie kopnąć w zadek gdy mamy zły dzień. Spoglądaliśmy z zazdrością na maga, który dbał o swe zwierzątko karmiąc je, wychodząc na spacery i sprzątając kupe.
Oto nadeszły dni zmiany tej jakże nie sprawiedliwej sytuacji. Biegnijcie do Rejka by przygotował wspaniałą obrożę i smycz. Na targ przygód po jakąś fikuśną zabawkę dla milusińskiego. Oto przedstawiam wam sposób na chowańca dla każdej profesji.
Przepis
Składniki
1.Przygotować dowolną miksturę.
2.Zwój przywołania chowańca.
3. Jednorazowy worek i plastikowa łopatka na kupy.
Wykonanie
Miksturę umieszczamy w ekwipunku w dowolnym slocie. Ważne by nie był to szybki slot. Czyli ten podręczny.
Pauzujemy grę i wchodzimy do ekwipunku. Prawym klikamy na buteleczce, a potem wypijamy miksturę. Następnie nie wychodząc z ekwipunku zabieramy butelkę na inny slot, a w jego miejsce wkładamy zwój przywołania chowańca. Wychodzimy z ekwipunku i odpauzowujemy grę. I o to ku naszemu zdumieniu czary mary Nasz bohater nie będący magiem ma chowańca.
Podawać na ostro lub na słodko.
Tak można z każdym czarem zrobić, ale woj rzucający zatrzymanie czasu to przegięcie. A myślę, że małe stworzonko umilające nam chwile podczas błąkania się po labiryntach, lochach, piekielnych czeluściach to fajna sprawa. Pomijając nawet, że dostaniemy kilka ptk życia.
Kolejne przepisy mam nadzieję że wkrótce, jeśli coś mi przyjdzie do głowy.
Zapewne wiele osób wie, że można tak zrobić, ale znajdą się też i tacy co nie wiedzieli. Wiec to dla nich.
Któż z was nie marzył o własnym chowańcu? Łowca, Kapłan, Wojownik, Paladyn. Każdemu się łezka kręciła w oku na myśl o własnym milusińskim, którego można by pogłaskać, przytulić czy może zwyczajnie kopnąć w zadek gdy mamy zły dzień. Spoglądaliśmy z zazdrością na maga, który dbał o swe zwierzątko karmiąc je, wychodząc na spacery i sprzątając kupe.
Oto nadeszły dni zmiany tej jakże nie sprawiedliwej sytuacji. Biegnijcie do Rejka by przygotował wspaniałą obrożę i smycz. Na targ przygód po jakąś fikuśną zabawkę dla milusińskiego. Oto przedstawiam wam sposób na chowańca dla każdej profesji.
Przepis
Składniki
1.Przygotować dowolną miksturę.
2.Zwój przywołania chowańca.
3. Jednorazowy worek i plastikowa łopatka na kupy.
Wykonanie
Miksturę umieszczamy w ekwipunku w dowolnym slocie. Ważne by nie był to szybki slot. Czyli ten podręczny.
Pauzujemy grę i wchodzimy do ekwipunku. Prawym klikamy na buteleczce, a potem wypijamy miksturę. Następnie nie wychodząc z ekwipunku zabieramy butelkę na inny slot, a w jego miejsce wkładamy zwój przywołania chowańca. Wychodzimy z ekwipunku i odpauzowujemy grę. I o to ku naszemu zdumieniu czary mary Nasz bohater nie będący magiem ma chowańca.
Podawać na ostro lub na słodko.
Tak można z każdym czarem zrobić, ale woj rzucający zatrzymanie czasu to przegięcie. A myślę, że małe stworzonko umilające nam chwile podczas błąkania się po labiryntach, lochach, piekielnych czeluściach to fajna sprawa. Pomijając nawet, że dostaniemy kilka ptk życia.
Kolejne przepisy mam nadzieję że wkrótce, jeśli coś mi przyjdzie do głowy.
Zapewne wiele osób wie, że można tak zrobić, ale znajdą się też i tacy co nie wiedzieli. Wiec to dla nich.