"Project Eternity" chwali się grafiką


Choć zbiórka na Kickstarterze zakończyła się kilka miesięcy temu, twórcy "Projektu" wciąż uaktualniają informacje o grze. Tym razem dyrektor całego przedsięwzięcia, Josh Sawyer, ponownie rozbudza zainteresowanie sponsorów oraz przyszłych nabywców prezentując animacje środowiskowe, a także wszelkie możliwe rendery-bajery, które wyczarowali jego nadworni graficy.

project eternity, josh sawyer, obsidian

Josh Sawyer swój przydługi wstęp rozpoczyna od gratulacji dla ekipy "Tormenta 2" za osiągniecie wielkiego sukcesu, jakim było przebicie poprzedniego rekordzisty na Kickstarterze – czyli "Projektu". Dalej przygotowuje nas na urwanie głowy efektami środowiskowymi, falującą, krystalicznie czystą wodą (mineralną), dynamicznymi światłami, trawą, listkami, ptaszkami, kamieniami i w ogóle wszystkim. Ach – och. Project director mówi otwarcie, że celem jego ekipy było dorównanie stylowi i jakości grafiki znanej z serii "Icewind Dale". Patrzcie zatem i cieszcie swe oczy. A potem powiedzcie, czy faktycznie jest czym się zachwycać.

Odpowiedz
Trochę bez sensu jest to, że nie renderują tego w 3D, tylko raczej przerzucają to jako dwuwymiarową bitmapę. Widać to szczególnie w walk cycle postaci - nie ma tej głębi na ziemi, która byłaby gdyby lokacja byłaby przetwarzana w trzech wymiarach - i przez to stopy postaci delikatnie zapadają się w mapę.

No i mam nadzieję, że stockowe dźwięki dołożyli tam tylko na potrzeby tej prezentacji, bo jeśli tak miałoby to brzmieć w grze, to e-e.

Poza tym, Eternity wygląda super - nowocześnie, ale przy zachowaniu tego klasycznego feela.



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz
Lionel wydaje mi się, że będzie można tworzyć postać od początku. W końcu chcą wrócić do korzeni.
Hassan też to zauważyłem, że stopu źle wyglądają i faktycznie może łatwiej byłoby to w 3D zrobić, ale faktycznie wygląda to jak za starych dobrych bladurów Co mnie cieszy
Odpowiedz
Podoba mi się, bardzo mi się podoba, szczegóły typu kontakt stóp z nawierzchnią nie zwróciły specjalnie mojej uwagi, jako całość "Projekt" przedstawia się bardzo obiecująco.

Odpowiedz
Baldur's Gate 3 - pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy.
Odpowiedz
@Withord - a może coś takiego?

(zaznaczam, że przeróbka nie moja)


If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


Odpowiedz
Dla mnie przeróbka całkiem spoko. Trzeba by nieco poprawić postacie , ale reszta mogłaby zostać jak jest

Zły? Być może
Dobry? A czemu?
Nie tak wiele znów pychy we mnie
Dajcie żyć po swojemu, grzesznemu, a i świętym żyć będzie przyjemniej!


Odpowiedz
W wielkim skrócie, tak wyglądała reakcja Ranger gdy po raz pierwszy zobaczył powyższe wideo:


SPOILER


Odpowiedz
Yeah! Wyglada przecudownie ! i pomyslec, ze torment bedzie na tym samym silniku. Miód! W konu od dragon age 1 bedzie cos dobrego! Oby pozniej wiecej gier na tym silniku.
Odpowiedz
Troszkę dziwnie wygląda animacja postaci.
No i cienie się nie ruszają przy zmianie pory dnia (powinien być inny kąt nachylenia cieni).
Poza tym miodzio.

A renderują w 2D, bo wtedy gra pójdzie na słabszych maszynach.





Odpowiedz

Cytat

A renderują w 2D, bo wtedy gra pójdzie na słabszych maszynach.


Tyle, że to jest regres i krok w tył. Unity, w którym pracują, jest dość low-spec tak czy inaczej i daje radę renderować ładne, full-3d środowiska, która da się odpalić nawet w przeglądarce (była taka steampunkowa strategia turowa, tylko nie pamiętam teraz tytułu, właśnie na Unity). A wycisnąć z niego dużo też można, co widać na przykładzie nowego Neverwinter.

Tutaj będą musieli edytować każdą dwuwymiarową warstwę osobno, chcąc uzyskać inne efekty świetlne, etc., - w silniku renderowanym przy pomocy 3d zmiana opiera się na zmienieniu kilku wartości - silnik załatwia takie rzeczy jak raycasting i efekty cząsteczkowe już sam.



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz
Nie wiele z tego zrozumiałem więc spytam jeśli jest to wiadome: Czy ta gra pójdzie na słabszych sprzętach czy trzeba będzie mieć komputer z NASA żeby poszło?
Odpowiedz
Powinno pójść na liczydle.





Odpowiedz
Możliwe, że specjalnie zdecydowali się renderować to w 2d, patrząc na przeróbkę podesłaną przez profiriona widać, że ma to swoje uzasadnienie. Zapewne sprawdzali obie możliwości i ta wydała im się bardziej odpowiednia.

Odpowiedz
← Nowości

"Project Eternity" chwali się grafiką - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...