"Project Eternity" chwali się grafiką - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Sosna,
Możliwe, że specjalnie zdecydowali się renderować to w 2d, patrząc na przeróbkę podesłaną przez profiriona widać, że ma to swoje uzasadnienie. Zapewne sprawdzali obie możliwości i ta wydała im się bardziej odpowiednia.
Lavo,
Powinno pójść na liczydle.
Bhaal998,
Nie wiele z tego zrozumiałem więc spytam jeśli jest to wiadome: Czy ta gra pójdzie na słabszych sprzętach czy trzeba będzie mieć komputer z NASA żeby poszło?
Hassan',

Cytat

A renderują w 2D, bo wtedy gra pójdzie na słabszych maszynach.


Tyle, że to jest regres i krok w tył. Unity, w którym pracują, jest dość low-spec tak czy inaczej i daje radę renderować ładne, full-3d środowiska, która da się odpalić nawet w przeglądarce (była taka steampunkowa strategia turowa, tylko nie pamiętam teraz tytułu, właśnie na Unity). A wycisnąć z niego dużo też można, co widać na przykładzie nowego Neverwinter.

Tutaj będą musieli edytować każdą dwuwymiarową warstwę osobno, chcąc uzyskać inne efekty świetlne, etc., - w silniku renderowanym przy pomocy 3d zmiana opiera się na zmienieniu kilku wartości - silnik załatwia takie rzeczy jak raycasting i efekty cząsteczkowe już sam.
Lavo,
Troszkę dziwnie wygląda animacja postaci.
No i cienie się nie ruszają przy zmianie pory dnia (powinien być inny kąt nachylenia cieni).
Poza tym miodzio.

A renderują w 2D, bo wtedy gra pójdzie na słabszych maszynach.
Gość_ttee*,
Yeah! Wyglada przecudownie ! i pomyslec, ze torment bedzie na tym samym silniku. Miód! W konu od dragon age 1 bedzie cos dobrego! Oby pozniej wiecej gier na tym silniku.
Ranger Krzyś,
W wielkim skrócie, tak wyglądała reakcja Ranger gdy po raz pierwszy zobaczył powyższe wideo:


SPOILER


Charon,
Dla mnie przeróbka całkiem spoko. Trzeba by nieco poprawić postacie , ale reszta mogłaby zostać jak jest
Lionel,
To dobrze. Skoro już tak wracają do korzeni, to mam nadzieję, że będą znów malowane portrety postaci, a nie jakieś facjaty 3D.
porfirion,
@Withord - a może coś takiego?

(zaznaczam, że przeróbka nie moja)


Withord,
Baldur's Gate 3 - pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy.
Sosna,
Podoba mi się, bardzo mi się podoba, szczegóły typu kontakt stóp z nawierzchnią nie zwróciły specjalnie mojej uwagi, jako całość "Projekt" przedstawia się bardzo obiecująco.
Frey,
Lionel wydaje mi się, że będzie można tworzyć postać od początku. W końcu chcą wrócić do korzeni.
Hassan też to zauważyłem, że stopu źle wyglądają i faktycznie może łatwiej byłoby to w 3D zrobić, ale faktycznie wygląda to jak za starych dobrych bladurów Co mnie cieszy
Hassan',
Trochę bez sensu jest to, że nie renderują tego w 3D, tylko raczej przerzucają to jako dwuwymiarową bitmapę. Widać to szczególnie w walk cycle postaci - nie ma tej głębi na ziemi, która byłaby gdyby lokacja byłaby przetwarzana w trzech wymiarach - i przez to stopy postaci delikatnie zapadają się w mapę.

No i mam nadzieję, że stockowe dźwięki dołożyli tam tylko na potrzeby tej prezentacji, bo jeśli tak miałoby to brzmieć w grze, to e-e.

Poza tym, Eternity wygląda super - nowocześnie, ale przy zachowaniu tego klasycznego feela.
Lionel,
Tak się właśnie zastanawiam, czy było wspomniane czy będzie można tworzyć postać od początku, czy też będzie ona narzucona?
Wiktul,

Choć zbiórka na Kickstarterze zakończyła się kilka miesięcy temu, twórcy "Projektu" wciąż uaktualniają informacje o grze. Tym razem dyrektor całego przedsięwzięcia, Josh Sawyer, ponownie rozbudza zainteresowanie sponsorów oraz przyszłych nabywców prezentując animacje środowiskowe, a także wszelkie możliwe rendery-bajery, które wyczarowali jego nadworni graficy.

project eternity, josh sawyer, obsidian

Josh Sawyer swój przydługi wstęp rozpoczyna od gratulacji dla ekipy "Tormenta 2" za osiągniecie wielkiego sukcesu, jakim było przebicie poprzedniego rekordzisty na Kickstarterze – czyli "Projektu". Dalej przygotowuje nas na urwanie głowy efektami środowiskowymi, falującą, krystalicznie czystą wodą (mineralną), dynamicznymi światłami, trawą, listkami, ptaszkami, kamieniami i w ogóle wszystkim. Ach – och. Project director mówi otwarcie, że celem jego ekipy było dorównanie stylowi i jakości grafiki znanej z serii "Icewind Dale". Patrzcie zatem i cieszcie swe oczy. A potem powiedzcie, czy faktycznie jest czym się zachwycać.

Wczytywanie...