Gość_Pawulon*
#1
Witam,
Zaczynam przygodę z Neverwinter (tak na poważnie, bo kiedyś już nieśmiało podchodziłem), stąd pytanie to wyjadaczy, jaką postać wybrać na początek? Mam kilka typów i chiałbym poznać waszą opinie o nich:
1. Wojownik/krasnolud lub człowiek- z tego co już trochę poczytałem to wybór spokojnej, bezproblemowej i nieskomplikowanej rozgrywki. Plus takiej postaci jest też taki, że może władać każdą bronią i nosić pancerze. Przyznam, że jestem miłośniekim "zbrojenia" i fajnego wyglądu postaci;)
2. Kapłan/elf lub człowiek- połączenie magi i walki ("zbrojenia" )co jest bardzo kuszące. Zawsze takie połączenie mi się podobało. Potrzebował bym tylko opini i ewentualnych porad jak się gra taką postacią. Bardziej może chodziłoby o walkę z domieszką magi niż samą magię. Stąd też zastanawiam się jakimi brońmi i pancerzami może posługiwać się kaplan i czy to nie wpłynie na zdolność rzucania czarów?
Jeszcze jedno. W klasie kaplana można wybrać dwie "specjalizacje" (nie pamiętam jak dokładnie się to nazywało)scieżki, które dookreślają kapłana. Możecie coś o nich powiedzieć? jak się sprawdzają poszczególne z nich?
To było by chyba na tyle jęsli chodzi o postać. Mam jeszcze kilka pytań odnośnie samej rozgrywki.
a) czy można uszkodzić zawartośc zamknietej skrzyni rozwalając ją zamiast otwierać?
b) może ktoś wytłumaczy mi kwestię dodawani drugiej profesji? np będąc wojownikiem 10 poziomu mogę dobrać kapłana? co potem awansowanie wojownika będzie już nie możliwe? czy jego klasa będzie tak dlugo zablokowana, aż nie osiągne tego samego poziomu drugiej? czy będzie mozna rozwijac zarównwno jedną jaki druga?
Za wszelkie info, porady, wskazówki odpowiedzie będę wdzięczny. Pozdrawiam
Zaczynam przygodę z Neverwinter (tak na poważnie, bo kiedyś już nieśmiało podchodziłem), stąd pytanie to wyjadaczy, jaką postać wybrać na początek? Mam kilka typów i chiałbym poznać waszą opinie o nich:
1. Wojownik/krasnolud lub człowiek- z tego co już trochę poczytałem to wybór spokojnej, bezproblemowej i nieskomplikowanej rozgrywki. Plus takiej postaci jest też taki, że może władać każdą bronią i nosić pancerze. Przyznam, że jestem miłośniekim "zbrojenia" i fajnego wyglądu postaci;)
2. Kapłan/elf lub człowiek- połączenie magi i walki ("zbrojenia" )co jest bardzo kuszące. Zawsze takie połączenie mi się podobało. Potrzebował bym tylko opini i ewentualnych porad jak się gra taką postacią. Bardziej może chodziłoby o walkę z domieszką magi niż samą magię. Stąd też zastanawiam się jakimi brońmi i pancerzami może posługiwać się kaplan i czy to nie wpłynie na zdolność rzucania czarów?
Jeszcze jedno. W klasie kaplana można wybrać dwie "specjalizacje" (nie pamiętam jak dokładnie się to nazywało)scieżki, które dookreślają kapłana. Możecie coś o nich powiedzieć? jak się sprawdzają poszczególne z nich?
To było by chyba na tyle jęsli chodzi o postać. Mam jeszcze kilka pytań odnośnie samej rozgrywki.
a) czy można uszkodzić zawartośc zamknietej skrzyni rozwalając ją zamiast otwierać?
b) może ktoś wytłumaczy mi kwestię dodawani drugiej profesji? np będąc wojownikiem 10 poziomu mogę dobrać kapłana? co potem awansowanie wojownika będzie już nie możliwe? czy jego klasa będzie tak dlugo zablokowana, aż nie osiągne tego samego poziomu drugiej? czy będzie mozna rozwijac zarównwno jedną jaki druga?
Za wszelkie info, porady, wskazówki odpowiedzie będę wdzięczny. Pozdrawiam