IMO gra jest świetna. Jak na cRPG ma niezwykle rozwiniętą mechanikę (opartą w końcu na systemie DnD, który jest znany i ceniony). Grafiki i dźwięku czepiać się nie będę, bo nie przywykłem zwracać na nie większej uwagi. Jak dla mnie taka gra mogłaby nie mieć grafiki ani dźwięku tylko sam tekst, a i tak bym w nią grał

Irytuje mnie nieco system walki, i nie chodzi tu o to, że nie ma elementów zręcznościowych, a same taktyczne. Przeciwnie - tego typu walka jakoś bardziej przypadła mi do gustu. Tyle że ciężko jest sterować członkami drużyny - ustawianie im skryptów jest mało konstruktywne (moim Jedi'om (a właściwie Jedi'kom

) ustawiłem ten skrypt z używaniem mocy, ale jeśli chodzi o resztę załogi, to mają oni skrypt domyślny, bo granatami i broniami robota wolę zarządzać sam). Zdecydowanie wolałbym widok od góry. Każdą postać można by zaznaczyć myszą i wydać polecenia, z tym że panele z poleceniami dla każdej postaci byłyby ciągle widoczne, i możnaby w nich uwzględniać także ruch. Widok byłby złożony z trzech kół będących polami widzenia każdego z członków drużyny (a promień każdego byłby zależny od wartości spostrzegawczości danej postaci), wyszarzałego pola, które oznacza teren odkryty, ale w tym momencie nie widziany, oraz czarnych, tajemniczych plam. To taki mały koncert życzeń

Ale ogólnie gra i tak jest super. Bez mrugnięcia okiem 10/10. Albo nawet 11/10.
Aha, szkoda że główny bohater nie ma nagranych kwestii dialogowych. Jakoś milej by mi się grało, gdybym mógł usłyszeć jego głos