posiadlosc

[NWN:HotU] Witam Witam Witam!!!!

Właśnie skończyłem (przeszedłem) Neverwinter Nights, NWN SoU i oczywiście HotU... GRA JEST WSPANIAŁA!!!! Ale jest jeden problem... skończyła się Czy i kiedy wychodzi jakiś dodatek????
na razie wiadomo tylko o nwn2
NWN2 ?! WOW no to looz... a skoro jeszcze go nie ma to własnie podbijam postać na jakims dodatku a mam pytanie czy w NWN PRZEZ SIEĆ da sie grac postacia z kompa i czy jest cos takiego jak skanowanie czy nie podbilo sie jej na kodach????
w instrukcji napisane jest ze sa pewne serwy na ktore mozna wskakiwac z postacia z kompa/// pytalem sie o te podbite na kodach postacie bo sam mam wojownika na ponad 20 poziomie i widze teraz ze jest on lekkim niewypałem chcialem sobie zrobic ( z kodami) nowego wojownia 20 poziomu zeby byl on "zajebisty i wogole" wiesz o co chodzi
Hmm czemu niekt mi nie powiedzieł że Maugrim tez tam bedzie ale drużyna w której vbyłsprawiła mi nie mały kłopot .A czy HoU jest zajebidstte tyo ja niewiem przeżucam sie na BG2 jest o wiele lepsze
łatwiej zrobić sobie postać na wysokim poziomie bez kodów tylko na modach..
np. hala zaawansownego treningu pozwala wyciągnąć 20 poziom i jest jeszcze taki mod pozwalający osiągnąć 40 poziom
To pay the price of being hell bound...
Nasher-Aniele gdzie mozan zdobyć taki modół jak on sie nazywa

Maugrim-Ech NMasher ale ty jesteś banalny tak isę kobiecie podlizywać
Odwieczna walka dobra i zła
ja mówie o tym co moze rozciągnąć poziom do 40 a hale daja możliwosć tylko do 20
Odwieczna walka dobra i zła
← Neverwinter Nights
Wczytywanie...