"Project Etenity", o którym pisaliśmy tutaj, zebrał w niecałe 24 godziny wymaganą przez twórców kwotę do rozpoczęcia realizacji produkcji. Teraz Obsidian przedstawił swoje przyszłe cele, dotyczące gry, jeśli zbiorą odpowiednią ilość pieniędzy.
Jeśli dostaną przynajmniej 1,4 miliona dolarów, możemy liczyć na nową klasę, rasę i towarzysza. Przy kwocie 1,6 miliona dolarów gra doczeka się wersji na Maki oraz nowego istotnego wątku fabularnego z zadaniami, lokacjami, wyjątkowymi przedmiotami i NPC-ami. 1,8 milionów dolarów oznacza kolejnego towarzysza, klasę i rasę, a przy 2 milionach gracz dostanie do dyspozycji własny dom, gdzie będzie mogła odpoczywać jego drużyna oraz będzie mógł przechowywać swój ekwipunek. 2,2 miliony dolarów to przede wszystkim nowa frakcja, region (w którym znajdziemy nowe misje, NPC-ów i unikalne przedmioty) oraz wsparcie dla Linuksa.
Jak widać, twórcy w zamian za większą kwotę chcą dać graczowi nowe atrakcje i dodatkowe godziny rozgrywki. Moim zdaniem to dobry pomysł, chociaż martwię się, czy nie opóźni to daty premiery wyznaczonej na kwiecień 2014 roku. Zastanawiam się także, co jeśli czas przeznaczania pieniędzy na "Project Eternity" jeszcze nie minie, a zebrana kwota przekroczy te 2,2 miliony dolarów. Czy Obsidian wymyśli kolejne nowe atrakcje?
Przypomnę, że pieniądze na "Project Eternity" można przeznaczać na Kickstarterze pod tym linkiem. Do końca zbiórki zostało jeszcze 31 dni, a zebrano około 1,26 milionów dolarów.