droga_szamana_5

[TESIII] Bóstwa

Pytanko male, czy komus sie udalo odnalezc inne "bostwa" poza Viveckiem i Dagoth Urem? Niby jest tam napisane, ze utrzymuja ta bariere, ale gdzie? To tak z ciekawosci pytam.Pytam oczywiscie o ta dwojke co z Viveckiem tworza trojce :lol: Nie pamietam ich imion,sorki :oops:
I powiadam Wam raz jeszcze: nie budzcie żadnego z nich,
jesli nie umielibyscie wygnać go z powrotem, bowiem on
zas może wezwać cos przeciw wam, a wtedy wasze
najpotężniejsze sposoby na nic się nie zdadzą
.
Odpowiedz
Ja widzalem wszystkich troje liczac Vivecka:)
P.S A ich imiona to Almalexia i Sotha Sil 8)
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
w pierwszym dodatku poznajesz almalexie
all this time wishing our voices could be heard,now we finally have a voice and no one says a fucking word.
so let's scream as loud as we can and make it break, and let nothing stand in our fucking way
Odpowiedz
I nie tylko jeszcze kilka tych bożków sie pozna w końcu można dla nich wykonywać zadania za które sowicie wynagradzają 8)
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
Ale gdzie kiedy? W podstawce?
I powiadam Wam raz jeszcze: nie budzcie żadnego z nich,
jesli nie umielibyscie wygnać go z powrotem, bowiem on
zas może wezwać cos przeciw wam, a wtedy wasze
najpotężniejsze sposoby na nic się nie zdadzą
.
Odpowiedz
Ano w podstawce

Oto list tych boszków:
-Azura
-Mehrunes Dagon
-Sheogorath
-Malacath
-Molag Bal

Nagrody jakie dostajemy od nich są lekko mówiąc zajebiste
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
Olo!!!!! :evil: Tych znalazlem chodzilo mi o te dwa bostwa:Almalexia i Sotha Sil.
I powiadam Wam raz jeszcze: nie budzcie żadnego z nich,
jesli nie umielibyscie wygnać go z powrotem, bowiem on
zas może wezwać cos przeciw wam, a wtedy wasze
najpotężniejsze sposoby na nic się nie zdadzą
.
Odpowiedz
Oj SORKI
A tamtych bogów co wymieniłeś nieda się spotkać bez dodatku a szkoda
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
Hmm, jaki jest Sotha Sil? Nigdy go nie widziałam i nie zobacze, bo mam kłopoty ze skryptem w dwemerowych ruinach - mianowicie nie moge zdetonować ładunku...
Sotha interesuje mnie najbardziej spośród całej trójki... A tylko z książek wiem jaki jest. Więc jaki jest naprawdę?
*

*
So Deunan wears a Prada and Briareos does a John Woo... Shirow save us...!
Odpowiedz
Hm?? Jednym słowem określając : Martwy :lol: Almalexia zabiła go nie dajac nam szansy na rozmowe, wredne babsko :evil: :wink: A tak na poważnie to jest raczej pół człowiekiem pół maszyną wszędzie sterczały mu kable, blee
I powiadam Wam raz jeszcze: nie budzcie żadnego z nich,
jesli nie umielibyscie wygnać go z powrotem, bowiem on
zas może wezwać cos przeciw wam, a wtedy wasze
najpotężniejsze sposoby na nic się nie zdadzą
.
Odpowiedz
Hmm, szkoda, bo wydawał mi się bardzo interesujący... Trudno. Rzeczywiście, jedynym oszalałym bóstwem z całej trójki jest tylko Almalexia... Wcześniej przez jakiś czas tak myślałam o Viveku. Ale czy oni tak naprawdę zabili? Mnie? Nerewara? Mimo iż czytałam księgi, rozmawiałam z bogami, przeszłam próby, zawsze to pozostanie dla mnie sprawą niejasną... Jeśli Almalexia posuwa się do zabicia Sotha Sila, jak to świadczy o tej prawdzie?A może ona sama już nie wie co nią jest? Gdyby nie jej Dłonie, dowiedziałabym się szybko XD
Hehe, dziwna jestem, nie? Chyba jedyna osoba, która lubi, a nawet chce znać spoilery
*

*
So Deunan wears a Prada and Briareos does a John Woo... Shirow save us...!
Odpowiedz
Cicho Aldaron nie wszyscy chca wiedziec jak sie kończy Tribunal.........Almalexia zabila tego goscia bo chciala miec (chyba) wieksza wladze........
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
Raczej nie mogła się pogodzić z utratą mocy, a tym samym straty uwielbienia u swoich wiernych. Zwariowała biedula, bo miała za duże wyobrażenie o sobie. Trzeba wiecej pokory. Tak na marginesie to Trojca wcale nie była bogami, tylko ludzmi poiadającymi moce prawie równe boskim i od tej mocy im sie w głowach poprzewracało. :lol: Skąd ja to znam?? :?
I powiadam Wam raz jeszcze: nie budzcie żadnego z nich,
jesli nie umielibyscie wygnać go z powrotem, bowiem on
zas może wezwać cos przeciw wam, a wtedy wasze
najpotężniejsze sposoby na nic się nie zdadzą
.
Odpowiedz
e a co masz na mysli.............nom z tym Tribunalem masz racje to nie bogowie tylko ludzie z mocami podobnymi do boskich......
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
← The Elder Scrolls

Bóstwa - Odpowiedź

Wczytywanie...