W pewnym momencie każdy grający w "Diablo III" uświadamiał sobie, że grze czegoś brakuje. Czegoś, co by sprawiało, że nawet po osiągnięciu 60 poziomu doświadczenia nadal z chęcią wracałoby się do Sanktuarium. Zgodzili się z tym nawet sami twórcy, o czym informowaliśmy Was jakiś czas temu. Obiecali oni wtedy, że będą szukać rozwiązania tego problemu. Dzisiejsza premiera łatki oznaczonej numerami 1.0.4 faktycznie zapala promyk nadziei na to, że do najnowszej produkcji studia Blizzard jeszcze trochę czasu będzie się wracać.
Pełną listę zmian wraz z premierą patcha 1.0.4 znajdziecie pod tym adresem. Jedną z ważniejszych zmian jest wprowadzenie poziomów mistrzowskich. Będzie ich w sumie 100, a awans na każdy kolejny poziom będzie nagradzać graczy zwiększeniem podstawowych statystyk oraz 3% premią do znajdowania przedmiotów magicznych i złota (w sumie będzie można zdobyć 300%). Dodatkowo co 10 poziomów mistrzowskich portret kierowanej postaci będzie ulegał pewnym zmianom, co zresztą można zobaczyć w rozszerzeniu tego newsa.
Według obietnic twórców wskoczenie na pierwszy poziom mistrzowski powinno zająć tyle czasu, co awans z 59 na 60 poziom doświadczenia. Zaś na zdobycie wszystkich poziomów mistrzowskich najprawdopodobniej będzie trzeba poświęcić tyle czasu, ile potrzeba było na zdobycie 99 levela w "Diablo II".
Póki co najbardziej oczekiwaną zmianą najprawdopodobniej jest wprowadzenie trybu PvP do gry. Pojawi się on jednak dopiero wraz z premierą łatki 1.1.