Książę służebny
Ilość postów: 4
Klasa: Drow
Też grałem dawno temu. Weź orków, na pewno nie zaszkodzi a z tego co pamiętam to były kilka ciężkich momentów z nimi.
Opiekun Dębu
Ilość postów: 19
Klasa: Druid
Orkowe pojawiają się praktycznie tylko w pierwszym rozdziale, w/g mnie najlepsi wrogowie to (kolejność losowa): nieumarli, trole i od nich warto zacząć wybierać wrogów (pojawiają się praktycznie w każdym rozdziale), później można ewentualnie wybrać coś z pakietu przybysze/youan-ti/smoki, chociaż bonusy będą już raczej słabe, najważniejsi są pierwsi dwaj-trzej wrogowie i trzeba wybrać ich ostrożnie.
Gość_Hubertus*
Ja podam kolejnność wyboru po prostu tak ja brałem chociaż to tak jak wiele innych żeczy w tej grze to kwestia gustu. No więc tak
1. Zmiennokształtni/Spotykamy ich nawet niemało w rozdziale 1, są nimi np: szczurołaki i Borsukołaki a w prologu też jest jeden sobowtórak i póżniej też się zdarzają.
2.Driderzy/na dugiego wroga troche za wcześnie wiem, ale według mnie warto poczekać bo są dosyć irytujący a w podmroku napotykamy ich optymalną ilośc.
3.Yan-ti/bo łowca powinien awansować w odpowiednim momencie i ogólnie warto.
A Najwiękrzym plusem tego całego układu jest to że postać bedzie klimatyczna bo wszyscy jego wrogowie są w jakiś sposób mieszańcami.
Mnie to nawet zainspirowało do napisania mu własnej biografi.Pozdrawiam.
Templariusz
Ilość postów: 550
Klasa: Mroczny Rycerz
Skoro juz o nim mowa ( bo nie chce zakladac nowego tematu) To łowca moze dac dwie kropeczki w ł€k. A wojownik moze 3 czy tez tylko 2??
Adept Dzikiej Magii
Ilość postów: 811
Klasa: Czarownik
Łowca może dać 2 punkty w łuk, ale gdy doda 4 poziomy wojownika to będzie mógł dać 3 punkt w łuki.