Ilość postów: 17
Jeżeli to przypomina Dragon Age 2 to nie ma prawa być dobrą grą. :-)
Licz
Ilość postów: 2868
Klasa: Nekromanta
Przyznam, że nie tego się spodziewałem, ale to jednak gra MMO, więc dynamiczna walka to element wręcz podstawowy. Mimo to ten gameplay uważam za udany, pokazał że Neverwinter może mieć całkiem spory potencjał.
Złotousty
Ilość postów: 9877
Klasa: Bard
Zdanie wyrwane z kontekstu! Przedtem był powód, czemu uważam, iż może to być dobra gra dodając "chociaż" i wtedy napisałem o DA2.
Matuzalem
Ilość postów: 9483
Klasa: Wampir
Fajnie wygląda. Nie omieszkam spróbować.
Prawy wojownik
Ilość postów: 75
Klasa: Rycerz
Pod względem walki Dragon Age 2 było całkiem niezłe, o ile pominąć te cholerne fale wrogów wyskakujące znikąd. Walka w Neverwinter mi się strasznie podoba, obawiałem się że wymyślą coś z turowością, lecz na szczęście pozostali na czasie rzeczywistym. Ciesze się że walka jest dynamiczna. Wreszcie będę miał frajdę z grania magiem. Jednym z plusów tego rodzaju walki jest aktywność postaci czarujących. Nareszcie moja postać nie będzie bezmyślnie stała w miejscy i nawalała jednym zaklęciem(czytać Fireball), tylko będzie latała po polu bitwy i ciskała wszystkim co ma. Trzeba przyznać iż Dragon Age 2 zrobiło świetną robotę z "ożywieniem maga", szkoda tylko że słabo rozplanowali walki i skopali grę w całej reszcie elementów. Btw. chyba Neverwinter bedzie w "mieszanym" systemie. Diablęcia(wersja z gry[są 2 rodzaje Diablęć]) pochodzą z 4 edycji, a reszta ras (elfy, niziołki, krasnale) i klas z 3.5 (chyba nawet z 2.5) (w 4 edycji elfy zastąpiono Eladrin czy jak im tam, niziołki gnomami i dodano całą masę nowych ras i klas).