posiadlosc

[NWN1] [Pomoc] Zegar słoneczny i Grota Stwórców

Utkwiłam w misji, w której jestem przed Grotą Stwórców i otrzymałam od jakiejś lady ziarna jakiegoś drzewa i mam to zasadzić w przeszłości. Kamień, który również otrzymałam, mam nakierować na zegar słoneczny, który nie wiem gdzie się znajduje.
Z tego co się orientuję jest to dokładnie wyjaśnione w solucji Też miałem z tym problem szczególnie, z tymi proszkami co się je wrzuca do kadzielnicy Aby uzyskać odpowiedni kolor czy coś w tym rodzaju . Ale trochę pokombinowałem i wyszło. Zagadka dźwięku jest w zasadzie prosta lecisz za tym "czymś" latającym i walisz w gongi w takiej samej kolejności, a z tymi pojemnikami z wodą i kamykami to też były problemy niestety nie pamiętam jak to zrobiłem
No niby tak, ale jak ja chodzę za tym duszkiem i walę ( ) ) w te same gongi co on, to przy 5 gongu pojawia mi się tekst w stylu "zagrano niewłaściwą nutkę i wszystkie gongi powróciły do stanu wyjściowego". Wie ktoś co na to poradzić?

Pozostałe dwie zagadki już wykonałem... I czy z tym duszkiem to należy porozmawiać w przeszłości czy też nie? Bo ja z nim nie gadałem tylko popatrzyłem sobie jak uderza w te gongi...
Nie trzeba nigdy z nim rozmawiać.
Odnośnie tego zegara, to przecież zaznaczone jest na mapie miejsce, gdzie się znajduje.


Tonari no Totoro!
"Skieruj swe kroki do Ruin leżących w południowo-wschodnim rogu Fortu Ilkard. Następnie znajdź wejście do Ruin Rasy Stwórców. Spenetruj okolice, powinieneś znaleźć Amulet Tłumaczenia oraz Notkę Podróżnika. Przejdź przez większą komnatę, likwidując przy tym przeciwników. Na wprost jest przejście do Ogrodu - udaj się tam. Porozmawiaj z Szafirą, a zleci Ci zadanie. Weź od niej nasiona, Zasady Podróży w Czasie oraz kryształ Czasu i wróć do labiryntu. Idź do północno-zachodniej komnaty i przy pomocy Kryształu czasu teleportuj się w przeszłość. Spenetruj całe ruiny, walcząc z tabunami wojowników. W jednej ze skrzyń powinieneś znaleźć pergamin - jest ważny, zachowaj go. Porozmawiaj z trójką niewolników (są w różnych komnatach) na temat golemów oraz z ich przywódcą, Lokarem (użyj Amuletu Tłumaczenia, powinien wręczyć Ci pierścień). Teraz pędź do ogrodu i zasadź nasiona. Sprawa załatwiona. Wracaj do przyszłości (teraźniejszości? Zresztą, jaka to różnica?) i porozmawiaj z Szafirą o nagrodzie. Kolejne zadanie zaliczone.

Idź do południowo-wschodniej komnaty Ruin Rasy Stwórców (w teraźniejszości). Ze środkowej studzienki wyciągnij kolorowe kamienie. Pozostałe studnie ustaw na wybrane kolory, a do fontann wrzuć kamyki w odpowiednich barwach. Teraz odszukaj i usiecz Bodaka, weź jego ząb oraz butelkę, z której uwolnisz ducha. Naśladuj jego działania. Zlokalizuj komnatę z kotłem i wsyp do niego proszki leżące na stoliku nieopodal. Kolejność następująca: czerwony z żółtym, niebieski z czerwonym oraz niebieski z żółtym. W pomieszczeniu położonym centralnie w południowej części lokacji zabij bossa i zwiń Słowo Mocy."

Część poradnika z czasopisma "Click!"

To chyba powinno rozjaśnić nawet najbardziej zaciemnione mózgi !

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Dodam tylko: czy zauważyliście, że zegar słoneczny jest rownież w "Studni.." za budynkiem? Próbowałem na nim przenieść się w przeszłość ale kicha. Po co w ogóle go tam umieszczono?
I powiadam Wam raz jeszcze: nie budzcie żadnego z nich,
jesli nie umielibyscie wygnać go z powrotem, bowiem on
zas może wezwać cos przeciw wam, a wtedy wasze
najpotężniejsze sposoby na nic się nie zdadzą
.
Niezła pomysłowość, żeby wpaść na to, aby spróbować użyć tego Kamienia na zegarze w Studni . Sam bym na to nigdy nie wpadł. Tylko szkoda, że autorzy nie chcieli wynagrodzić takiej pomysłowości . Mogliby zrobić mały obszar tego miejsca w przeszłości. Taki mały sekrecik .

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
← Neverwinter Nights
Wczytywanie...