Utkwiłam w misji, w której jestem przed Grotą Stwórców i otrzymałam od jakiejś lady ziarna jakiegoś drzewa i mam to zasadzić w przeszłości. Kamień, który również otrzymałam, mam nakierować na zegar słoneczny, który nie wiem gdzie się znajduje.
[NWN1] [Pomoc] Zegar słoneczny i Grota Stwórców
Gość_scatio*
#2
Z tego co się orientuję jest to dokładnie wyjaśnione w solucji Też miałem z tym problem szczególnie, z tymi proszkami co się je wrzuca do kadzielnicy Aby uzyskać odpowiedni kolor czy coś w tym rodzaju . Ale trochę pokombinowałem i wyszło. Zagadka dźwięku jest w zasadzie prosta lecisz za tym "czymś" latającym i walisz w gongi w takiej samej kolejności, a z tymi pojemnikami z wodą i kamykami to też były problemy niestety nie pamiętam jak to zrobiłem
No niby tak, ale jak ja chodzę za tym duszkiem i walę ( ) ) w te same gongi co on, to przy 5 gongu pojawia mi się tekst w stylu "zagrano niewłaściwą nutkę i wszystkie gongi powróciły do stanu wyjściowego". Wie ktoś co na to poradzić?
Pozostałe dwie zagadki już wykonałem... I czy z tym duszkiem to należy porozmawiać w przeszłości czy też nie? Bo ja z nim nie gadałem tylko popatrzyłem sobie jak uderza w te gongi...
Pozostałe dwie zagadki już wykonałem... I czy z tym duszkiem to należy porozmawiać w przeszłości czy też nie? Bo ja z nim nie gadałem tylko popatrzyłem sobie jak uderza w te gongi...
"Skieruj swe kroki do Ruin leżących w południowo-wschodnim rogu Fortu Ilkard. Następnie znajdź wejście do Ruin Rasy Stwórców. Spenetruj okolice, powinieneś znaleźć Amulet Tłumaczenia oraz Notkę Podróżnika. Przejdź przez większą komnatę, likwidując przy tym przeciwników. Na wprost jest przejście do Ogrodu - udaj się tam. Porozmawiaj z Szafirą, a zleci Ci zadanie. Weź od niej nasiona, Zasady Podróży w Czasie oraz kryształ Czasu i wróć do labiryntu. Idź do północno-zachodniej komnaty i przy pomocy Kryształu czasu teleportuj się w przeszłość. Spenetruj całe ruiny, walcząc z tabunami wojowników. W jednej ze skrzyń powinieneś znaleźć pergamin - jest ważny, zachowaj go. Porozmawiaj z trójką niewolników (są w różnych komnatach) na temat golemów oraz z ich przywódcą, Lokarem (użyj Amuletu Tłumaczenia, powinien wręczyć Ci pierścień). Teraz pędź do ogrodu i zasadź nasiona. Sprawa załatwiona. Wracaj do przyszłości (teraźniejszości? Zresztą, jaka to różnica?) i porozmawiaj z Szafirą o nagrodzie. Kolejne zadanie zaliczone.
Idź do południowo-wschodniej komnaty Ruin Rasy Stwórców (w teraźniejszości). Ze środkowej studzienki wyciągnij kolorowe kamienie. Pozostałe studnie ustaw na wybrane kolory, a do fontann wrzuć kamyki w odpowiednich barwach. Teraz odszukaj i usiecz Bodaka, weź jego ząb oraz butelkę, z której uwolnisz ducha. Naśladuj jego działania. Zlokalizuj komnatę z kotłem i wsyp do niego proszki leżące na stoliku nieopodal. Kolejność następująca: czerwony z żółtym, niebieski z czerwonym oraz niebieski z żółtym. W pomieszczeniu położonym centralnie w południowej części lokacji zabij bossa i zwiń Słowo Mocy."
Część poradnika z czasopisma "Click!"
To chyba powinno rozjaśnić nawet najbardziej zaciemnione mózgi !
Idź do południowo-wschodniej komnaty Ruin Rasy Stwórców (w teraźniejszości). Ze środkowej studzienki wyciągnij kolorowe kamienie. Pozostałe studnie ustaw na wybrane kolory, a do fontann wrzuć kamyki w odpowiednich barwach. Teraz odszukaj i usiecz Bodaka, weź jego ząb oraz butelkę, z której uwolnisz ducha. Naśladuj jego działania. Zlokalizuj komnatę z kotłem i wsyp do niego proszki leżące na stoliku nieopodal. Kolejność następująca: czerwony z żółtym, niebieski z czerwonym oraz niebieski z żółtym. W pomieszczeniu położonym centralnie w południowej części lokacji zabij bossa i zwiń Słowo Mocy."
Część poradnika z czasopisma "Click!"
To chyba powinno rozjaśnić nawet najbardziej zaciemnione mózgi !