Manfret

Witam!

Z racji że nastąpił dziś lekki wysyp tematów, gdzie użytkownicy opisują siebie ja także postanowiłem coś takiego uczynić. A więc do roboty.

Imię: Mariusz
Skąd: Olsztyn ( W-M )
Wiek: 20 lat
Zainteresowania: Sport, gry komputerowe, modelarstwo. Z muzyki lubię dobry, ostry rock i metal: AC/DC, Motorhead, GnR.... Interesuje się II Wojną Światową. Ogólnie jestem osobą której nic się nie chce i najlepiej byłoby gdybym miał święty spokój.
Studiuję obecnie na II roku Prawa na wydziale PiA w Olsztynie.
Odpowiedz
Jaki sport, od kiedy, dlaczego, po co, jak często, jak mocno i w ogóle wszystko
Odpowiedz
Piłka Nożna - w młodości chodziłem do szkółki Stomilu
Koszykówka - w gimnazjum trenowałem w olsztyńskim klubie Trójeczka ( obecnie Inter Parts Olsztyn ), bardziej dla zabicia czasu choć wiele się nauczyłem z gry
Siatkówka - to bardziej szkoła i podwórko dla przyjemności.
Po co? Jak wszystko dla przyjemności ale też by poprawić kondycję fizyczną, umiejętności, dla wspólnej gry z kolegami. Do tego siłownia od czasu do czasu, by spalać by nie wstydzić się pokazać na plaży latem
Odpowiedz
3 ulubione książki, dwie ulubione potrawy w stałym stanie skupienia, jeden ulubiony trunek lub jego gatunek.
Odpowiedz
Nie uważasz, że studiowanie prawa trochę kontrastuje z lenistwem? Jak sobie z tym radzisz?
Odpowiedz
@Wiktul: 'Krzyżacy', 'D-Day czyli lądowanie w Normandii' i seria z Detektywem Monkiem. Dodatkowo wszystkie wojenno-dokumentalne np.: 'Berlin 1945'. Potrawy to bywa różnie. Najbardziej sałaktka z gyrosa i sernik wiedeński przygotowane przez moją mamę. A ulubiony trunek?? Uzależnienie od coli a napój alkoholowy to zwykła wódka ( smakuje mi ).