szczury_wroclawia_szpital

Odpowiedz
  • 1 strona

[The Elder Scrolls V: Skyrim] [Gameplay] „Skyrim” - zające, niedźwiedzie i smoki

Tokar

Marszałek Wojny
10880 Kosmiczny Marines
Napisano: 22 października 2011, 22:02 · #1
0

Czas na coś z zupełnie innej beczki, aby nie było później plotek, że tak strasznie kochamy chłopców z Blizzard Entertainment i piszemy tylko o nich.

The Elder Scrolls V: SkyrimThe Elder Scrolls V: SkyrimThe Elder Scrolls V: Skyrim

Zatem teraz „małe co nieco” dla czytelników, którzy nie ekscytują się kolejną reinkarnacją Pana Grozy i na myśl o słodziutkiej Pandarii dostają irytującej, swędzącej wysypki. Bethesda postanowiła przebić się przez specyficzną blokadę informacyjną, jaką zgotował nam BlizzCon i przyszykowała dla graczy zupełnie świeżutkie fragmenty prosto z ich najnowszego dziecka – „Skyrim”. Generalnie nie powinno to nikogo dziwić, gdyż Nordowie to żelazny lud, któremu nie straszne są arktyczne niże, Zamiecie i tego typu zjawiska pogodowe.

The Elder Scrolls V: SkyrimThe Elder Scrolls V: SkyrimThe Elder Scrolls V: Skyrim

Nowy materiał ponownie skupia się na akcji i walce, więc nie mogło zabraknąć masowej eksterminacji smoków przy pomocy łuku, przemieniania lokalnego tałatajstwa w bloki lodu (demonstracja nowego „smoczego okrzyku”) czy efektownego ukatrupiania panteonu mitologicznych stworów (w dzisiejszym odcinku - Trolle oraz Spriggany). Szczęśliwe, obok kolejnych krwawych igrzysk na cześć bogów chaosu, znalazło się również miejsce dla bardziej sielankowych fragmentów. Mamy polowanie na zająca, starożytne ściany zawierające bezcenną wiedzę o języku smoków, demonstrację różnorodnego środowiska prowincji Skyrim oraz creme de la creme, prawdziwy cud, czyli wskrzeszenie drobiu. Łał…

The Elder Scrolls V: SkyrimThe Elder Scrolls V: SkyrimThe Elder Scrolls V: Skyrim

Konkludując, można to obejrzeć bez odruchu wymiotnego spowodowanego przeżuwaniem przeterminowanego kotleta mielonego. Nie zwracajcie tylko uwagi na komentarze redaktorów Gamespotu, którzy z uśmiechem na ustach kolejny raz totalnie się kompromitują, wykazując się rażącą niekompetencją i zerowym wyczuciem dobrego smaku.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Wszystko ładnie, piękne, tylko dlaczego Todd Howard i jego paczka katują nas ciągle tym systemem walki? Ja wiem, że to pewnie ich oczko w głowie i zapewne są z niego bardzo dumni (polemizowałbym, czy mają z czego, ale mniejsza…), ale skoro mamy tutaj do czynienia z komputerową grą fabularną, to chciałbym zobaczyć coś innego niż posokę oraz trzaskające kości. Taka forma materiału, aż się prosi o zaprezentowanie ciekawych mini-gier, nowego systemu dialogowego czy możliwości interakcji z naszymi towarzyszami niedoli. Już mam dość tych smoków, „finisherów” i lochów – elementów wałkowanych już tyle razy, że powoli stają się niesmaczne.

Raion

Dziecko
62 Wampir
Napisano: 22 października 2011, 22:54 · #2
0
Co racja to racja. System walki owszem, ładnie wygląda, smoki też prezentują się świetnie. Ale będziemy karmieni tymi materiałami aż do premiery? Dobrze przynajmniej, że pokazują trochę nowości związanych z walką. Ten efekt zamrażania mi się spodobał. W końcu zamrożony przeciwnik zachowuje się tak jak powinien. No może mógłby się jeszcze rozbić na kawałeczki w chwili śmierci, a nie rozmrażać. I chociaż nigdy nie przepadałem za grą magiem, to chyba skuszę się na nekromantę. Już widzę tą armię głupich kurczaków zombie będących wstanie zrobić wszystko dla swego pana.

Sosna

Pan Rozkładu
2858 Nekromanta
Napisano: 22 października 2011, 22:54 · #3
0
Tak to prawda jak na grę fabularną za dużo tu sieczki, ale muszę przyznać, że grafika nie tylko postaci i otaczającego ich świata, ale i bardzo ładnie zrobione okno rozwoju postaci i ekwipunku, robią wrażenie, Skyrim ma potencjał, ale wciąż mam lekką obawę, że twórcy skupili się na efektach wizualnych zapominając o tym co najważniejsze.

krew_na_scianie

Kapłanka
395 Drowka
Napisano: 22 października 2011, 23:01 · #4
0

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Sosna dnia sobota, 22 października 2011, 22:54 napisał

Tak to prawda jak na grę fabularną za dużo tu sieczki, ale muszę przyznać, że grafika nie tylko postaci i otaczającego ich świata, ale i bardzo ładnie zrobione okno rozwoju postaci i ekwipunku, robią wrażenie, Skyrim ma potencjał, ale wciąż mam lekką obawę, że twórcy skupili się na efektach wizualnych zapominając o tym co najważniejsze.

Popieram w pełni, zwłaszcza te obawy niestety.. Zaś co do ekwipunku - wygląda faktycznie całkiem przyzwoicie, ale oniemiałam na widok okienka statystyki postaci, umiejętności itp. Coś pięknego, rewelacyjny pomysł.
"Ci, którzy nie pamiętają przeszłości, skazani są na jej powtarzanie."

Redhorn Steelaxe

Wojownik
1558 Barbarzyńca
Napisano: 23 października 2011, 00:21 · #5
0
Smoki tutaj wyglądają naprawdę fajno.
Mam dość pseudo powyginanych kuro-łośio-kaczko hybryd.
jest smok, wygląda jak smok- bomba.

A co do fabuły to jak dla mnie TES miał ją zawsze słabą, nadrabiał otwartym światem i ciekawym podejściem do lvlowania Tutaj wygląda bez zmian.
Swoją drogą... smocze krzyki? Ej, serio?
Cytując moją babcię: sralis mazgalis rewerendus duptus

Sosna

Pan Rozkładu
2858 Nekromanta
Napisano: 23 października 2011, 11:06 · #6
0
Główny wątek fabularny to raz i rzeczywiście w TESie jest on sprawą drugorzędną, ale obawiam się właśnie tego, że grę wykastrują z tego co było jej mocną stroną czyli z otwartego świata pełnego różnych możliwości, nie kojarzę żeby wspominano tu coś o wstępowaniu do mrocznych bractw i innych gildii, choć może nie śledziłem tego tematu zbyt dokładnie.

Tokar

Marszałek Wojny
10880 Kosmiczny Marines
Napisano: 23 października 2011, 11:19 · #7
0

Cytat

nie kojarzę żeby wspominano tu coś o wstępowaniu do mrocznych bractw i innych gildii


Nie śledziłeś dokładnie. Mroczne Bractwo będzie - nawet w jednym ze screenów tej wiadomości masz tego dowód (ten z czarnym łapskiem). Na dodatek masz jeszcze Kolegium Winterhold (magowie), Kompanionów (wojownicy), gildię złodziei (nie znamy nazwy), Stormcloaks (rebelianci walczący o niepodległość Skyrim) i lojalistów cesarstwa Tamriel. Trochę tego jest i wszystko u nas było (sam o tym pisałem ).

Sosna

Pan Rozkładu
2858 Nekromanta
Napisano: 23 października 2011, 16:31 · #8
0
Tak więc jak mówiłem, mogłem nie zauważyć, dzięki za uświadomienie, jeżeli odpowiednio przyłożą się do dopracowania systemu gildii, który tak dobrze prezentował się choćby w Oblivionie + otwarty świat (to zapewne będzie) to może się skuszę, ale obawy pozostają dlatego poczekam na pierwsze recenzje.

Cryticus

Student Miskatonic
144 Kultysta Przedwiecznych
Napisano: 24 października 2011, 19:38 · #9
0
Oprócz zdjęcia łapki jest też na ostatnim screenie pokazana siedziba bractwa.Jak się przyjrzeć widać sithisa i łapkę na drzwiach.
Wbrew pozorom fan Metalu
Repo The genetic opera-Paris Hilton odpada twarz- Best film EVER!
Maj name is Haabringa aj em a lida of kolekting armii nown as da reephas
Also Ph’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn

Lavo

Adept drogi trucizny
1941 Zabójca
Napisano: 24 października 2011, 21:21 · #10
0
Nie jestem graphic whore i w sumie jestem jakieś 5 lat do tyłu w grach komputerowych (dopiero od niedawna mam sprzęt na którym chodzą nowsze gry) ale... Grafika na screenach nie wygląda za specjalnie.
Może i efekt zamrażania, smoki i efekty czarów wyglądają fajnie (świetlny łuk ze screena wygląda ciekawie), ale świat wygląda na mocno kanciasty. Za dużo też zwykłych płaskich i nieładnych już tekstur (trawa, krzaki, korony drzew itp.)
Pewnie dlatego, żeby g*wniane przestarzałe konsolki mogły to udźwignąć... Nie podoba mi się, że przestarzała technologia konsol hamuje rozwój gier. Pierw poprzez małe możliwości sterowania i pamięci (zubożałe opcje, grywalność i głębia gry), a teraz jeszcze grafikę... Ehh...





[The Elder Scrolls V: Skyrim] [Gameplay] „Skyrim” - zające, niedźwiedzie i smoki - Odpowiedź

 
 
 
Podaj numer strony
Wczytywanie...